РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
„Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД”
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. София 1113,ул. “Любен Русев” № 1
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Настоящото обявление е за
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката
Обществената поръчка включва 10 обособени позиции, както следва „Храносмилателна система и метаболизъм”, „Кръв и кръвообразуващи органи”, „Сърдечно – съдова система”, „Дерматологични средства”, „Хормонални препарати за системно приложение с изкл. П”, „Антиинфекциозни препарати за системно приложение”, „Мускулно – скелетна система”, „Нервна система”, „Дихателна система” и „Медицински консумативи”.
ІІ.1.6)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33600000
Описание:
Фармацевтични продукти
ІІ.1.7)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
ІІ.1.8)
Обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Общото количество на лекарствените продукти и медицинските консумативи е описано по обособени позиции в техническата спецификация, неразделна част от документацията.
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на обществената поръчка са, както следва:
1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата на участника. При избор на парична гаранция в платежното нареждане следва да се посочи пълното наименование на обществената поръчка, до която се отнася гаранцията.
Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 500 (три хиляди и петстотин) лева.
2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, преведена по банкова сметка на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал в полза на възложителя, съгласно приложения в документацията образец. Срокът на валидност на представената банкова гаранция за изпълнение на договора следва да е не по-рано от една година от сключване на договора.
Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) на сто от стойността на договора.
ІІІ.1.2)
Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат
Плащането се извършва в лева, след представяне на:
- фактура и приемо - предавателен протокол, по образец на Възложителя.
- сертификат за освобождаване на всяка партида, издаден от квалифицираното лице по ЗЛПХМ - заверено от изпълнителя копие, когато сертификатът е на чужд език изпълнителят е длъжен да го представи с превод на български език.
Начин на плащане – плащането се извършва по банкова сметка на изпълнителя, като стойността на всяка доставка се заплаща в срока офериран от участника в техническата оферта, след представяне на документите посочени по-горе.
ІІІ.1.3)
Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица
Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.
ІІІ.1.4)
Други особени условия
Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта за участие в откритата процедура се изготвя съгласно приложените в настоящата документация образци и трябва да съдържа плик 1 – документи за подбор, плик 2 – предложение за изпълнение на поръчката и плик 3 – предлагана цена.
ПЛИК С ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА – ПЛИК 3, съдържа „Предлагана цена/ Ценово предложение” – попълнена по образец. Участниците подават своите оферти за всяка обособена позиция комплексно, включени в техническата спецификация, поставена в запечатан и непрозрачен плик, съгласно изискванията на документацията и ЗОП.
ПЛИК С ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА – ПЛИК 2 съдържа:
- Техническа оферта на участника в процедурата – изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация;
- Проект на договор – с попълнени административни данни на участника, парафиран и подпечатан от участника (БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ).
ПЛИК С ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР – ПЛИК 1 съдържа:
- Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника;
- Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице;
- Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата –представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител;
- Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП - попълват се по приложените в документацията образци;
- Декларация за запознаване с условията на поръчката - по образец;
- Декларация по образец, че участникът няма да ползва/ ще ползва подизпълнител;
- Декларация за съгласие и данни за подизпълнители (ако се ползват такива);
- Документ за внесена гаранция за участие в процедурата;
- Техническа оферта по образец;
- Документ за закупена документация.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните две години (2008 и 2009 г.);
Информация (в свободен текст), съгласно чл. 50, ал.1, т. 3 от ЗОП за оборота на доставките предмет на поръчката за предходните две години (2008 и 2009 г.).
Минимални изисквания: Участникът да има реализиран общ оборот за 2008 и 2009 г. е не по-малко от 400 000 (четиристотин хиляди) лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация-списък (в свободен текст) на изпълнени договори, за доставка на лекарствени продукти и/или медицински консумативи за периода септември 2008 до настоящия момент. Обстоятелствата декларирани в списъка се доказват с приложени, заверени от участника копия от минимум 3 договора. В случай, че поради конфиденциалност или други причини Участникът не може да приложи копие от договора, то той трябва да представи препоръка (референция) от клиента, която да съдържа следната информация: предмет на договора, кратко описание на извършените доставки по договора, стойност и срок за изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), име на клиента, потвърждение от клиента дали работата на Изпълнителя е била извършена качествено и в срок;
Декларация от участника (свободен текст), че поема да извършва пълно
документално и техническо осигуряване на доставките, свързани с изпълнение на поръчката, с посочване на неговия/ техните адрес/ и.
Всеки лекарствен продукт, за който участникът подава оферта, трябва да бъде придружен от оторизационни писма, от производителя на името на дистрибутора /оригинал или официален превод на български език/. При липсата на оторизационни писма участникът отпада от класирането за съответната позиция.
Минимални изисквания: През периода от 2007 г. до настоящия момент участниците да са изпълнили поне три договора за доставки в областта сходни с предмета на настоящата поръчка. Под доставки сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за доставка на лекарствени продукти и/ или медицински консумативи.
Участниците в обществената поръчка трябва да притежават разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл.196, ал.1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро с лекарствени продукти, съответно медицински консумативи или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарства съответно медицински консумативи, или разрешение за внос – издадени по реда на ЗЛПХМ.
Участниците в обществената поръчка трябва да притежават лиценз, издаден по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП.
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
Показател: Отложено плащане в дни; тежест: 40
IV.3)
Административна информация
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.12.2010 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
По банков път или в брой в касата на СБАЛНП "Свети Наум" ЕАД.
Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД са следните: Банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.12.2010 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Срок на валидност на офертите
IV.3.8)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.12.2010 г. Час: 12:30
Място
СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Любен Русев” № 1
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Участници и упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова представлява периодично възлагане на поръчка
VI.2)
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1.Храносмилателна система и метаболизъм
1)
Кратко описание
Храносмилателна система и метаболизъм
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция 2.Кръв и кръвообразуващи органи
1)
Кратко описание
Кръв и кръвообразуващи органи
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция 3.Сърдечно – съдова система
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти да сърдечно – съдова система описани в техническата спецификация;
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция 4.Дерматологични средства
1)
Кратко описание
Доставка на дерматологични средства описани в техническата спецификация
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция 5.Хормонални препарати за системно приложение с изкл. П
1)
Кратко описание
Доставка на хормонални препарати за системно приложение с изкл. на П описани в техническата спецификация
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция 6. Антиинфекциозни препарати за системно приложение
1)
Кратко описание
Доставка на Антиинфекциозни препарати за системно приложение описани в техническата спецификация
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция 7.Мускулно – скелетна система
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за мускулно – скелетна система описани в техническата спецификация
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция 8.Нервна система
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за нервната система описани в техническата спецификация
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция 9.Дихателна система
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за дихателна система описани в техническата спецификация
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33690000
Описание:
Разни медикаменти
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12
Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция 10.Медицински консумативи
1)
Кратко описание
Доставка на меницински консумативи описани в техническата спецификация
2)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
Съгласно техническата спецификация
4)
Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12