Версия за печат

00165-2010-0018

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Камелия Колева; Тихозар Кръстев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217455; 02 9217482

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Осигуряване условия за специализирано обучение, организиране и провеждане на интензивна подготовка на ученици за участието им в национални и международни олимпиади, състезания и конкурси”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 17
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Осигуряване условия за специализирано обучение, организиране и провеждане на интензивна подготовка на ученици за участието им в национални и международни олимпиади, състезания и конкурси, чрез организиране на хотелско настаняване за минимум 2591 деца, за 126 ръководители на групи и 126 обучители в периода 01.03.2011 г. - 01.06.2011 г. и осигуряване на спортни съоръжения, зали и лаборатории за организиране на обученията.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55000000

Описание:

Хотелиерски и ресторантьорски услуги и услуги в областта на търговията на дребно

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

организиране на хотелско настаняване за минимум 2591 деца, 126 ръководители на групи и 126 обучители в периода 01.03.2011 г. - 01.06.2011 г. и осигуряване на спортни съоръжения, зали и лаборатории за организиране на обучения

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

01.07.2011 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 5000 (пет хиляди) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от цената на договора без ДДС, която се представя преди сключването му, в една от следните форми: - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност, надвишаващ с не по-малко от един месец срока за изпълнение на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащане: по банков път, в български лева, по ред и при условия, регламентирани в документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи: копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а ако не е пререгистриран в ТР – удостоверение за актуално състояние, издадено от съда по регистрация, не повече от 3 месеца преди датата на подаване на офертата. Ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество, се представя копие от документа за създаването му, а ако е физическо лице - копие от документ за самоличност; Документ за закупена документация; Документ за гаранция за участие; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. заверени счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2007 г., 2008 г. и 2009 г.; 2. справка за общия оборот и оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката 3. удостоверение/удостоверения от банка/банки, доказващи наличие на достъп до изисквания финансовия ресурс. 4. удостоверение (референция) от обслужващата банка на участника, в което е отбелязано, че участникът няма просрочени задължения.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участниците в процедурата трябва за всяка от предходните три години (2007г., 2008 г. и 2009 г.) да са реализирали оборот от дейност, сходна с тази по предмета на поръчката, в минимален размер от 1 000 000 /един милион/ лева, с ДДС. 1.1. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният оборот от дейност, сходна с тази по предмета на поръчката за предходните три години (2007г., 2008 г. и 2009 г.) от всички лица в обединението. 2.Всеки участник трябва да има достъп до собствен финансов ресурс, кредитна линия или еквивалентен финансов инструмент в размер не по-малък от 200 000 (двеста хиляди) лева. 4. Участниците в процедурата трябва да нямат просрочени задължения към обслужващата основната им дейност банка.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Анотация на дейността на участникапрез последните 3 календарни години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.), със съдържание, описано в документацията. 2. Препоръки (референции) от поне трима различни предишни възложители на услуги, сходни с предмета на поръчката, със съдържание, описано в документацията. 3. Документи, свързани с предлаганата от тях хотелска база, включително: 3.1. документ за категоризация съгласно Закона за туризма; 3.2. детайлна справка относно предлаганата база за настаняване; 3.3. справка за наличните зали за обучение (включително компютърните), отразяваща разположението им, капацитета им и наличното в тях оборудване; 3.4 документи, свързани с наличието на лицензиран медицински кабинет в базата, отговарящ на поставените изисквания. 3.5. документи, удостоверяващ правото на участника да ползва съответната база и да организира настаняване в нея , със съдържание, описано в документацията; 3.6. Декларация от лицето, представляващо дружеството (или организацията), управляващи хотелската база, в която изрично да се посочва, че към момента базата разполага с компактна и обособена част от хотелски стаи с капацитет не по-малко от 400 души, която все още не е ангажирана изцяло или частично за периода 01.03.2011 г. – 01.06.2011 г. и съдържание, посочено в документацията; 4. Детайлна справка относно предлаганите от участника спортни съоръжения, отразяваща тяхното точно местонахождение, оборудване, капацитет и видовете спорт, които могат да се упражняват в тях, както и данни за начина, по който ще бъде транспортно обезпечено ползването им, в случай че някои от тях се намират на повече от 1 и по-малко от 15 км. от хотелската база. 4.1. Документи, отразяващи правото на участника да ползва описаните съоръжения в периода на изпълнение на услугата (документ за собственост; документ за въвеждане на обекта в експлоатация; договор за наем на базата и др. подобни). За валидни договори за ползване на съоръженията, ще бъдат приемани и такива, сключени под условие, че участникът спечели настоящата процедура. 5. Детайлна справка относно предлаганите от участника лаборатории по физика, химия и биология и оборудването, с което разполагат, със съдържание, посочено в документацията. 5.1 Документи, отразяващи правото на участника да ползва описаните лаборатории по физика, химия и биология в периода на изпълнение на услугата (документ за собственост; документ за въвеждане на обекта в експлоатация; договор за наем на базата и др. подобни). За валидни договори за ползване на съоръженията, ще бъдат приемани и такива, сключени под условие, че участникът спечели настоящата процедура; 6. Детайлна справка относно предлаганата от участника танцова зала, със съдържание, посочено в документацията. 6.1. Документи, отразяващи правото на участника да ползва описаната танцова зала в периода на изпълнение на услугата (документ за собственост; документ за въвеждане на обекта в експлоатация; договор за наем на базата и др. подобни). За валидни договори за ползване на зала, ще бъдат приемани и такива, сключени под условие, че участникът спечели настоящата процедура; 7. Документи, доказващи възможностите за осигуряване на транспорта на децата и ръководителите на групите, както следва: 7.1 Лиценз за извършване на превоз на пътници или товари на територията на Република България; 7.2. Списък на моторните превозни средства, които ще се използват за организиране на транспорта, придружен с удостоверение за транспортна годност (издадено на основание чл. 22 от Наредба № 33 от 3.11.1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България) и копие на част първа на свидетелството за регистрация на всяко от тях (т.нар. голям талон).
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците в откритата процедура трябва да: 1. притежават опит в осигуряването на условия за провеждането на състезания, конкурси, лагер-школи или „зелени училища” за деца и/или ученици, свързан с настаняване, изхранване и организиране на обучения през последните 3 календарни години, като следва да са изпълнили успешно поне три договора, сходни с предмета на поръчката, сключени с различни възложители. 2. разполагат с хотелска база на територията на Република България, която не е задължително да е тяхна собственост, със следните характеристики: 2.1 да е категоризирана съгласно Закона за туризма с категория минимум 2 звезди; 2.2 да е с капацитет, позволяващ едновременното и компактно настаняване на не по-малко 400 души, с осигурена 24-часова жива охрана и контролиран достъп; 2.3 да е с лесно достъпна, транспортно осигурена и комуникативна локация; 3.4 да разполага със зали за едновременно обучение – най-малко 10 броя (освен компютърните зали), разполагащи поне със следното материално-техническо оборудване:- компютри с достъп до интернет; мултимедии; дъски за писане; принтери и копирна техника. 2.5 да разполага с поне 2 компютърни зали с високоскоростна интернет връзка, с минимум 15 броя компютри във всяка; 2.6 местоположението на хотелската база следва да бъде в населено място, курортен комплекс или на не повече от 15 км. от населено място или курортен комплекс. 2.7 да разполага с лицензиран медицински кабинет, работещ 24 часа, обезпечен с материално-технически средства (оборудван специализиран автомобил), в който през целия период на изпълнение на услугата (01.03.2011 г. – 01.06.2011г.) да има на разположение медицински екип, включващ лекар със специалност „Педиатрия” и поне още едно медицинско лице. 3. осигури ползването на функциониращи спортни съоръжения (закрити и открити) – поливалентни спортни зали и игрища в хотелската база или в близост до нея (не повече от 1 000 м.) В случай че участниците предлагат ползването на спортни съоръжения, находящи се на повече от 1 км. от хотелската база, тези съоръжения не трябва да са на повече от 15 км от нея, като участникът е длъжен да осигури непрекъснат безплатен транспорт между базата и съоръженията; 4.1 Спортните съоръжения следва да позволяват осъществяването в тях на пълноценна подготовка по следните видове спорт: баскетбол; футбол; лека атлетика и футзал; 4. осигури ползването на лаборатории по физика, химия и биология, разполагащи с посочения в приложенията към настоящата документация минимум оборудване. Лабораториите трябва да се намират в хотелската база или в близост до нея (не повече от 1 000 м.) В случай че участниците предлагат ползването на лаборатории, находящи се на повече от 1 км. от хотелската база, тези съоръжения не трябва да са на повече от 30 км от нея, като участникът е длъжен да осигури непрекъснат безплатен транспорт между базата и съоръженията; 5. осигури ползването на танцова зала, с размери и оборудване, съответстващо на посочените в Държавните образователни изисквания за придобиване на квалификация по професията „Танцьор”, която да се намира в хотелската база или в близост до нея (не повече от 1 000 м.) В случай че участниците предлагат ползването на танцова зала, находяща се на повече от 1 км. от хотелската база, тя не трябва да са на повече от 15 км от нея, като участникът е длъжен да осигури непрекъснат безплатен транспорт между базата и залата. 6. осигури надежден транспорт на децата и ръководителите на групите от населените места, в които живеят, до хотелската база, осигурена от изпълнителя и обратно (или от и до други определени от представители на възложителя крайни точки), в съответствие с изискванията на Закона за автомобилните превози и подзаконовите нормативни актове към него, във връзка с което следва да разполага с автобуси с общо над 350 на брой места за пътници. От датата на първата регистрация на всеки от автобусите не трябва да са изтекли повече от 10 години.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Стойност на един храноден за 1 ученик ; тежест: 20
Показател: Стойност на един храноден за 1 възрастен ; тежест: 20
Показател: Стойност на нощувките за ден за 1 човек; тежест: 25
Показател: Стойност на транспортната услуга за един ученик или ръководител на група в едната посока; тежест: 10
Показател: Процент неустойка от цената на нереализираните нощувки на ученици и ръководители; тежест: 5
Показател: Стойност на една допълнителна услуга по време на обучението; тежест: 5
Показател: Оценка на адекватността на предложените допълнителни услуги по време на обучението ; тежест: 5
Показател: Оценка на предложената стойност на материалите и консумативите, които ще бъдат доставяни за изпълнение на дейността; тежест: 5
Показател: Процент неустойка от цената на нереализираните транспортни курсове; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
07.01.2011 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
17.01.2011 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 18.01.2011 г.  Час: 14:00
Място

сградата на Министерството на образованието, младежта и науката

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

ОП "Развитие на човешките ресурси", проект BG 051РО001-4.1.02 „Училище на 2 скорости”, компонент 2 „Крилете на желанието”

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.11.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ