Версия за печат

00165-2011-0008

BG-София: 26 - Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Павлинка Ламбова, България 1000, София, Тел.: 02 9217612, E-mail: p.lambova@mon.bg, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: Дирекция "Държавна собственост и обществени поръчки"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Ана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предоставяне на спортни съоръжения на територията на гр. София за осигуряване на база за тренировъчна и състезателна дейност за учащи.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 26
Основно място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предмет на настоящата процедура е предоставянето на спортни съоръжения на територията на гр. София, както и услугите по подръжка и експлоатация на същите, с оглед осигуряването на подходяща база за тренировъчна и състезателна дейност на деца от детските градини, ученици и студенти.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

92000000, 92600000

Описание:

Услуги в областта на културата, спорта и развлеченията
Услуги в областта на физическата култура и спорта

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Посочени в документацията за участие.

Прогнозна стойност без ДДС
1576126 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 5000 (пет хиляди) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 150 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите.Гаранцията за участие следва да бъде представена в оригинал. Гаранцията за изпълнение е в размер на 0,5 % отобщата стойност на договора, която се представя преди сключване на договора, в една от следните форми: - неотменима и безусловна банкова гаранция без ДДС със срок на валидност не по-малко от 1 месец след изтичане на крайния срок за изпълнение на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането на извършените услуги се извършва, чрез банков превод по сметка на изпълнителя.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидат за изпълнител на обществена поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения, отговарящи на условията предвидени в Закона за обществени поръчки. Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи - оферта по образец към настоящата документация - подписана и подпечатана. - копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец,а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние /оригинал или заверено от участника копие/ издадено не повече от 3 месеца преди датата на подаване на офертата; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; - копие от документа за създаването му, ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество; - Удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ /не се отнася за обединенията/; - Удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за обединенията/; - Документ за закупена документация; -Документ за платена гаранция за участие - оригинал; -Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; - доказателства за икономическо и финансово състояние и доказателства за технически възможности посочени в т. III.2.2 и т. III.2.3. в обявлението и документацията за участие в процедурата. - Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника. - удостоверение за вписване на всеки обект в Регистъра на обектите с обществено предназначение по чл. 36, ал. 3 от Закона за здравеопазването; - Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние: 1. заверен годишен финансов отчет за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. – счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи; 2. справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката – съгласно приложения образец 3.декларация за липса на необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към фирми и подизпълнители – съгласно образец . 4. референция от обслужващата банка на участника през последните 36 (тридесет и шест) месеца – в която е отбелязана липса на просрочени и/или необслужвани задължения.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник представя следните доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние: 1. - за последните три години /2008 г., 2009 г. и 2010 г./ да е реализирал общ оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката, в минимален размер от 1500000 /един милион и петстотин хиляди/ лева без ДДС; 2. заверен годишен финансов отчет за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. – счетоводен баланс и отчет за приходи и разходи; 3. справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката – съгласно приложения образец . 4.декларация за липса на необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към фирми и подизпълнители – съгласно образец . 5. референция от обслужващата банка на участника през последните 36 (тридесет и шест) месеца – в която е отбелязана липса на просрочени и/или необслужвани задължения.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката: 1. списък на договорите с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2008, 2009 и 2010 г/, който следва да съдържа информация за: датата на сключване и датата на прекратяване на договорите; стойността на договорите; данни за възложителя, с посочване на лица за контакт и координати за връзка с тях – съгласно образец. 2. Референции (препоръки) от трима различни предишни възложители по договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, в които е отразена положителна оценка както относно качеството изпълнение, така и относно коректността на изпълнителя по договора. 3. Документи, удостоверяващи собствеността на участника върху предлаганите спортни бази или доказателства по чл. 51а, че участникът има на свое разположение такива спортни обекти. Посочените документи се представят под формата на копие, заверено с подпис и печат на участника. 4. Когато участника ще ползва чужда база за изпълнени предмета на поръчката, той трябва да докаже, че същите ще бъдат на негово разположение за срок не по-кратък от срока на договора за обществената поръчка. Условията, при които са му предоставени съоръженията не трябва да съдържат уговорки създаващи възможност за предсрочно прекратяване не по вина на участника. 5. Описание на спортните бази, съоръжения и оборудване, които ще бъдат предоставени за изпълнение на поръчката. Участниците трябва да посочат броя, вида и капацитета на базите и съоръженията, както и фактическото състояние на материалната база. 6. Удостоверение за вписване на всеки обект в Регистър на обектите с обществено предназначение при условията и реда на чл. 36, ал. 3 от Закона за здравето. 7. Актуална застраховка "Професионална отговорност".
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Всеки участник в откритата процедура трябва да отговаря на следните изисквания за технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на поръчката: 1. списък на договорите с предмет, сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 години /2008, 2009 и 2010 г/, който следва да съдържа информация за: датата на сключване и датата на прекратяване на договорите; стойността на договорите; данни за възложителя, с посочване на лица за контакт и координати за връзка с тях – съгласно образец 2. Референции (препоръки) от трима различни предишни възложители по договори с предмет, сходен с предмета на поръчката, в които е отразена положителна оценка както относно качеството изпълнение, така и относно коректността на изпълнителя по договора. 3. Документи, удостоверяващи собствеността на участника върху предлаганите спортни бази или доказателства по чл. 51а, че участникът има на свое разположение такива спортни обекти. Посочените документи се представят под формата на копие, заверено с подпис и печат на участника. 4. Когато участника ще ползва чужда база за изпълнени предмета на поръчката, той трябва да докаже, че същите ще бъдат на негово разположение за срок не по-кратък от срока на договора за обществената поръчка. Условията, при които са му предоставени съоръженията не трябва да съдържат уговорки създаващи възможност за предсрочно прекратяване не по вина на участника. 5. Описание на спортните бази, съоръжения и оборудване, които ще бъдат предоставени за изпълнение на поръчката. Участниците трябва да посочат броя, вида и капацитета на базите и съоръженията, както и фактическото състояние на материалната база. 6. Удостоверение за вписване на всеки обект в Регистър на обектите с обществено предназначение при условията и реда на чл. 36, ал. 3 от Закона за здравето. 7. Актуална застраховка "Професионална отговорност".
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена; тежест: 50
Показател: Брой спортни съоръжения; тежест: 10
Показател: Техническо състояние; тежест: 20
Показател: Транспортна достъпност; тежест: 20
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
30.09.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ-оригинал за закупена документация. Плащането се извършва по банков път -IBAN - BG50BNBG96613000149101; БНБ-ЦУ - София.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
10.10.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 11.10.2011 г.  Час: 14:00
Място

МОМН, бул."Княз Дондуков" № 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Право да присъстват имат представители на участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.08.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ