I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
"Столичен електространспорт" ЕАД, бул. "Княгиня Мария Луиза" №193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, Факс: 02 9316184
Място/места за контакт: Отдел: Обществени поръчки и застрахаване
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
“Доставка на резервни части за модернизирани трамвайни мотриси тип Т8М - 700 IT за нуждите на “Столичен електротранспорт” ЕАД”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
Централен склад на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 193, или склада на поделене "Трамкар", намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княз Борис III" №126A
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
“Доставка на резервни части за модернизирани трамвайни мотриси тип Т8М - 700 IT за нуждите на “Столичен електротранспорт” ЕАД за Обособена позиция 3: „Доставка на части за електрооборудване - превключватели и релета“; Обособена позиция 4: „Доставка на датчици и скоростомери“;Oбособена позиция 5: „Доставка на резервни части за хидравлична и механична спирачна система“; Обособена позиция 6: „Доставка на ватманска седалка-комплект“; Обособена позиция 7: „Доставка на резервви части, възли и агрегати за общо оборудване“; Обособена позиция 8: „Доставка на пясъчници- резервни възли и агрегати“;Обособена позиция 11: „Доставка на агрегати и възли със специално предназначение“; Обособена позиция 12: „Доставка на резерви части със специално предназначение“; Обособена позиция 13: „Доставка на резервни части за връзка „кош-талига“.
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
34600000
Описание:
Локомотиви и подвижен пътен състав за железници и трамваи и резервни части за тях
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
413434.52 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 133 от 01.03.2011 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
V.1)
Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 138 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на части за електрооборудване - превключватели и релета“; „Доставка на датчици и скоростомери“; „Доставка на резервни части за хидравлична и механична спирачна система“; „Доставка на ватманска седалка-комплект“; „Доставка на резервви части, възли и агрегати за общо оборудване“; „Доставка на пясъчници- резервни възли и агрегати“„Доставка на агрегати и възли със специално предназначение“;
V.1.1)
Дата на сключване договора
14.07.2011 г.
V.1.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
25.02.2011 г.
V.1.2)
Брой на получените оферти
V.1.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
“СИМЕКС ТРАНС” ЕООД, ЕИК 825328824, район “Централен”, ул. “Иван Андонов” № 17, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 682876, Факс: 032 682876
V.1.4)
Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 413434.52 BGN без ДДС
V.1.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
V.1.6)
Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП