00081-2010-0041

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Варна, бул. "Съборни"№24,ет.7, За: Антон Жожев, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 659209, E-mail: op@varna.bg, Факс: 052 659165

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на лекарства и медицински консумативи за нуждите на детските ясли, яслените групи в обединени детски заведения (ОДЗ) и здравните кабинети към направление “МОЗК”, доставка и монтаж на медицинско оборудване за нуждите на здравните кабинети от направление “МОЗК” на територията на община варна по обособени позиции ”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: на територията на Община Варна
Код NUTS: BG331
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Договор изх. № Д11-9200/306/17.03.2011 г. за изпълнение на Обособена позиция № 3 "Доставка и монтаж на медицинско оборудване за здравните кабинети от Направление “МОЗК” на територията на Община Варна." При изпълнение на договора изпълнителят следва да доставя и монтира медицинско оборудване с гаранционен срок минимум две години след датата на доставка и монтаж за нуждите на здравните кабинети от Направление “МОЗК” на територията на Община Варна, както следва: 1.Медицински шкаф за лекарства и инструментариум: Конструкция от стоманени (дървени) плоскости. Горно отделение с врата от прозрачно стъкло, 2 полици с възможност за регулиране и ключалка. Долно отделение със стоманена (дървена) врата, една полица и ключалка. 2.Медицинска масичка – манипулационна: Алуминиева конструкция на колела с два плота от неръждаема стомана или от стъкло и въртяща се стойка с легенче (един или два броя легенчета) 3.Чанта лекарска за спешна помощ: кожа или плат 4.Лекарска кушетка: стандартна 5.Медицинска теглилка с ръстомер: Максимално измервано тегло 200кг, Вграден ръстомер с възможност за измерване от 100 до 200см, Платформа с нехлъзгащо се покритие 6.Динамометър за ученици 7.Динамометър за деца 8.Крамерови шини за крака: стандартни 9.Крамерови шини за ръце :стандартни 10.Шийна яка:стандартна 11.Лекарски слушалка (стетоскоп) : С голям и малък диаметър на стетоскопа 12.Ножица хирургическа – права: с тъп връх, 16 см 13.Пинсета хирургическа: 14 см 14.Кохер:щипка хемостатична, 16 см, права 15.Есмархова тръба :стандартна 16.Легенче бъбрековидно :емайлирано или алуминиево 17.Медицинско бюро:Опростена ПДЧ конструкция с 1 чекмедже и 1 шкафче с 1 полица с възможност за заключване както на чекмеджето, така и на шкафчето 18.Стол – посетителски:Стандартна метална конструкция с 4 крака и тапицерия от плат 19.Мека сантиметрова лента:стандартна или тип ролетка 20.Метална сантиметрова лента (3м) – ролетка: с магнитен накрайник 21.Барабан среден метален за стерилни материали:стандартен 22.Барабан голям метален за стерилни материали:стандартен 23.Барабан малък метален за стерилни материали:стандартен 24.Апарат за кръвно със стикер за метрологично замерване:механичен с маншета за възрастни и/или деца 25.Телефон:с тонално набиране 26.Въздуховод с възможност за дезинфекция (амбу):мобилен комплект

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
12500 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне с покана

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при следните показатели:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката ; тежест: 40
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Поканите и документацията за участие са одобрени с решение № 3739/26.11.2010 год. на Кмета на Община Варна


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д11-9200/306/ / Наименование:Обособена позиция № 3 "Доставка и монтаж на медицинско оборудване за здравните кабинети от Направление “МОЗК” на територията на Община Варна."
V.1) Дата на сключване на договора
17.03.2011 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

”Елпак Лизинг” ЕООД, ул. „Иван Богоров” № 12, РБългария 9002, Варна, Тел.: 052 602360, Факс: 052 699060

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 12500 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

21.03.2011 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне с покана

1. откритият конкурс е прекратен по чл. 24, ал. 1, т. 1 и 2 и първоначално обявените условия не са съществено променени;