00045-2010-0015

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Комплексен онкологичен център - Пловдив" ЕООД, Бул."Васил Априлов" № 15а, За: Зорница Нейкова - юрисконсулт, България 4000, Пловдив, Тел.: 032 278736, E-mail: zornica_neikova@abv.bg, Факс: 032 644388

Място/места за контакт: Зорница Нейкова - юрисконсулт
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на медикаменти за нуждите на „Комплексен онкологичен център – Пловдив” ЕООД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: гр.Пловдив, бул."Александър Стамболийски" № 2а
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка на медикаменти за нуждите на „Комплексен онкологичен център – Пловдив” ЕООД” - за приблизително три месеца след сключване на договора.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
0 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Доставка на медикаменти за нуждите на „Комплексен онкологичен център – Пловдив” ЕООД”
V.1) Дата на сключване договора
28.12.2010 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.12.2010 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Либра" ЕАД 102153152, ЖК Студенски град, ул."Академик Стефан Младенов" № 3, България 1000, София, Тел.: 02 9658828, E-mail: marina@libra-ag.com, Факс: 029658172

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN без ДДС
В Брой месеци 4
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, Пловдив, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

04.01.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

След проведена обществена поръчка за доставка на медикамети за периода 2009 - 2010 година са сключени няколко договора с изпълнители. Един от изпълнителите е "Хигия" ЕАД. От лятото на 2010 г. изпълнителят започва да бави доставките и/ или да ги изпълнява частично. С писмено предизвестие Възложителят прекратява договора считано от 14.11. 2010 г. За периода до сключване на договор след проведена открита процедура, няма кой да доставя медикаментите, което ще затрудни дейността на лечебното заведение и би довело до опастност за здравето и живата на пациентите.