Версия за печат

00087-2010-0026

BG-София:

РЕШЕНИЕ

Номер: РД-09-03-31 от 12.04.2010 г. 

А) за откриване на процедура


РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)

I.1) Наименование и адрес

Столична Община, ул."Московска"№33, За: инж. Ваня Зоровска, България 1000, София, Тел.: 02 9377311, E-mail: vzorovska@sofia.bg, Факс: 02 9861221

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки и концесии"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.sofia.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги



А) ЗА ОТКРИВАНЕ НА ПРОЦЕДУРА ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

ІI: ОТКРИВАНЕ

ОТКРИВАМ

процедура за възлагане на обществена поръчка

ІI.1) Ред на възлагане
по реда на ЗОП
ІI.2) Вид на процедурата

Договаряне без обявление


IІI: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ

чл. 90 ал. 1, т.6 от ЗОП

IV: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

Доставки
ІV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог/на конкурса за проект

„Допълнителна доставка на канцеларски материали по обособени позиции: "I обособена позиция: Доставка на канцеларски материали във връзка със спечеления проект от Столична община в партньорство със Сдружение „Дете и пространство” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013 г., схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051РО001-5.2.03 „За по-добро бъдеще на децата”, „Изграждане на Център за консултиране, подкрепа и подготовка за самостоятелен живот на юноши в риск” с регистрационен номер на договора BG 051РО001-5.2.03-0049-С0001.” „IІ обособена позиция: Доставка на канцеларски материали за Направление „Архитектура и градоустройство”


V: МОТИВИ

V.1) Мотиви за избора на процедура

Въз основа на утвърдени заявки от дирекции на Столична община, беше проведена процедура по ЗОП за доставка на канцеларски материали и консумативи за нуждите на Столична община и Столичен общински съвет по критерии за оценка на офертите „най –ниска цена”. След провеждане на процедура по ЗОП беше сключен договор за доставка. Във връзка със спечеления проект от Столична община в партньорство със Сдружение „Дете и пространство” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007 – 2013 г., схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 051РО001-5.2.03 „За по-добро бъдеще на децата”, по проект „Изграждане на Център за консултиране, подкрепа и подготовка за самостоятелен живот на юноши в риск” е необходима допълнителна доставка на канцеларски материали за обучения и семинари. За нуждите на Направление „Архитектура и градоустройство” е необходима доставка на допълнително количество канцеларски материали.

V.2) Лица, до които се изпраща поканата за участие в процедура на договаряне без обявление по реда на ЗОП или договаряне с покана по реда на НВМОП

„РОЕЛ - 98” ООД

V.3) Настоящата процедура е свързана с процедура за възлагане на обществена поръчка или конкурс за проект, която е:
Открита с решение №: РД-09-02-449 от 11.12.2009 г. 
Публикувано в регистъра на обществените поръчки под уникален №: 00087-2009-0116

VI: ОДОБРЯВАМ

поканата за обществена поръчка и документацията


VII: ОБЖАЛВАНЕ

VII.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша"№18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 8907315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VII.2) Срок за подаване на жалби: съгласно чл.120, ал.2 от ЗОП

VIII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ


IX: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ

12.04.2010 г. 


Възложител

Трите имена: Йорданка Асенова Фандъкова
Длъжност: Кмет на Столична община