00322-2010-0012

BG-Кърджали: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кърджали, бул."България"41, За: Харитон Христов-началник сектор "Обществени поръчки", Р.България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 67330, E-mail: sektor_op_kar@abv.bg

Място/места за контакт: сектор "Обществени поръчки"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Друг: Общинска АдминистрацияДруго (моля пояснете): Общинска Администрация

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка и монтаж на специализирано оборудване за помещенията на Домашен социален патронаж и Дневен център „Надежда” в гр. Кърджали по обособени позиции в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-01/2007/061 “Основен ремонт и оборудване на помещенията на Домашен социален патронаж и част от сградата на Дневен център „Надежда” в гр.Кърджали” финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Кърджали
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Доставка и монтаж на специализирано оборудване за помещенията на Домашен социален патронаж и Дневен център „Надежда” в гр. Кърджали по обособени позиции в изпълнение на Договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-01/2007/061 “Основен ремонт и оборудване на помещенията на Домашен социален патронаж и част от сградата на Дневен център „Надежда” в гр.Кърджали” финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000, 33196200, 39221000, 31000000

Описание:

Медицинско оборудване
Оборудване за лица с физически увреждания
Кухненско оборудване
Електрически машини, уреди, оборудване и консумативи; осветление

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
162929.9 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 162929, Най-висока оферта: 166034.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 24 от 24.11.2010 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 7169-03 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка и монтаж на специализирано кухненско оборудване в „Домашен социален патронаж” гр. Кърджали
V.1) Дата на сключване договора
25.03.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.02.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "2002- Константин Димитров", район "Младост", ул."Младежка", бл.32, вх.Е, ет.1, ап.76, Р.България 9009, Варна, Тел.: 052 729243, Факс: 052 647575

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 52707 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 46777 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 46777, Най-висока цена 49882 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 7171-03 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:„Доставка и монтаж на специализирано рехабилитационно оборудване в Дневен център „Надежда”
V.1) Дата на сключване договора
25.03.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.02.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"БМБ" ООД, ж.к. „Емил Марков”, бл.237, вх.9, ап.161, Р.България 1000, София, Тел.: 02 8558336, E-mail: bmb_bg@ijahoo.com, Факс: 02 9555443

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 54286 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 42173.9 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 42173.9, Най-висока цена 42175 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № 7172-03 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:Доставка и монтаж на стълбищни платформи за осигураване на достъпа на хора с увреждания в и до Дневен център „Надежда”
V.1) Дата на сключване договора
25.03.2011 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
03.02.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

11

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ИТА Трейд”ООД, ул, „Одрин” №95 -97, Р.България 1000, гр. София, Тел.: 02 9313878, E-mail: offise@ita-trade.com, Факс: 02 9200468

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 76400 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 73979 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 73979, Най-висока цена 74000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.03.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор