00145-2011-0025

BG-гр.Кюстендил: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт гр. София, ТП на НОИ гр. Кюстендил, бул. "България" №46, За: Ралица Георгиева, Република България 2500, гр.Кюстендил, Тел.: 078 559201, E-mail: kamelia.postolova@kyustendil.bg, Факс: 078 559240

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: kyustendil.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр. Кюстендил, бул. "България" №46
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Кюстендил

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39263000

Описание:

Офис принадлежности

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
8200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най-ниска цена; тежест: 60
Показател: Качество на канцеларските материали; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 17 от 07.03.2011 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 66 / Обособена позиция №: / Заглавие:Периодични доставки на канцеларски материали за нуждите на ТП на НОИ гр. Кюстендил
V.1) Дата на сключване договора
01.07.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.03.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Лалка Стоева-Ангора", ул. "Полк. Стефан Манов" №3, Република България 2500, гр. Кюстендил, Тел.: 078 550808, Факс: 078 550808

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8200 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.07.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор