Версия за печат

00826-2010-0003

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Свети Наум” ЕАД, р-н Изгрев, бул. “Цариградско шосе” ІV-ти километър, ул. “Любен Русев” № 1, За: Станислава Иванова - Бачева, България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: stani2911@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: СБАЛНП "Свети Наум” ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Адрес на профила на купувача: www.svnaum.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Определяне на изпълнител за извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, състоящи се в Основен ремонт на покрив „Психиатрия”-над ляв вход /до Брандмауер/ и Корекция на цокъл-ограда над клинична лаборатория

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: гр. София 1113,ул. “Любен Русев” № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Основен ремонт на покрив „Психиатрия”-над ляв вход /до Брандмауер/ и Корекция на цокъл-ограда над клинична лаборатория на територията на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45260000

Описание:

Покривни и други специализирани строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно КСС

Прогнозна стойност без ДДС
113193 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в обществената поръчка се представя от участника в процедурата и е в размер на 1 000 лв. Когато участникът е обединение гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Валидността на гаранцията за участие е не по-малко от 30 дни след изтичане срока на валидност на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3 (три) на сто от общата Цена по договора за обществената поръчка без ДДС. Валидността на гаранцията за изпълнение, в случай че е представена банкова гаранция, е 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на Гаранционния срок строителството, посочен в Техническата оферта на участника. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за изпълнител на поръчката при подписване на договора. Гаранциите се представят в оригинал, в една от следните форми: -депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя (администрацията на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД): ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214. -банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя по образец.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, по сметка на изпълнителя, при условия и срокове посочени в договора за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички участници трябва да представят: 1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника; 2. Оферта - следва да бъде изготвена по образеца съгласно Приложение № 3, съгласно изискванията към офертата и условията за изпълнение на поръчката; 3. Заверено копие на документ за регистрация или документ/декларация съдържаща Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър (ЗТР), когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. Когато участникът в процедурата е чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, документът се представя и в официален превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. Участникът прилага удостоверение за актуално състояние, само в случай, че не е представил ЕИК. Ако е посочен ЕИК, участникът има право да се позове на чл. 23, ал. 4 от Закона за търговския регистър и да не представя доказателства за обстоятелства, вписани в търговския регистър, както и да не представя актове, обявени в търговския регистър, с изключение на всички други обстоятелства невписани в Търговския регистър. В тези случаи в списъка на документите се посочва „не се прилага, съгласно чл. 23, ал. 4 от ЗТР”; 4. Документ за гаранция за участие - Когато гаранцията е под формата на банкова гаранция, същата е по образеца съгласно Приложение № 14; 5. Копие от документа (фактура) за закупена документация; 8. Декларации за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП съгласно Приложения № 7.1, 7.2 и 7.3; 9. Техническа оферта – изготвена по образеца съгласно Приложение № 5; 10, като към нея се представя График за изпълнение на отделните видове СМР (линеен), който съдържа описание на последователността и времевата продължителност на всички дейности, попадащи в обхвата на строително-монтажните/ремонтни работи за цялостното завършване на строежа; 10.Ценова оферта (Предлагана цена) за изпълнение на поръчката (в оригинал), съгласно Приложение № 6 и попълнената количествено-стойностна сметка (в оригинал), съгласно Приложение № 1 и Приложение 2 се представят и на електронен носител; 11. Декларация по чл. 13, ал. 1, т.8 от НВМОП, че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда (съгласно образеца Приложение № 13); 12. Проект на договор за възлагане на обществената поръчка по образеца съгласно Приложение № 16;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: заверено копие на балансите за последните 3 (три) финансови /2007, 2008 и 2009/ години; заверено копие на отчетите за приходите и разходите за последните 3 финансови/2007, 2008 и 2009/ години; информация /в свободен текст/ за общия оборот и за оборота от строителство, сходно с предмета на поръчката /договори за строителство и ремонт на сгради, покриви и огради/ за последните три години /2007,2008 и 2009 г./, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си;
Минимални изисквания: оборот от строителство, сходно с предмета на обществената поръчка (договори за строителство и ремонт на сгради, покриви, огради) сумарно за последните 3 (три) години /2007, 2008 и 2009/ не по-малко от 150 000 лв. без ДДС; В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, изискванията по-горе трябва да бъдат изпълнени от обединението или от участник в него.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на специалистите, ангажирани с изпълнение на договора /съгласно образец – Приложение № 11/; Списък (съгласно образеца – Приложение № 10) на основните строителни продукти, които ще бъдат доставени за изпълнение на обществената поръчка. Списъкът съдържа вид, количество, данни за качеството, източник на доставката на основните строителни продукти; Документи за внедрена система за управление на качеството, сертифицирана по европейски стандарт (например ISO) или еквивалентни на тях документи, издадени от независими лица акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от чуждестранен орган за акредитация, който е пълноправен член на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation);
Минимални изисквания: Списък на договорите за строителство, сходни с предмета на поръчката, изпълнени през последните 3 г. /съгласно образец – Приложение № 8/, съдържащ следната информация: наименование на обекта, стойност на договора, вид на извършени работи, име на възложителя и лице за контакти, придружени с препоръки за добро изпълнение /референции/, които да съдържат информация дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; Списък на техническото оборудване предвидено за изпълнение на поръчката /съгласно образец – Приложение № 9/. Списъкът съдържа наименование на оборудването, технически характеристики и основание за ползване от участника (собственост, наем, лизинг, предварителен договор, друго основание, конкретизирано от участника); Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за осигуряване на техническото ръководство при изпълнение на строителството и ремонта: • ръководител на обекта – строителен инженер или строителен техник – с професионален опит не по-малко от 5 г., като за него следва да се представят необходимите документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит; • отговорник по безопасност и здраве – с професионален опит не по-малко от 3 г., като за него следва да се представят необходимите документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опит; • документи, удостоверяващи качеството на строителните продукти, издадени в съответствие с Наредбата за съществените изисквания към строежите и оценяване съответствието на строителните продукти, приета с ПМС № 325 от 2006 г. (обн., ДВ, бр. 106 от 2006 г., попр., бр. 3 и бр. 9 от 2007 г., изм. и доп., бр. 82 от 2008 г.);
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предлагана цена ; тежест: 60
Показател: Гаранционни срокове ; тежест: 20
Показател: Размер на авансовото плащане от общата цена по договора без. ДДС; тежест: 10
Показател: Отложено плащане в дни, след издаване на фактура от изпълнителя ; тежест: 10
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 07.09.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
20 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на СБАЛНП "Свети Наум" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД са следните: Банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
14.09.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 15.09.2010 г.  Час: 13:00
Място

СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Любен Русев” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници и упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

23.08.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ