I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Български институт за стандартизация, ж.к. "Изгрев" ул. "Лъчезар Станчев" № 13, За: Флорентина Боянова, България 1797, София, Тел.: 02 8174556, E-mail: florentina.boyanova@bds-bg.org, Факс: 02 8174535
Място/места за контакт: ж.к. "Изгрев" ул. "Лъчезар Станчев" № 13
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.bds-bg.org/.
Адрес на профила на купувача: http://www.bds-bg.org/.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на самолетни билети” по проект BG161PO003-4.3.01-0003-C0001 „Усъвършенстване на системата за стандартизация в България”, финансиран по ОП „Развитие на конкурентоспособността на българската икономика 2007-2013” и за служебни пътувания в рамките на ЕС и в страни извън ЕС за целите на регулярната дейност на Българския институт за стандартизация (БИС), със следните обособени позиции/лотове: ЛОТ № 1 – „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на участници в срещи, заседания и обучения, организирани от CEN/ CENELEC и ISO/IEC в рамките на проекта” и ЛОТ № 2 „Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на ръководството и служители на БИС при служебните пътувания в чужбина”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 3
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение:
София
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящата информация за сключен договор е във връзка с:
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
ЛОТ 1 - Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на участници в срещи, заседания и обучения, организирани от CEN/ CENELEC и ISO/IEC в рамките на проект "Усъвършенстване на системата за стандартизация в България"
ЛОТ 2 - Осигуряване на самолетни билети за превоз по въздух на ръководството и служители на БИС при служебните пътувания в чужбина
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
60400000
Описание:
Услуги на въздушния транспорт
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
Стойност
66999 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансова оценка - Претеглена цена /Ф1/ на максималните цени на самолетни билети до всички дестинации в посочен списък; тежест: 50
Показател: Финансова оценка - Претеглената стойност /Ф2/ на таксата за осигуряване на самолетен билет (такса обслужване) за двупосочно пътуване до всяка дестинация; тежест: 50
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 40 от 02.02.2011 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № Пр3-1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Рамково споразумение за доставка на самолетни билети за служебни пътувания
V.1)
Дата на сключване договора
18.04.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
31.03.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
АТЛАС ТРАВЕЛС ЕООД , ЕИК 130026450, бул. „Симеоновско шосе”, № 276, България 1434, София, Тел.: 02 9893025, E-mail: admin@atlas-travels.net, Факс: 02 9801816
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 22333 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22333 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № Пр-3-2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Рамково споразумение за доставка на самолетни билети за служебни пътувания
V.1)
Дата на сключване договора
18.04.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
31.03.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Пътническа агенция Мираж ООД, ул. „Неофит Рилски” № 27, България 1000, София, Тел.: 02 9880216, E-mail: mirage@miragetravel.bg, Факс: 02 9805537
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 22333 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22333 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № Пр-3-3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Рамково споразумение за доставка на самолетни билети за служебни пътувания
V.1)
Дата на сключване договора
18.04.2011 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
31.03.2011 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
АСТРАЛ Холидейз АД, ул. Капитан Райчо 56, България 4000, Пловдив, Тел.: 02 9816315, E-mail: bord@astralholidays.bg, Факс: 02 9888555
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 22333 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 22333 BGN без ДДС
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.2)
Допълнителна информация
За обособена позиция/Лот 2
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор