РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на общи медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали и разтвори за хемодиализа за нуждите на МБАЛ"Проф.д-р Параскев Стоянов" АД гр.Ловеч.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
МБАЛ - Ловеч, ул. Съйко Съев" № 27,болнична аптека
Код NUTS:
BG315
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на общи медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали и разтвори за хемодиализа за нуждите на МБАЛ"Проф.д-р Параскев Стоянов" АД гр.Ловеч.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Доставка на общи медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали и разтвори за хемодиализа за нуждите на МБАЛ"Проф.д-р Параскев Стоянов" АД гр.Ловеч.
Минимална прогнозна стойност без ДДС: 700000, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 1000000 BGN
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие по обособени позиции е както следва:
общи медицински консумативи 3000 лв.
лабораторни материали и реактиви 1000 лв.
дезинфекционни материали 150 лв.
разтвори за хемодиализа 150 лв.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора за обособената позиция.
Гаранциите се представят в една от следните форми: а) парична сума, която се внася по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Инвестбанк-Ловеч, IBAN: BG87IORT80461000004100, BIC: IORTBGSF; банкова гаранция с валидност 90 дни от крайния срок за подаване на офертите при гаранция за участие и със срок на валидност най-малко 20 календарни дни след изтичане на срока на действие на договора при гаранция за изпълнение. Гаранцията за участие се задържа от възложителя при условията на чл.61 от ЗОП. Гаранцията за изпълнение се задържа и освобождава при условия, определени в договора.
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Поръчката се финансира от собствени приходи на възложителя по договор с РЗОК гр.Ловеч.
Плащането се извършва по банков път с платежно нареждане по сметката на Изпълнителя не по - малко от 250 дни от датата на фактурата за извършената доставка.
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално съдебно състояние за непререгистрираните в търговския регистър, а за пререгистрираните следва да посочат ЕИК.
Оригинал или нотариално заверено копие на документи удостоверяващи представителната власт на лицето от което изхожда предложението в случай , че това не е законният представител на кандидата.
Оригинал или нотариално заверено копие на документ удостоверяващ представителната власт на кандидата изрично упълномощен от притежателя на разрешителното за употреба, производител или негов представител , да оферира предлаганите продукти за срока на действие на договора.
Заверени от участника копия на документи за регистрация -идентификационнен код БУЛСТАТ, Данъчен и по ДДС.
Декларация от управителя, респ.от управителния орган на кандидата за отсъствие на обстоятелствата по чл.47,ал.1,ал.2 и ал.5 от ЗОП.
Документ за внесена гаранция за участие в процедурата в размер съгласно обявлението за обществена поръчка под форма на банкова гаранция или парична сума, внесена по сметката или в касата на Възложителя.
Копие на документа, удостоверяващ закупуването на документацията за участие в обществената поръчка.
Кандидатите за изпълнение на обществената поръчка трябва да притежават разрешение за търговия на едро с медицински консумативи, лабораторни материали и реактиви, дезинфекционни материали, разтвори за хемодиализа.
Списък на документите съдържащи се в офертата и други документи , посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишния финансов отчет(счетоводен баланс, отчет за приходите и разходите, отчет за паричните потоци, отчет за собствения капитал) за 2009 г., заверен от регистриран одитор в случаите, когато това се изисква от Закона за счетоводството – заверено от участника копие или еквивалентен документ (за участниците, които не са регистрирани съгласно българското законодателство).
Списък за общия оборот и за оборота на стоките обект на тази поръчка за 2007г.,2008г. и 2009г. в зависимост от датата на която участника е учреден или е започнал дейността си.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишния финансов отчет за 2009г. трябва да е с положителен резултат.
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Списък на основните договори за доставки с предмет предмета на настоящата поръчка за последните три години включително стойностите ,датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Сертификати за предлаганите консумативи, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти
Сертификати,удостоверяващи съответствието на продуктите с международните норми и стандарти на европейските директиви за медицински изделия и консумативи-CE,ISO 9001 и БДС.
Образци и/или мостри и/или каталози на предлаганите консумативи.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Списък на основните договори за доставки с предмет предмета на настоящата поръчка за последните три години включително стойностите ,датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение.
Сертификати за предлаганите консумативи, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти
Сертификати,удостоверяващи съответствието на продуктите с международните норми и стандарти на европейските директиви за медицински изделия и консумативи-CE,ISO 9001 и БДС.
Образци и/или мостри и/или каталози на предлаганите консумативи.
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най - ниска цена ; тежест: 80
Показател: срок на отложно плащане; тежест: 20
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ОВ 2010/S 034 - 049037 от 18.02.2010 г.
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
29.10.2010 г. Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Посочената цена на документите е без ДДС и включва 25 лв.за докумантацията и 0,30 лв. за фактурата.Документите могат да се закупят на адрес: гр. Ловеч, ул. "Съйко Съев" № 27 - счетоводството, като сумата може да се заплати на касата или да се преведе по сметката на МБАЛ АД-Ловеч в банка Инвестбанк-Ловеч, IBAN: BG87IORT80461000004100, BIC: IORTBGSF.
Документацията може да бъде разгледана в сайта на МБАЛ АД-гр-Ловеч www.mbal-lovech.com .Изтеглянето на документацията
не освобождава участника от представяне на доказателства за закупуването и.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
09.11.2010 г. Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 10.11.2010 г. Час: 10:00
Място
Библиотека при МБАЛ АД - гр.Ловеч,ул."Съйко Съев"№27
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Съгласно чл. 68, ал.3 от ЗОП
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.4.2)
Подаване на жалби
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Общи медицински консумативи
1)
Кратко описание
Подробно посочени по спецификация, видове и количества в документацията
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
съгласно приложение № 1 към документацията
Прогнозна стойност от без ДДС: 500000, Прогнозна стойност до без ДДС: 700000, валута BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Лабораторни материали и реактиви
1)
Кратко описание
Подробно посочени по спецификация, видове и количества в документацията
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
съгласно приложение № 2 към документацията
Прогнозна стойност от без ДДС: 110000, Прогнозна стойност до без ДДС: 170000, валута BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Дезинфекционни материали
1)
Кратко описание
Подробно посочени по спецификация, видове и количества в документацията
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
съгласно приложение № 3 към документацията
Прогнозна стойност от без ДДС: 20000, Прогнозна стойност до без ДДС: 40000, валута BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Разтвори за хемодиализа
1)
Кратко описание
Подробно посочени по спецификация, видове и количества в документацията
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000
Описание:
Медицински консумативи
3)
Количество или обем
съгласно приложение № 4 към документацията
Прогнозна стойност от без ДДС: 70000, Прогнозна стойност до без ДДС: 90000, валута BGN
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12