Версия за печат

00207-2011-0005

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална здравноосигурителна каса, ул. "Кричим" 1, За: Ирена Павлова, България 1407, София, Тел.: 02 9659344, E-mail: ipavlova@nhif.bg, Факс: 02 9659165

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nhif.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Изработване и доставка на европейска здравноосигурителна карта (ЕЗОК)

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: ЦУ на НЗОК и 28 РЗОК с адреси по списък, част от документацията за участие.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Изработване и доставка на европейска здравноосигурителна карта, издавана от НЗОК на задължително здравноосигурените лица

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

22000000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Количеството на издадените европейски здравноосигурителни карти се определя от броя на подадените молби за срока на договора

Прогнозна стойност без ДДС
330000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 3250 (три хиляди и двеста и петдесет) лева в една от следните форми: 1.Банкова гаранция в полза на НЗОК.2.Парична сума внесена по сметката на НЗОК: IBAN – BG46 BNBG 9661 3100 1100 01 ; BIC - BNBGBGSD; БНБ – ЦУ, или в касата на НЗОК в гр. София, ул."Кричим" N 1, стая 801. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 10 000 лв./десет хиляди лева/, която се освобождава след изпълнение на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в български лева по банков път при посочени в договора условия.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1.Заверено от участника копие от документа за регистрация или единен единтификационен код съгласон чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Копие от документ за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице или на техни обединения документът се представя в официален превод на български език. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 2.В случай, че участникът не е регистриран/пререгистриран по смисъла на Закона за търговския регистър, е длъжен да представи: -Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално състояние, издадено от компетентния орган не по-рано от 3 месеца преди датата на представяне на офертата; -Заверено копие на документ за първоначална съдебна регистрация; -Заверено копие на документ за регистрация по БУЛСТАТ. 3. Декларация по чл.47, ал.1, т.1 от ЗОП ; 4. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3 от ЗОП ; 5. Декларация по чл.47, ал.2, т.1 и т.3 от ЗОП ; 6. Декларация по чл.47, ал.2, т.2 от ЗОП ; 7. Декларация по чл.47, ал.5 от ЗОП; 8. Декларация по чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Референция от обслужващата банка; 2. Заверено от участника копие на счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите за 2008, 2009 и 2010 г. и одиторски доклад за заверка на годишните финансови отчети от регистриран одитор, в случаите които са изискуеми от закона; 3.Декларация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните 3 години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден, според първоначалната си регистрация. За всяка от последните 3 години /2008, 2009 и 2010 г./ оборотът на изпълнените договори с предмет печатни услуги трябва да бъде минимум 333 000 лв. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, на изисквания оборот следва да отговаря обединението като цяло или участник в него.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Референция от обслужващата банка; 2. Заверено от участника копие на счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите за 2008, 2009 и 2010 г. и одиторски доклад за заверка на годишните финансови отчети от регистриран одитор, в случаите които са изискуеми от закона; 3.Декларация за общия оборот и за оборота на стоките, които са обект на поръчката за последните 3 години в зависимост от датата, на която кандидатът е учреден, според първоначалната си регистрация. За всяка от последните 3 години /2008, 2009 и 2010 г./ оборотът на изпълнените договори с предмет печатни услуги трябва да бъде минимум 333 000лв. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, на изисквания оборот следва да отговаря обединението като цяло или участник в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на договори с предмет, осъществяване на печатни услуги, изпълнени през последните 3 години / 2008, 2009 и 2010 г./ от участника, с посочване на стойност, срокове на изпълнение и клиенти по всеки договор, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Участникът представя своето техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно Приложение № 1 А – Техническа оферта, като описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности за изпълнение на предмета на поръчката, в съответствие с техническите изисквания на възложителя, отразени в Пълното описание на поръчката. Към него кандидатът прилага Декларация, в която същият декларира, че ще изпълни поръчката в пълно съответствие с техническите изисквания на възложителя и в случай, че бъде избран за изпълнител на обществената поръчка, към момента на сключване на договора ще представи списък с координатите на дистрибуторските центрове в цялата страна, които ще разкрие: по минимум един във всички областни градове на страната и минимум пет за град София. Във връзка с упражняването на ежедневен контрол от възложителя, посредством РЗОК върху заявените- подадените от граждани формуляри за издаване на ЕЗОК и изработени ЕЗОК, всеки кандидат следва да предложи на възложителя в техническото си предложение механизъм за ежедневен контрол, под формата на електронен регистър, относно подадените от граждани заявления, изработените и получените от граждани ЕЗОК. 3. Всеки участник трябва да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 /или еквивалентен/, като удостовери това с нотариално заверено копие от валиден сертификат, с обхват извършване на печатни услуги. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, то изискването за въведена система за управление на качеството е за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, които представят валиден сертификат за въведена система за управление на качеството -ISO 9001:2008 /или еквивалентен/, с обхват извършване на печатни услуги и/или предмета на дейност, с която лицето ще участва в обединението; 4. Участникът следва да представи декларация, че към момента на сключване на договора ще бъде вписан в регистъра на комисията за защита на личните данни като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. Документ за регистрацията на изпълнителя ще бъде приложен към документите изискуеми с договора. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, на изискването следва да отговаря, към момента на сключване на договора, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 5.Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности. 6. Всяка оферта трябва да съдържа мостра на ЕЗОК, изготвена от участника съгласно техническите условия и спецификации на възложителя, без тя да съдържа холограмен знак с вградено лого на НЗОК. В горния ляв ъгъл на мястото предвидено за холограмен знак с вградено лого на НЗОК, се разполага само логото на НЗОК.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът трябва да има доказан предишен опит в изработването на документи, с минимум един изпълнен договор през последните 3 години / 2008, 2009 и 2010 г./, като задължително представи препоръка за него. 2. Участникът представя, своето техническо предложение за изпълнение на поръчката, съгласно Приложение № 1 А – Техническа оферта, като описание на дейността на участника и неговите ресурсни и организационни възможности за изпълнение на предмета на поръчката, в съответствие с техническите изисквания на възложителя, отразени в Пълното описание на поръчката. Към него кандидатът прилага Декларация, в която същият декларира, че ще изпълни поръчката в пълно съответствие с техническите изисквания на възложителя и в случай, че бъде избран за изпълнител на обществената поръчка, към момента на сключване на договора ще представи списък с координатите на дистрибуторските центрове в цялата страна, които ще разкрие: по минимум един във всички областни градове на страната и минимум пет за град София. Във връзка с упражняването на ежедневен контрол от възложителя, посредством РЗОК върху заявените- подадените от граждани формуляри за издаване на ЕЗОК и изработени ЕЗОК, всеки кандидат следва да предложи на възложителя в техническото си предложение механизъм за ежедневен контрол, под формата на електронен регистър, относно подадените от граждани заявления, изработените и получените от граждани ЕЗОК. 3. Всеки участник трябва да притежава валиден сертификат за въведена система за управление на качеството - ISO 9001:2008 /или еквивалентен/, като удостовери това с нотариално заверено копие от валиден сертификат, с обхват извършване на печатни услуги. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, то изискването за въведена система за управление на качеството е за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението, които представят валиден сертификат за въведена система за управление на качеството -ISO 9001:2008 /или еквивалентен/, с обхват извършване на печатни услуги и/или предмета на дейност, с която лицето ще участва в обединението; 4. Участникът следва да представи декларация, че към момента на сключване на договора ще бъде вписан в регистъра на комисията за защита на личните данни като администратор на лични данни съгласно Закона за защита на личните данни. Документ за регистрацията на изпълнителя ще бъде приложен към документите изискуеми с договора. В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице, на изискването следва да отговаря, към момента на сключване на договора, всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 5.Участникът може да представи и други документи, доказващи техническите и професионалните му възможности. 6.Всяка оферта трябва да съдържа мостра на ЕЗОК, изготвена от участника съгласно техническите условия и спецификации на възложителя, без тя да съдържа холограмен знак с вградено лого на НЗОК. В горния ляв ъгъл на мястото предвидено за холограмен знак с вградено лого на НЗОК, се разполага само логото на НЗОК.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: 1. П 1 – Техническа оценка П1 = Т1+Т2+Т3, вкл.следните подпоказатели:; тежест: 35
Показател: 1.1. Подпоказател 1(Т1) – Оценява предложения от кандидата брой пунктове, над минимално изискуемите от възложителя 31 броя, за приемане на заявления за издаване на ЕЗОК по формулата Т1= Бi/Бmax х10, подробно разписана в документацията; тежест: 10
Показател: 1.2. Подпоказател 2 (Т2) – Предложен най-кратък срок за издаване и доставяне на ЕЗОК, по-кратък от изискуемия 15-дневен срок, при извънредни обстоятелства по заявка от възложителя по формулата Т2= Рmin/Рi х10, подробно разписана в документацията; тежест: 10
Показател: 1.3. Подпоказател 3 (Т3) – Предложен от кандидата механизъм за ежедневен контрол, от страна на възложителя, под формата на електронен регистър,; тежест: 15
Показател: 2.П 2 – Финансова оценка - предложена цена, поформулата П2 = Сmin/Сi х 65, подробно разписана в документацията; тежест: 65
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2011/S 48 - 078992 от 10.03.2011 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
13.06.2011 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 8 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие се получава в НЗОК, гр. София, ул."Кричим" № 1. стая 109. Цената на документацията в размер на 8.00 лв. с ДДС се заплаща по сметката на НЗОК:IBAN – BG46 BNBG 9661 3100 1100 01 ; BIC - BNBGBGSD ; БНБ – ЦУ, или в касата на НЗОК, етаж VIII, стая № 801.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
23.06.2011 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 24.06.2011 г.  Час: 10:00
Място

ЦУ на НЗОК, София, ул. "Кричим" N 1, зала на IV-ти етаж

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците, или писмено упълномощени техни представители. както и представители на средства за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

17.05.2011 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ