I.1)
Наименование, адреси и място/места за контакт
Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg, Факс: 02 98593222
Място/места за контакт: гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, ЦУ на НАП, Дирекция "Логистика"
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на касети с тонер за принтери, копирни машини и факс апарати на ЦУ на НАП, УЦ „Банкя” и УЦ „Боровец”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. ЦУ на НАП, на адрес: гр.София, бул. „Княз Дондуков” № 52;
2. УЦ на НАП „Банкя”, на адрес: гр.Банкя, ул. ”Св.Св.Кирил и Методий” № 31;
3. УЦ на НАП „Боровец”, на адрес: община Самоков, к.к. „Боровец”.
Код NUTS:
BG
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
Доставка на касети с тонер за принтери, копирни машини и факс апарати на ЦУ на НАП, УЦ „Банкя” и УЦ „Боровец”
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
30125100
Описание:
Касети с тонер
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
284822.3 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка (Договор) №: 16 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на касети с тонер за принтери, копирни машини и факс апарати на ЦУ на НАП, УЦ „Банкя” и УЦ „Боровец”
V.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката
"РОЕЛ 98" ООД, ЕИК 121798467, гр.София, район „Лозенец”, ул. “Христо Смирненски” № 53, Р.България 1164, София, Тел.: 07 0010377, E-mail: sales@roel-98.com, Факс: 02 9461920
V.4)
Информация за стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 250000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 284822.3 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Софийски градски съд, София, бул."Витоша" № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9267464, E-mail: sofcourt@ttm.bg, Факс: 02 9267464
Интернет адрес/и:
URL: www.scc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ОСНОВАНИЯ ЗА ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА НА ДОГОВАРЯНЕ БЕЗ ПРЕДВАРИТЕЛНО ПУБЛИКУВАНЕ НА ОБЯВЛЕНИЕ В ОФИЦИАЛЕН ВЕСТНИК НА ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ