Версия за печат

00109-2010-0006

BG-БЛАГОЕВГРАД: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД, ПЛ. ГЕОРГИ ИЗМИРЛИЕВ № 1, За: инж. Николай Бочуков, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 2700, БЛАГОЕВГРАД, Тел.: 0395 738677272, Факс: 0395 73884451

Място/места за контакт: инж. Николай Бочуков

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: БЛАГОЕВГРАД
Код NUTS: BG413
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ ЗА НУЖДИТЕ НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ БЛАГОЕВГРАД

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

22000000, 22800000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Регистри, счетоводни книги, класьори, формуляри и други напечатани изделия от хартия или от картон

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, СЪГЛАСНО ДОКУМЕНТАЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ

Прогнозна стойност без ДДС
130000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

БАНКОВ ПРЕВОД ПО СМЕТКА НА ИЗПЪЛНИТЕЛЯ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: СЪГЛАСНО ЧЛ. 13, АЛ. 1 ОТ НВМОП
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: ЧЛ. 50, АЛ. 1, Т. 2 И Т. 3 ОТ ЗОП
Минимални изисквания: НЯМА
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: ЧЛ. 51, АЛ. 1, Т. 1 ОТ ЗОП
Минимални изисквания: НЯМА
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Показатели, посочени в документацията
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 28.06.2010 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

В БРОЙ КАСАТА НА ОБЩИНА БЛАГОЕВГРАД ПАРТЕРЕН ЕТАЖ ВСЕКИ РАБОТЕН ДЕН ОТ 9,00 ДО 12,00 ЧАСА И ОТ 14,00 ДО 17,00 ЧАСА

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
05.07.2010 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в месеци

24

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 06.07.2010 г.  Час: 10:00
Място

ЗАЛА 210 СГРАДАТА НА ОБЩИНСКА АДМИНИСТРАЦИЯ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

СЪГЛАСНО ЧЛ. 38, АЛ. 4 ОТ НВМОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

КОМИСИЯ ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, БУЛ. ВИТОША № 18, РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ 1000, СОФИЯ

VI.4.2) Подаване на жалби

СЪГЛАСНО ЧЛ. 120 ОТ ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.05.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ