00530-2011-0011
BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Емил Диков, началник сектор УИ, отдел УЕИ, дирекция "Информационни системи", България 1000, София, Тел.: 02 98593068, E-mail: e.dikov@nra.bg, Факс: 02 98593014
Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://nap.bg.
Адрес на профила на купувача: http://nap.bg/ospage?id=207.
Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения
Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Поддръжка на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – EtiQ Teller
Поддръжката на автоматизирана система за управление на административното обслужване на чакащи клиенти – EtiQ Teller, включва: 1. Изпълнение на следните услуги: Почистване на билетните устройства, дисплеите - ежемесечно; Проверка на цялостните системи, износването на отделните компоненти и възможни повреди- ежемесечно; Интегриране на системите за управление на опашките към съществуващата йерархична логическа структура от организационни единици, базирана на централизирания модел на управление с делегирани правомощия на отделните структури; Поддържане на работоспособност на системите при отпадане на свързанноста към отделната структура на НАП; Извършване на необходими настройки и изменения, гарантиращи безпроблемна работа на системата- ежемесечно; Отговори на въпроси на потребителите, извършване на локални настройки за тяхното улеснение; Приемане на писменни съобщения на факс или e-mail в работни дни и потвърждаване на приетото съобщение до 1 /един/ час след получаването му; Ремонт на място с подмяна на необходимите елементи; Доставка и подмяна на резервни части и материали, без допълнително заплащане; Софтуерна поддръжка; Извършване на нови инсталации и преконфигуриране на съществуващия софтуер по заявка. 2. Време за реакция при възникване на повреда в системата до 4 часа след изпращане на сигнал (заявка) към сервиза на изпълнителя. 3. Време за отстраняване на повреда в системата до 1 работен ден. При невъзможност за отстраняване на повредата в посочения срок, заменя за своя сметка с оборотни компоненти, най-късно до края на следващия ден.
72514000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
2
„ДАНА БЪЛГАРИЯ” ЕООД, ЕИК 131183725, район „Подуяне”, ул. „Владайска река” No 8, ет.3, България 1510, София, Тел.: 02 9367083, E-mail: dana_bulgaria@abv.bg, Факс: 02 9367084
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
29.06.2011 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г