Версия за печат

00826-2011-0001

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Многопрофилна болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св.Наум"ЕАД, р-н Изгрев, І.-ти км, ул.Д-р Любен Русев №1, За: Станислава Бачева, България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на различни видове хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД по шест обособени позици, както следва:І.Мляко и млечни продукти;ІІ.Хлюб, хлебни и тестени изделия;ІІІ.Месо, птици, риба и яйца;ІV.Пловоде, зеленчуци и варива;V.Консерви, конфитюр и лютеница;VІ.Захар, олио и други хранителни продукти

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр.София, ул."Д-р Любен Русев"№1, болнична кухня
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на различни видове хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД по шест обособени позици, както следва:І.Мляко и млечни продукти;ІІ.Хлюб, хлебни и тестени изделия;ІІІ.Месо, птици, риба и яйца;ІV.Пловоде, зеленчуци и варива;V.Консерви, конфитюр и лютеница;VІ.Захар, олио и други хранителни продукти

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15100000, 15300000, 15330000, 15810000, 15220000, 15331400

Описание:

Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени
Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия
Риба, филе и друго месо от риба, замразено
Зеленчуци в консерва и/или в кутия

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие по обособени позици, както следва:І.Мляко и млечни продукти;ІІ.Хлюб, хлебни и тестени изделия;ІІІ.Месо, птици, риба и яйца;ІV.Пловоде, зеленчуци и варива;V.Консерви, конфитюр и лютеница;VІ.Захар, олио и други хранителни продукти

Прогнозна стойност без ДДС
137250 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 200/хиляда и двеста/лева. Гаранцията за изпълнение е 3%от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми, като участникът сам избира формата: а/парична сума, внесена по банкова набирателна сметка на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД в банка ТБ ОББ, кл.Мария Луиза, гр.София BIC-UBBSBGSF; IBAN BG10UBBS84231012877214 в размер на 1200 лева/хиляда и двеста лева/; б/банкова гаранция по образец

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, по сметка на по сметка на изпълнителя, при условия и срокове посочени в договора за изпълнение на поръчката

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички участници трябва да представят: ЕИК, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, или удостоверение за актуално състояние на Участника/когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, но не е регистриран в Агенция по вписванията/, котие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице.Представят се заверени копия на указаните документи,издадени от компетентния орган в странат на участника. Когато участникът в конкурса е чуждестрано физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя в официален превод;сведения за участника, декларации за отсъствие на обстоятелства по чл.47,ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОп, списък с имената на подизпълнителите, копие от документ за закупена документация, нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай, че нямат представителни функции, списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от Участника.Участниците да отговарят на посочените изисквания в документацията за участие. Участниците да представят изискуемите се документи, съгласно условията и изискванията за участие в обществената поръчка, посочени в документацията.Представената оферта да отговаря на предварително обявените условия в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и оборота от сходни с обекта на настоящата поръчка дейности, за последните две финансови години/2009-2010/- под формата на декларация в свободен текст.Заверени копия на баланс и на отчет за приходите и разходите за предходните две финансови години /2009-2010/, съгласно законодателството на странат в която е регистриран участника
Минимални изисквания: Минимален оборот на участника да е 100 000 /сто хиляди/ лева общо за последните две финансови години -2009-2010 година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по образец-Приложение №6, съдържаща списък на основните договори за доставки на хранителни продукти, извършени през периода от 2009 година до настоящия момент, вкл.стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Декларация с описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качествена доставка, отговаряща на БДС, Закона за храните, Наредба №5 от 2006 г. за хигиената на храните, да са придружени със сертификати и съответните документи изискващи се от законодателството на РБългария.Нотариално заверено копие от Удостоверение за регистрация по чл.12 от Закона за храните, издадено от РЗИ, от което да е видно че участникът има право да произвежда и/или търгува с храни, които са предмет на поръчката.Нотариално заверено копие от документ, издаден от РЗИ, от който да е видно, че регистрацията му по Закона за храните не е заличена, съответно, че издаденото му удостоверение по чл.12не е обезсилено.Този документ не се представя ако удостоверението по чл.12 от Закона за храните съдържа и тази информация.Сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти.Вслучай, че сертификатите за произход се издават от Търговската палата само срещу представяне на търговски фактури, участникът може да представи декларация за произход.Тогава сертификатът за произход трябва да се представи при извършване на доставките.Копие от сертификат за управление на качеството по ISO9001:2000 или еквивалент на участника в конкурна. Декларация с описание в свободен текст на транспортните средства, отговарящи на хигиенните норми за доставка и транспорт на хранителни продукти, снабдени със съответните разрешителни.Декларация с описание в свободен текст на складови помещения с хладилна техника, или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, снабдени със съответните разрешителни.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 16.08.2011 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
15 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД.Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или е-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на МБАЛНП"Св.Наум" са следните:Банка ТБ"ОББ",клон Мария Луиза"гр.София, BIC UBBSBGSF IBAN BG10UBBS84231012877214

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
23.08.2011 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
До дата

23.11.2011 г. 

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 24.08.2011 г.  Час: 09:00
Място

Учебна зала на ДКБ, София ІV-ти км, ул.Д-р Любен Русев"№1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници и упълномощени техни представители .



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул.Витоша№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcdmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.07.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност, без ДДС
32023 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Хляб, хлебни и тестени изделия
1) Кратко описание

Доставка на хляб, хлебни и тестени изделия за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
38251 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Месо, птици, риба и яйца
1) Кратко описание

Досдтавка на месо, птици, риба и яйца за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15130000

Описание:

Месни продукти

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
23391 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Плодове, зеленчуци и варива
1) Кратко описание

Доставка на плодове, зеленчуци и варива за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
19574 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Консерви, конфитюр, лютеница
1) Кратко описание

Доставка на консерви, конфитюр, лютеница за нуждите на болничната кухня на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200

Описание:

Консервирани хранителни продукти

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
18574 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Захар, олио и други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на Захар, олио и други хранителни продукти за нуждите на болничната кухна на МБАЛНП"Св.Наум"ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15830000

Описание:

Захар и свързани с нея продукти

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
5437 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12