I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Медицински университет "Проф. д-р П. Стоянов", ул. "Марин Дринов" № 55, За: Румяна Караянчева, Република България 9002, Варна, Тел.: 052 677036; 0884 004070, E-mail: karaiancheva@mu-varna.bg, Факс: 052 677080
Място/места за контакт: Румяна Караянчева
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Избор на изпълнител/и за доставка на денталните материали, медикаменти и инструменти за нуждите на учебния процес във факултета по Дентална медицина при Медицински университет "Проф. д-р Параскев Стоянов" - Варна
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
МУ – Варна - Факултет по дентална медицина, бул. "Цар Освободител" 84
Код NUTS:
BG331
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
Периодични доставки на дентални инструменти въз основа на заявки на Възложителя в зависимост от неговите потребности и финансови възможности по обособена позиция №20.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33169000
Описание:
Хирургически инструменти
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
7216 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предложена цена; тежест: 80
Показател: Гаранционен срок; тежест: 20
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 18.04.2011 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:20 / Заглавие:Периодични доставки на хирургични инструменти въз основа на заявки на Възложителя в зависимост от неговите потребности и финансови възможности.
V.1)
Дата на сключване договора
25.07.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
11.04.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"КРИС 95" ЕООД, ул. "Райна Княгиня" №1, магазин 4, Република България 1309, София, Тел.: 02 9832742, E-mail: sales@kris95.com
V.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 7216 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор