Версия за печат

00826-2010-0004

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Свети Наум” ЕАД, р-н Изгрев, бул. “Цариградско шосе” ІV-ти километър, ул. “Любен Русев” № 1, За: Станислава Иванова - Бачева, България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: stani2911@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: СБАЛНП "Свети Наум” ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Адрес на профила на купувача: www.svnaum.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София 1113,ул. “Любен Русев” № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка включва 10 обособени позиции, както следва „Храносмилателна система и метаболизъм”, „Кръв и кръвообразуващи органи”, „Сърдечно – съдова система”, „Дерматологични средства”, „Хормонални препарати за системно приложение с изкл. П”, „Антиинфекциозни препарати за системно приложение”, „Мускулно – скелетна система”, „Нервна система”, „Дихателна система” и „Медицински консумативи”.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33600000

Описание:

Фармацевтични продукти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Общото количество на лекарствените продукти и медицинските консумативи е описано по обособени позиции в техническата спецификация, неразделна част от документацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранциите, определени от възложителя с обявлението за откриване на обществената поръчка са, както следва: 1. Гаранция за участие в процедурата – парична сума, преведена по банкова сметка на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД към момента на подаване на офертата за участие в процедурата, или безусловна и неотменяема банкова гаранция в полза на Възложителя. Банковата гаранция се представя в оригинал, със срок на валидност и условия, които да отговарят на тези по приложения в документацията образец на Банкова гаранция за участие. Срокът на валидност на банковата гаранция за участие следва да е не по-кратък от срока на валидност на офертата на участника. При избор на парична гаранция в платежното нареждане следва да се посочи пълното наименование на обществената поръчка, до която се отнася гаранцията. Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 500 (три хиляди и петстотин) лева. 2. Гаранция за изпълнение на договора - парична сума, преведена по банкова сметка на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал в полза на възложителя, съгласно приложения в документацията образец. Срокът на валидност на представената банкова гаранция за изпълнение на договора следва да е не по-рано от една година от сключване на договора. Размерът на гаранцията за изпълнение на договора е 3 (три) на сто от стойността на договора.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва в лева, след представяне на: - фактура и приемо - предавателен протокол, по образец на Възложителя. - сертификат за освобождаване на всяка партида, издаден от квалифицираното лице по ЗЛПХМ - заверено от изпълнителя копие, когато сертификатът е на чужд език изпълнителят е длъжен да го представи с превод на български език. Начин на плащане – плащането се извършва по банкова сметка на изпълнителя, като стойността на всяка доставка се заплаща в срока офериран от участника в техническата оферта, след представяне на документите посочени по-горе.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта за участие в откритата процедура се изготвя съгласно приложените в настоящата документация образци и трябва да съдържа плик 1 – документи за подбор, плик 2 – предложение за изпълнение на поръчката и плик 3 – предлагана цена. ПЛИК С ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА – ПЛИК 3, съдържа „Предлагана цена/ Ценово предложение” – попълнена по образец. Участниците подават своите оферти за всяка обособена позиция комплексно, включени в техническата спецификация, поставена в запечатан и непрозрачен плик, съгласно изискванията на документацията и ЗОП. ПЛИК С ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА – ПЛИК 2 съдържа: - Техническа оферта на участника в процедурата – изготвена в пълно съответствие с образеца от настоящата документация; - Проект на договор – с попълнени административни данни на участника, парафиран и подпечатан от участника (БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ). ПЛИК С ДОКУМЕНТИ ЗА ПОДБОР – ПЛИК 1 съдържа: - Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника; - Копие от документа за регистрация или единен идентификационен код съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; - Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата –представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; - Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП - попълват се по приложените в документацията образци; - Декларация за запознаване с условията на поръчката - по образец; - Декларация по образец, че участникът няма да ползва/ ще ползва подизпълнител; - Декларация за съгласие и данни за подизпълнители (ако се ползват такива); - Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; - Техническа оферта по образец; - Документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните две години (2008 и 2009 г.); Информация (в свободен текст), съгласно чл. 50, ал.1, т. 3 от ЗОП за оборота на доставките предмет на поръчката за предходните две години (2008 и 2009 г.).
Минимални изисквания: Участникът да има реализиран общ оборот за 2008 и 2009 г. е не по-малко от 400 000 (четиристотин хиляди) лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация-списък (в свободен текст) на изпълнени договори, за доставка на лекарствени продукти и/или медицински консумативи за периода септември 2008 до настоящия момент. Обстоятелствата декларирани в списъка се доказват с приложени, заверени от участника копия от минимум 3 договора. В случай, че поради конфиденциалност или други причини Участникът не може да приложи копие от договора, то той трябва да представи препоръка (референция) от клиента, която да съдържа следната информация: предмет на договора, кратко описание на извършените доставки по договора, стойност и срок за изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), име на клиента, потвърждение от клиента дали работата на Изпълнителя е била извършена качествено и в срок; Декларация от участника (свободен текст), че поема да извършва пълно документално и техническо осигуряване на доставките, свързани с изпълнение на поръчката, с посочване на неговия/ техните адрес/ и. Всеки лекарствен продукт, за който участникът подава оферта, трябва да бъде придружен от оторизационни писма, от производителя на името на дистрибутора /оригинал или официален превод на български език/. При липсата на оторизационни писма участникът отпада от класирането за съответната позиция.
Минимални изисквания: През периода от 2007 г. до настоящия момент участниците да са изпълнили поне три договора за доставки в областта сходни с предмета на настоящата поръчка. Под доставки сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за доставка на лекарствени продукти и/ или медицински консумативи. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл.196, ал.1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро с лекарствени продукти, съответно медицински консумативи или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарства съответно медицински консумативи, или разрешение за внос – издадени по реда на ЗЛПХМ. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават лиценз, издаден по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
Показател: Отложено плащане в дни; тежест: 40

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
10.12.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на СБАЛНП "Свети Наум" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД са следните: Банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
20.12.2010 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 21.12.2010 г.  Час: 12:30
Място

СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Любен Русев” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници и упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.11.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция 1.Храносмилателна система и метаболизъм
1) Кратко описание

Храносмилателна система и метаболизъм

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция 2.Кръв и кръвообразуващи органи
1) Кратко описание

Кръв и кръвообразуващи органи

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция 3.Сърдечно – съдова система
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти да сърдечно – съдова система описани в техническата спецификация;

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция 4.Дерматологични средства
1) Кратко описание

Доставка на дерматологични средства описани в техническата спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция 5.Хормонални препарати за системно приложение с изкл. П
1) Кратко описание

Доставка на хормонални препарати за системно приложение с изкл. на П описани в техническата спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция 6. Антиинфекциозни препарати за системно приложение
1) Кратко описание

Доставка на Антиинфекциозни препарати за системно приложение описани в техническата спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 7 / Заглавие на обособената позиция 7.Мускулно – скелетна система
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за мускулно – скелетна система описани в техническата спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 8 / Заглавие на обособената позиция 8.Нервна система
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за нервната система описани в техническата спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 9 / Заглавие на обособената позиция 9.Дихателна система
1) Кратко описание

Доставка на лекарствени продукти за дихателна система описани в техническата спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 10 / Заглавие на обособената позиция 10.Медицински консумативи
1) Кратко описание

Доставка на меницински консумативи описани в техническата спецификация

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33140000

Описание:

Медицински консумативи

3) Количество или обем

Съгласно техническата спецификация

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12