00797-2010-0038

BG-гр. Бургас: Проектиране и изпълнение

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Бургас, гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26, За: инж. Чанка Коралска, Р България 8000, гр. Бургас, Тел.: 056 907242; 056 907351, Факс: 056 841996

Място/места за контакт: Венцислава Трендафилова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.burgas.bg.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Проектиране и изграждане на временен открит паркинг до ДКЦ 2, кв. 135 ЦГЧ, гр. Бургас”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: Община Бургас
Код NUTS: BG341
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Изпълнението на предмета на поръчката включва: 1. Изготвяне на технически инвестиционен проект (ТИП) за временен паркинг до ДКЦ 2 кв. 135 ЦГЧ, гр. Бургас, съгласно Техническо задание за проектиране, одобрено с Протокол № 6 от 10.03.2010 г. от Експертен съвет по устройство на територията, неразделна част от настоящата документация за участие. 2. Строителни и монтажни работи (СМР) по: - събаряне на съществуващите стари постройки попадащи на територията определена за временен паркинг, и представляваща част от имота на бившата трета поликлиника, заключен между: на юг - ул. "Гурко", на изток - оградата на белодробната болница и оградата на съществуващата поликлиника (сега ДКЦ 2), на север - северния бордюр на обслужващ път южно от територията на онкологичното отделение, на запад - бордюрната линия отделяща кожния диспансер и тенискорта. - Изграждане на алейна мрежа и паркоместа съобразно одобрения проект; - Изграждане на преместваем модул за Кабина за портиер - 2 бр., "ЕЛ" и "ВиК" оборудвана както и санитарен възел WC; - Ограда по вътрешната страна на паркинга от декоративни елементи (колчета), зелена декоративна растителност (жив плет) или бетонови цветарници (съобразно одобрения проект); - Възстановяване на оградата от към ул. "Гурко"; Изграждане на районно осветление на паркинга; Изграждане на система за Видеонаблюдение на паркинга; - Ел. захранване на подвижен портал - ел. бариери с полуавтоматичен режим на действиет.е. ръчно задвижване от портиерна, като в същото време се предвидивъзможност за подмяната на бариерите с автоматизирана система за управление без да се налагат допълнителни изкопни работи в бъдеще време за подмяна на кабелната мрежа.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

45223300

Описание:

Строителни и монтажни работи по изграждане на паркинг

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

„Проектиране и изграждане на временен открит паркинг до ДКЦ 2, кв. 135 ЦГЧ, гр. Бургас”.

Прогнозна стойност без ДДС
495833 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

150


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размер и условия за участие в процедурата е внесена гаранция за участие във вид на парична сума в размер на 4 958 лева (четири хиляди деветстотин петдесет и осем лева), внесени по банкава сметка на Община Бургас, № BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска банка " АД, клон Бургас или представени ката банкова гаранция със срок на валиднаст не по-кратък от срока на валидност на офертата. Размер и условия на гаранцията за изпълнение на поръчката - парична сума или банкова гаранция, в размер на 5% /пет на сто/ от стойността на договора, внесена по банкова сметка на Община Бургас, № BG 89 SOMB 91303323996501, BIC - SOMBBGSF, в ТБ "Общинска Банка" АД, клон Бургас или представена като банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидност на офертата. Да се представи при подписване на договора за изпълнение на поръчката и се освобождава, съгласно условията, посочени в договора.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Банков кредит

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Копие от документа за регистрация или документ за издаден Единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице. За чуждестранно лице - документ за регистрация съобразно националното му законодателство. Когато не е представен ЕИК участниците прилагат копие от Удостоверение за актуално състояние. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Неперсонифицираните дружества следва да представят копие на документ за регистрация съгласно чл. 3, ал. 1, т. 6 от Закона за регистър БУЛСТАТ (ЗРБ), както и копие на договора за учредяването си. 2. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки; 3. Декларация (оригинал), че в предложената цена е спазено изискването за минимална цена на труда. 4. Участниците трябва да представят декларация за съгласие за приемане на условията на поръчката (по образец Приложение № 12). 5. Удостоверения за пълна проектантска правоспособност на всички проектанти, които ще вземат участие при изпълнение на поръчката, по посочените в техническото задание проекти, присъдени от Камара на инженерите, придружени с четливи валидни талони, заверени за 2010 г. 6. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за строежи – най-малко втора група, четвърта категория. За доказване на това обстоятелство се представя копие от удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора група, четвърта категория и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. За чуждестранните участници се представя документ, доказващ еквивалентното право. 7. Докувмент в оригинал за внесена гаранция за участие съгласно изискванията. 8. Документ за закупена документация за участие. 9. Писмено пълномощно, упълномощаващо лицето, подписващо предложението и цялата свързана документация (ако това лице не е законен представител). 10. Писмено пълномощно за определен водещ съдружник в консорциума, подписано от законно упълномощени лица, представляващи всички отделни съдружници в консорциума. 11. Споразумение/договор на участниците (съдружниците в обединението/консорциума), ако учасникът е такъв - нотариално заверено от Участника. 12. Имена и данни за участниците, включени в обединението/консорциума.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: За проектиране: 1. Копие от застраховката за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. В случай, че застраховката изтича преди крайната дата за изпълнение на поръчката, участниците трябва да представят декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора. 2. Декларация, съдържаща списък на водещите проектанти с пълна проектантска правоспособност по всички части, които ще участват в изпълнението на договора по образец (Приложение № 8А), придружена от документи, удостоверяващи образование и трудов стаж на водещите проектанти, участващи в изпълнението на настоящата поръчка. За строителството: 1. Копие от застраховката за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. В случай, че застраховката изтича преди крайната дата за изпълнение на поръчката, участниците трябва да представят декларация, подписана от представляващия участника със задължението за осигуряване на такава застраховка за целия срок на договора.
Минимални изисквания: За проектиране: 1.1. Участниците трябва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ. 2.1.Участникът да разполага с квалифициран персонал за изпълнението на проектните дейности - най-малко по 1 (един) проектант за всяка от основните части на проекта с професионален опит мин. 5 (пет) години. Проектантите по всички части трябва да имат пълна проектантска правоспособност. За строителството: 1.1. Участниците трябва да притежават валидна застраховка за професионална отговорност – съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: За проектирането: 1. Заверени копия от фактури за наличен лицензиран софтуер или заверени копия на лицензи на наличен софтуер. За строителството: 1. Декларация по образец (Приложение № 7), съдържаща списък на основните договори, с предмет от подобен характер – ново строителство или реконструкция на открити паркинги, улици, благоустрояване на вътрешноквартални пространства, паркове и др., на стойност не по-малка от 250 000 лв., през последните 3 (три) години -2007, 2008, 2009 г. придружена с референции за добро изпълнение за всички посочени в декларацията обекти. 2. Декларация за средно-списъчен състав към месеца, предхождащ датата на подаване на офертата по образец (Приложение № 9). Към декларацията се прилага справка от НАП за брой осигурени лица към месеца, предхождащ датата на подаване на офертата. 3. Справка-декларация (Приложение № 10). За удостоверяване на основанието за ползване на строителните машини, посочени като минимални изисквания, участниците трябва да представят за всяка от машините документ за собственост, договор за наем или за лизинг, вкл. документи, от които да става видно, че наемодателят или лизингодателят разполагат с предоставяната техника. 4. Копие от удостоверението за регистрация в Централния професионален регистър на строителя за втора група, четвърта категория и валиден талон по чл. 23, ал. 1 от Правилник за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. За чуждестранните участници се представя документ, доказващ еквивалентното право. 5. Представя се списък (по образец – Приложение № 8Б), съдържащ данни за собствени или наети технически лица, които ще вземат участие при изпълнението на поръчката. За строителния инженер и за специалист по пътно строителство (стр. техник или стр.инженер) към списъка се прилагат копия от дипломи, копия от трудови книжки, професионални биографии и/или др. документи, които удостоверяват и доказват наличието на горепосочените изисквания. За специалиста отговарящ за контрола на качеството се представя копие от диплома и копие от трудов/граждански договор За специалиста отговарящ за спазването на Условията по ЗБУТ се прилагат копие от документ за придобита квалификация и професионална автобиография. За собствените технически лица се представя копие от трудов договор, за наетите- копие на граждански договор. 6. Участниците не трябва да имат наложени санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответния еквивалентен орган в други или държавата на участника. Представя се декларация в свободен текст.
Минимални изисквания: За проектирането: 1. Участниците трябва да разполагат с лицензиран софтуер, необходим за изпълнението на поръчката. За строителството: 1.1. Участниците трябва да са изпълнили или да са участвали в изпълнението на минимум 5 (пет) проекта от подобен характер – ново строителство или реконструкция на открити паркинги, улици, благоустрояване на вътрешноквартални пространства, паркове и др., на стойност не по-малка от 250 000 лв., през последните 3 (три) години -2007, 2008, 2009 г. или в зависимост от датата, на която са учредени или са започнали дейността си. 2.1. Участниците трябва да имат средно-списъчен състав към месеца предхождащ датата на подаването на офертата, не по-малко от 20 (двадесет) работници. 3.1. Участниците трябва да притежават необходимите механизация и оборудване необходими за изпълнение предмета на поръчката, а именно - най-малко 1 (един) багер, 2 (два) самосвала, 1(една) асфалтополагаща машина, 1(един) автогудронатор, 1 (един) валяк – минимум 10 т. 4.1. Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за строежи – най-малко втора група, четвърта категория. 5.1.Участниците трябва да разполагат с квалифициран персонал за изпълнение предмета на поръчката, а именно: най-малко 1 (един) строителен инженер с минимум 5 (пет) години трудов стаж; 1 (един) квалифициран специалист, отговарящ за контрола на качеството; 1 (един) специалист по пътно строителство (стр. техник или стр.инженер) с минимум 5 (пет) години трудов стаж по специалността, 1 (един) квалифициран специалист отговарящ за спазване на Условията по ЗБУТ. 6.1. Участниците не трябва да имат наложени санкции от ДНСК/РДНСК и/или съответния еквивалентен орган в други или държавата на участника.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 23.07.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие може да бъде получена в сградата на Община бургас, ул. "Александровсака" № 26, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 ч. срещу представен документ за платени 50 (петдесет) лева без включен ДДС в касата на общината или по банкова сметка на Община Бургас (след справка със счетоводството).

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
30.07.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 02.08.2010 г.  Час: 14:00
Място

Сградата на Община Бургас: гр. Бургас, ул. "Александровска" № 26

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или упълномощени техни представители.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Настоящата процедура е одобрена с Решение № 1896/06.07.2010 год. на Заместник Кмет на Община Бургас. Пълен достъп до документацията за участие се предоставя от 06 юли 2010 г. на сайта на Община Бургас www.burgas.bg, раздел "Обществени поръчки". Срокът за получаване на оферти е съкратен на основание чл. 35 от НВМОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

06.07.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ