Версия за печат

00073-2010-0012

BG-Велико Търново:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД24-17 от 15.04.2010 г. 

А) за откриване на процедура


РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Община Велико Търново, пл. Майка България №2, За: Теодора Минкова; Русанка Йорданова, България 5000, Велико Търново, Тел.: 062619 229; 062619 231, E-mail: mop_vt@abv.bg

Място/места за контакт: Теодора Минкова; Русанка Йорданова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Ред на възлагане
по реда на ЗОП
ІI.2) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.6 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Доставки
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

"Допълнителни доставки на компютри и хардуер във връзка с проект „Работилница на мечтите”- шанс за защитена заетост и социално включване в общността” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” BG051PO001-5.1.01 „Социално предприемачество, популяризиране и подкрепа на социални предприятия”


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

С решение РД 24-3 от 12.01.2009г. е открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка по заявка и гаранционно поддържане на компютърни конфигурации, принтери и компоненти за нуждите на структурите на Община Велико Търново" Обществената поръчка приключи на дата 05.10.2009г. със сключване на договор с избраният за изпълнител „Комерс- 2005” ЕООД, град В. Търново, като договора е за срок от две години. Със сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” възникна необходимост от допълнителни доставки на компютри и хардуер. За изпълнение на целите на проект „Работилница на мечтите”- шанс за защитена заетост и социално включване в общността” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” BG051PO001-5.1.01 „Социално предприемачество, популяризиране и подкрепа на социални предприятия”, се налага осъществяването на допълнителни доставки, невключени в обществената поръчка, открита с решение РД 24-3 от 12.01.2009г. на Кмета на Община В. Търново. Предвид гореизложеното е налице правно основание за откриване на процедура на договаряне без обявление. За нуждите на Община В. Търново и предвид сключен договор за безвъзмездна финансова помощ от дата: 10.11.2009 г. са необходими допълнителни доставки. Избора на нови доставчици ще принуди възложителя да придобие стоки с характеристики, различни от оферираните/ различни марки, производство и качество/, в сравнение с вече предложените от вече избраният доставчик. Откриване на процедура на договаряне без обявление цели доставки на компютри и хардуер, невключени в първата процедура, но за които е възникнала необходимост да бъдат доставени, като същите ще бъдат с качество съответно на вече предложените.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП или договаряне с покана по реда на НВМОП

"Комерс- 2005"ЕООД, град В. Търново, бул. "България", № 39, ап.16

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Открита с решение №: РД 24-3 от 12.01.2009 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00073-2009-001

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка и документацията


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

15.04.2010 г. 


Възложител

Трите имена: д-р Румен Георгиев Рашев
Длъжност: Кмет на Община Велико Търново