Версия за печат

00165-2011-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Павлинка Ламбова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217612, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: дирекция ДСОП

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Ана Димитрова, България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за учебните лаборатории на Професионална гимназия по електротехника и електроника „Мария Кюри”, град Сливен, включена в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: гр. Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудвания, включени в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали” , "Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за учебните лаборатории на Професионална гимназия по електротехника и електроника „Мария Кюри”, град Сливен".

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30200000, 31700000

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Електронни, електромеханични и електротехнически принадлежности

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за учебните лаборатории на Професионална гимназия по електротехника и електроника „Мария Кюри”, град Сливен, включена в схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”. Детайлнo описание на вида и количествата оборудване е приложено в одобрената документация.

Прогнозна стойност без ДДС
600000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в дни

99


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 5 000 (пет хиляди) лева Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от цената на договора, която се представя преди сключване на договора, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 12 месеца след изтичане на крайния срок за изпълнение на строително-монтажните работи, посочен в конкретния договор. В случай че определеният за изпълнител участник е предложил в офертата си да му бъде предоставен аванс за изпълнение на поръчката, преди получаване на аванса е необходимо да представи гаранция за авансово плащане, покриваща стойността на аванса, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока за изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: от държавния бюджет и Оперативна програма "Регионално развитие", схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”. Плащане: по банков път, в български лева, по ред и при условия, регламентирани в документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Необходими документи за участие в откритата процедура: 1. Офертата за участие в процедурата се изготвя, предава и приема в съответствие с изискванията на Закона за обществените поръчки (ЗОП). Офертата се представя в запечатан непрозрачен плик от участника или от упълномощен от него представител лично или по пощата с препоръчано писмо с обратна разписка. Върху плика участникът посочва адрес за кореспонденция, телефонен номер, номер на факс, адрес на електронна поща. Пликът с офертата съдържа поне три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, както следва: 1.1 плик № 1 с надпис „Документи за подбор”. 1.2 плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката”; 1.3 плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, който съдържа ценовото предложение на участника. 2.Оферта трябва да се представи в запечатан и непрозрачен плик с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката "Доставка, инсталиране, обучение и въвеждане в експлоатация на оборудване за учебните лаборатории на Професионална гимназия по електротехника и електроника „Мария Кюри”, град Сливен". и изписано име на участника, в който да са приложени три отделни запечатани непрозрачни и надписани плика, със следното съдържание: 2.1 плик № 1 с надпис „Документи за подбор” следва да съдържа: 2.1.1 Копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или ЕТ, а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация, издадено не повече от 3 (три) месеца преди датата на подаване на офертата. Ако участникът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; 2.1.2 документ за внесена гаранция за участие; 2.1.3 доказателства за икономическото и финансовото състояние, посочени в раздел III.2.2 от обявлението; 2.1.4 доказателства за техническите възможности и квалификация, посочени в настоящата документация; 2.1.5 декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 2.1.6 документите, свързани с участието на подизпълнители при изпълнението на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители; 2.1.7 оферта по образец, приложен в документацията; 2.1.8 копие от документ за закупена документация за участие в откритата процедура; 2.1.9 декларация за посещение на обекта и помещенията, в които ще се инсталира оборудването; 2.1.10 списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника. 2.1.11 удостоверение за регистрация по БУЛСТАТ /не се отнася за обединенията/; 2.1.12 удостоверение за обща данъчна регистрация и регистрация по ЗДДС /не се отнася за обединенията/; 2.1.13 декларация за запознаване с документацията и приемане на проекто-договора; 2.1.14 описанието на предлаганото от участника оборудване – по образец приложен в документацията. 2.2. плик № 2 с надпис „Предложение за изпълнение на поръчката” следва да съдържа: 2.2.1.техническа оферта, попълнена по образец, приложен в документацията. 2.3 плик № 3 с надпис „Предлагана цена”, следва да съдържа: 2.3.1 ценово предложение, попълнено съобразно приложения към документацията образец. 3. На основание чл. 49, ал. 3 от ЗОП участниците, установени в друга държава – членка на Европейския съюз, могат да представят еквивалентен документ, издаден от държавата, в която са установени, в отговор на всяко съдържащо се в настоящото обявление изискване за прилагане на сертификат или документ за регистрация от административен орган.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2008 г., 2009 г. и 2010 г.; 2. справка за оборота от доставки сходни с предмета на поръчката за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. – съгласно приложения образец. 3. декларация за липса на необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към лизингови дружества, доставчици и/или подизпълнители през 2008 г., 2009 г. и 2010 г., придружена от минимум 2 (два) бр. референции (препоръки) от постоянни (основни) партньори по лизингови договори или доставчици на оборудване. 4.референции (препоръки) от банки, обслужващи дейността на участника през последните 3 (три) години – минимум един брой, в които е отбелязана липса на необслужвани задължения.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. участници трябва общо за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. да са реализирали оборот от доставки сходни с предмета на поръчката, в минимален размер от 1 000 000 (един милион) лева, с ДДС. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранени от участие в процедурата. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. 2. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният оборот от извършени доставки за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. от всички лица в обединението. 3. Участниците в процедурата трябва да нямат необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към лизингови дружества, доставчици и подизпълнители. 4. Участниците в процедурата трябва да нямат просрочени задължения към обслужващата дейността им банка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Списък на договори за доставки сходни с предмета на поръчката, изпълнени през 2008 г., 2009 г. и 2010 г., включително обхвата на доставките, стойностите, датите, клиентите и данни за контакт с тях. Към тях следва да бъдат добавени образци, описание и/или фотографски снимки на доставеното и монтирано по тези договори оборудване, чиято автентичност трябва да може да бъде доказана. - Референции (препоръки) от поне трима различни предишни възложители за извършени доставки сходни с предмета на поръчката изпълнени през 2008 г., 2009 г. и 2010 г., в които е отразена положителна оценка по следните три задължителни показателя: (1) спазване на договорените срокове за изпълнение; (2) коректно изпълнение на ангажиментите доставеното и монтирано оборудване да отговаря на спецификацията и параметрите договорени в договора за доставка и (3) навременно отстраняване на дефекти проявени в гаранционните срокове на монтираното оборудване. - Списък на персонала, който ще бъде ангажиран за организацията и изпълнението на доставката и монтажа на доставеното оборудване. Към списъка следва да се приложат документи отразяващи професионалната квалификация и практическия опит на персонала (автобиографии, копия от трудови книжки, дипломи, сертификати, др.). - Справка за наличната сервизна база за поддръжка на доставеното и монтирано оборудване, придружена с документи, отразяващи правото на участника да я ползва – документи за собственост, договори за наем и други подобни. Договорите за ползване на сервизната база могат да бъдат сключвани и под условие, че участникът бъде определен за изпълнител на настоящата процедура. - Декларация от участника, че предлаганото оборудване е ново, оригинално, неупотребявано, в производство към момента и има осигурени резервни части и поддръжка за него за минимум от 5 (пет) г. В декларацията да се приложи името на производител и държава, както и линк към страницата на производителя, от който да се виждат техническите характеристики на предлагания продукт. - Участникът трябва да представи документи, доказващи, че разполага с обучители за изпълнение на поръчката – минимум трима специалиста с квалификация в областта на „Електротехника и енергетика” и „Електроника и автоматизация”, които имат не по-малко от три години стаж по специалността. Сред документите следва да се съдържат автобиографии, копия от дипломи и документи, отразяващи връзката на участника с обучителите (трудови или граждански договори, като гражданските договори могат да са сключени под условие, че участникът бъде определен за изпълнител по настоящата процедура). - Техническа брошура на предлаганото оборудване, която да потвърждава предложените характеристики. -Декларация, че се е запознал с условията за изпълнение на доставката и монтажа на оборудването на обекта. Непредставяне на някой от описаните документи води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: - Общо за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. участниците трябва да са изпълнили успешно поне 3 (три) договора за извършени доставки, сходни с предмета на поръчката. - Участникът трябва да разполага със собствена, наета или ползвана на друго правно основание сервизна база за поддръжка на доставеното и монтирано оборудване , като ангажирането на сервизната база може да бъде и под условие, че участникът бъде определен за изпълнител на настоящата процедура. - Предлаганото от участника оборудване трябва да е ново, оригинално, неупотребявано, в производство към момента и има осигурени резервни части и поддръжка за него за не по-малко от 5 (пет) години, считано от датата на подаване на оферта. - Участникът следва да се е запознал с условията за изпълнение на поръчката. - Участникът трябва да разполага със собствен или нает квалифициран персонал за изпълнение на поръчката, включващ и обучители за изпълнение на поръчката от минимум трима специалиста с квалификация в областта на „Електротехника и енергетика” и „Електроника и автоматизация”. Посочените специалисти следва да имат минимум три години стаж по специалността. - Участникът трябва да предложи доставката на оборудване, съответстващо на техническите характеристики, описани в предлаганото оборудване. Отклонение от техническите характеристики, се допуска единствено ако участникът е доказал, че независимо от отклонението предлаганото оборудване има същата функционалност като изискваното.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: цена за изпълнение на комплексната доставка и монтаж на специфицираното оборудване; тежест: 50
Показател: време за отстраняване на повреди или подмяна на дефектирало оборудване в гаранционния срок; тежест: 5
Показател: срок за изпълнение на комплексната доставка и монтаж на специфицираното оборудване; тежест: 20
Показател: време за отстраняване на повреди в дефектирало оборудване извън гаранционния срок; тежест: 5
Показател: искан аванс за изпълнение.; тежест: 10
Показател: предоставен гаранционен срок на оборудването; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 41 - 066658 от 01.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
12.07.2011 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
22.07.2011 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 25.07.2011 г.  Час: 14:00
Място

В сградата на Министерството на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Оперативна програма "Регионално развитие", схемата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG161PO001/1.1-02/2008 „Подкрепа за осигуряване на подходяща и ефективна държавна образователна инфраструктура, допринасяща за развитието на устойчиви градски ареали”.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.06.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ