Версия за печат

00165-2010-0017

BG-София: 15 - Полиграфически услуги и услуги по възпроизвеждане на записани носители срещу възнаграждение или по договор

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Галина Чекурова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217784, Факс: 02 9217656

Място/места за контакт: дирекция "Висше образование"

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Ана Димитрова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: дежурен по деловодство, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217781

Място/места за контакт: Дирекция "Канцелария и административно обслужване", ет. 1, стая 1

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Изработване на холограмни саморазрушаващи се стикери за дипломите за завършена образователно-квалификационна степен на висше образование

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 15
Място на изпълнение: гр. София
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Изработване на холограмни саморазрушаващи се стикери за дипломите за завършена образователно-квалификационна степен на висше образование, които съгласно чл. 4, ал. 4 от Наредба за държавните изисквания към съдържанието на oсновните документи, издавани от висшите училища, са задължителен реквизит на дипломите за висше образование

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79820000, 79800000

Описание:

Услуги, свързани с печатането
Печатни и други, свързани с печата услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обемът на заявките е в зависимост от броят студенти, завършили обучението си във висшите училища в страната през периода на изпълнение на поръчката.

Прогнозна стойност без ДДС
240000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2000 (две хиляди) лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 120 дни, считано от крайния срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение е в размер на 2 % от прогнозната стойност на договора - 4800 лв. която се представя преди сключването му, в една от следните форми: - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-малко от 37 месеца от сключване на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансиране: от държавния бюджет. Плащане: по банков път, в български лева, по ред и при условия, регламентирани в документацията.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи: копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; копие от документа за създаването му, ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество; Документ за закупена документация; Документ за платена гаранция за участие; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите за 2007 г., 2008 г. и 2009 г.; 2. справка за оборота от дейност, сходна с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери)м 3. декларация за липса на необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към доставчици и подизпълнители 4. референция от обслужващата банка на участника през последните 12 месеца – в която е отбелязана липса на просрочени и/или необслужвани задължения.
Минимални изисквания: 1. Кандидатстващите в процедурата участници трябва за предходните три години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) да са реализирали общ оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери), в минимален размер от 200 /двеста хиляди/ лева с ДДС. При липсата на доказателства за такъв оборот, участниците ще бъдат отстранявани от участие в процедурата. 2. Когато участникът е обединение, се приема сумарно реализираният общ оборот от дейност, сходна с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери) за предходните три години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) от всички лица в обединението. 3. Участниците в процедурата не трябва да имат необслужвани ликвидни и изискуеми задължения към доставчици и подизпълнители. 4. Участниците в процедурата не трябва да имат просрочени и/или необслужвани задължения към обслужващата/ите дейността им през последните 12 месеца банка/и.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.списък на договорите с предмет, сходен с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери), изпълнени през последните 3 години, който следва да съдържа информация за: датата на сключване и датата на прекратяване на договорите; стойността на договорите; данни за възложителя, с посочване на лица за контакт и координати за връзка с тях; 2. референции (препоръки) от трима различни предишни възложители по договори с предмет, сходен с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери), в които е отразена положителна оценка както относно качеството на отпечатаните стикери, така и относно коректността на изпълнителя по договора; 3. копие от сертификата за внедрена система за управление на качеството; 4. справка за техническото оборудване, необходимо за изпълнение на поръчката.
Минимални изисквания: 1. Общо за последните 3 години (2007 г., 2008 г. и 2009 г.) участниците трябва да са изпълнили поне 3 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката (отпечатване на холограмни стикери) и за изпълнението на тези договори да разполагат с положителни референции от възложителите. 2. Участникът трябва да е внедрил система за управление на качеството ISO 9001:2008 или еквивалентна. 3. Участникът трябва да разполага със собственото и/или наето оборудване, необходимо за изпълнение на услугата.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Цена за изработването на „Матрица-оригинал”; тежест: 20
Показател: Цена за изработването на 1 брой стикер; тежест: 50
Показател: Срок за изработване на „Матрица-оригинал”; тежест: 20
Показател: Срок за доставка на заявените стикери; тежест: 10

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
31.12.2010 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОМН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
10.01.2011 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 11.01.2011 г.  Час: 14:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.11.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ