Версия за печат

00165-2011-0002

BG-София: 10 - Услуги по проучване на пазари и изследване на общественото мнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Яна Йотова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217543, Факс: 02 9217543

Място/места за контакт: дирекция "Висше образование"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доразвиване и поддръжка на рейтинговата система за висшите училища в Република България

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 10
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Чрез услугата, възлагана с настоящата обществена поръчка, се цели да се утвърди рейтинговата система за оценка на висшите училища в България като механизъм, който да подпомага информирания избор на потребителите на висше образование в страната, за което следва да се реализират следните дейности: 1. Изготвяне на предложения за модификация на методологията за класиране на висшите училища по професионални направления въз основа на преглед и анализ на резултатите от действието на рейтинговата система до момента. 2. Социологическо проучване на нагласите сред студентите за актуализиране на данните от анкетното социологическо проучване и изчисляване на съответните индикатори за 2011 г. 3. Систематизиране и обработка на информацията в системата и актуализиране на индикаторите за 2011 г. 4. Доработване, хостинг и поддръжка на уеб-базираната платформа.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 79300000, 72000000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Пазарни и стопански проучвания; проучвания на общественото мнение и статистика
ИТ услуги: консултации, разработване на софтуер, Интернет и поддръжка

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Следва да се реализират следните дейности: 1. Изготвяне на предложения за модификация на методологията за класиране на висшите училища по професионални направления въз основа на преглед и анализ на резултатите от действието на рейтинговата система до момента. 2. Социологическо проучване на нагласите сред студентите за актуализиране на данните от анкетното социологическо проучване и изчисляване на съответните индикатори за 2011 г. 3. Систематизиране и обработка на информацията в системата и актуализиране на индикаторите за 2011 г. 4. Доработване, хостинг и поддръжка на уеб-базираната платформа.

Прогнозна стойност без ДДС
350000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

18


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3500 (три хиляди и петстотин) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от цената на договора без ДДС, която се представя преди сключването му, в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 19 месеца от момента на сключване на договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: от държавния бюджет Плащане: по банков път, в български лева, по ред и при условия, регламентирани в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи: копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация, не повече от 3 месеца преди датата на подаване на офертата. Ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документ за закупена документация; Документ за платена гаранция за участие; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. заверени счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2008 г., 2009 г. и 2010 г. 2. справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците в процедурата трябва общо за трите предходните години (2008 г., 2009 г. и 2010 г.) да са реализирали оборот от дейност, сходна с тази по предмета на поръчката, в минимален размер от 100 000 /сто хиляди/ лева без ДДС. Под дейност сходна с предмета на поръчката се има предвид изследвания, разработки и проекти в областта на висшето образование. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. 2. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният оборот от дейност, сходна с тази по предмета на поръчката за предходните три години (2008г., 2009 г. и 2010 г.) от всички лица в обединението.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. кратка анотация за досегашния опит на участника в реализацията на дейности, сходни с предмета на поръчката; 2. списък на реализираните от участника през последните 3 години проучвания и анализи на специфични образователни политики и/или проблеми и/или реформи в областта на образованието и/или науката, в който се посочва предметът на проучването или на анализа, стойността на договора за възлагането им, в случай че те не са финансирани от участника, датите на сключване и на изпълнение на договорите и данни за възложителите, включително лице за контакт и координати, както и място на публикуване на резултатите от проучванията или анализите; 3. копия на договори и приемо-предавателни протоколи за изпълнението им и/или препоръки от възложители на проучвания и анализи с посочената в т. 1 от изискванията тематика, и/или на резюме от проучването или анализа, и/или копие на публикациите на резултатите от проучвания и анализи с посочената в т. 1 от изискванията тематика. 4. Декларация относно броя на анкетьорите, на които участникът може да разчита за реализация на анкетното проучване сред студентите. 5. Списък на лицата, които отговарят за организацията на изпълнението на поръчката, в който се посочват имената на тези лица, тяхната връзка с участника и телефони за контакт с всяко от лицата. 6. Списък на експертите, ангажирани за реализацията на поръчката, в който се посочва за коя от дейностите по изпълнение на поръчката ще бъде ангажиран всеки от експертите, придружен от следните документи, представени за всяко едно от посочените в списъка лица: 6.1. копия на документи за образователна и/или научна степен; професионални автобиографии, съдържащи подробни данни относно участието на експерта в реализирането на различни проекти и ролята му в тях; копия на документи, удостоверяващи връзката между участника и съответния експерт; 7. Декларация относно възможностите на участника за осигуряване на хостинг на системата, с детайлно описание на характеристиките на предвидения за дейността дейта-център.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците в откритата процедура трябва да притежават опит в реализацията на сходни дейности, който да се изразява в извършването на поне 3 проучвания и анализи на специфични образователни политики и/или проблеми и/или реформи в областта на образованието и/или науката, реализирани през последните 3 години (2008, 2009 и 2010 г.), резултатите от които да са публикувани. Проучванията и анализите може и да не са свързани с българските образователна и научна системи. 2. Участниците в откритата процедура трябва да разполагат с анкетьорска мрежа, достатъчна за извършване на анкетни проучвания от необходимия мащаб – минимум 50 човека. 3. Участниците в откритата процедура трябва да разполагат с екип от експерти в следните области: 3.1 извършване на маркетингови и статистически изследвания и в частност маркетингови и статистически изследвания в областта на висшето образование, за което е необходимо да разполагат със следните експерти: 3.1.1 не по-малко от трима от членовете на екипа следва да са експерти с опит в областта на маркетинговите и/или статистически изследвания на висшето образование през последните три години – всеки от тях да има водещо участие в поне едно маркетингово и/или статистическо изследване и проучване на висшето образование през последните три години, свързано с анкетиране на повече от 10 000 души. 3.2 реализация на софтуерни системи и продукти с образователна и/или научна насоченост, за което е необходимо да разполагат със следните експерти: 3.2.1 не по-малко от трима от членовете на екипа следва да са участвали в разработката на поне една софтуерна система или продукт, насочени към администрирането и/или мониторинга на образователна и/или научна система през последните три години. Софтуерните системи и продукти с образователна и/или научна насоченост, разработвани от членовете на екипа, може и да не са свързани с българските образователна и научна системи. 4. Участниците в откритата процедура трябва да разполагат с възможност за осигуряване на хостинг на системата на напълно функционален дейта-център, отговарящ на изискванията, описани в документацията.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Цена за изпълнение на услугата; тежест: 75
Показател: Подход на участника към изпълнението на проекта и общо съответствие на предложението със съществуващата в момента система; тежест: 15
Показател: Адекватност на План-графика за изпълнение на поръчката, съдържащ се в офертата на участника; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.07.2011 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
12.07.2011 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 13.07.2011 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Министерството на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Договор не се сключва с участник, определен за изпълнител, който при подписването на договора не представи: 1. документите по чл. 48, ал. 2, удостоверяващи липсата на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и 2 от ЗОП. 2. документ за гаранция за изпълнение.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.05.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ