Версия за печат

00165-2010-0002

BG-София: 27 - Други услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Йовко Йовчев, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217601, Факс: 02 9217681

Място/места за контакт: МОМН, дирекция ДСОП

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Предоставяне на собствени бази за провеждане на ученически отдих и спорт на територията на цялата страна

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 27
Основно място на изпълнение: Цялата страна
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предоставяне на собствени бази за провеждане на ученически отдих на територията на цялата страна и осигуряване на пълен пансион за ученици в извънучебно време.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

55000000, 55200000, 55240000, 55243000

Описание:

Хотелиерски и ресторантьорски услуги и услуги в областта на търговията на дребно
Услуги на къмпинги и други места за краткосрочно настаняване
Услуги на ваканционни селища, почивни домове и бази за ученически отдих
Услуги на бази за ученически отдих

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

не

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 3 000 /три хиляди/ лева и се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметката на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 90 дни, считано от крайния срок за подаване на заявленията. Гаранция за изпълнение - 0.5% от стойността на договора за една година, представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност един месец след изтичане срока на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Възложителят изплаща 90% от цената по договора за съответната година, като останалите до 10% могат да се заплатят при доказани инвестиции в базите, в които се извършва услугата, предмет на договора, и при изпълнение над 90% процента на бюджета на възложителя. Това правило се прилага и за трите години от действието на договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Кандидатите трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва със следните документи: копие от документа за регистрация или ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; копие от документа за създаването му, ако кандидатът е обединение, което не е търговско дружество; Документ за закупена документация; Документ за платена гаранция за участие; Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на кандидата за предходната година;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участниците в процедурата за възлагане на обществена поръчка трябва да имат стабилно финансово състояние.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - кратка анотация за досегашната дейност на кандидата по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности; - документи, от които да е видно, че към момента на подаване на заявлението кандидатът разполага с минимум 250 души постоянно зает персонал на трудов договор; - списък на лицата, които отговарят за качественото извършване на услугата; - документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на кандидата и/или на ръководните му служители, както и на лицата, които отговарят за извършването на услугата - документи за собственост на базите, с които кандидата разполага за изпълнение на поръчката и възможностите за осигуряване на качеството; - декларация за средния годишен брой на работниците и служителите и за броя на ръководните служители на кандидата или участника за последните три години.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Кандидатите следва да разполагат с най-малко 60 собствени бази за отдих на деца на територията на страната, които да отговарят на изискванията на инспекциите по опазване и контрол на общественото здраве. Най-малко 25 от осигурените собствени бази трябва да са разположени по черноморското крайбрежие, в близост, която да позволява ежедневно посещаване на плажната ивица. Тези бази трябва да имат общ капацитет за осигуряване на летен отдих през месеците юни-септември на не по-малко от 25 000 ученика при средна продължителност на смяната – минимум 10 дни. Кандидатите да разполагат с минимум 250 души постоянно зает персонал на трудов договор.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне

Има вече избрани кандидати: 0
ІV.1.3) Намаляване на броя на операторите по време на договарянето или диалога

НЕ


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: предложена цена; тежест: 6
Показател: предложен брой почиващи; тежест: 4
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01.06.2010 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 5 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на МОН всеки работен ден, след представяне на документ за закупена документация. Плащането се извършва по банков път - IBAN - BG50BNBG96613000149101 - БНБ - ЦУ - София

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
11.06.2010 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Място

Министерство на образованието и науката, бул. "Дундуков" № 2А



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Отварянето на заявленията за участие ще се извърши на 14.06.2010 г., от 11.00 ч.в сградата на Министерството на образованието, младежта и науката. На тези действия могат да присъстват кандидатите или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.05.2010 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ