00383-2009-0016

BG-Добрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община град Добрич, ул. България 12, За: Надежда Петкова, РБългария 9300, Добрич, Тел.: 058 600001, E-mail: dobrich@dobrich.bg, Факс: 058 600016

Място/места за контакт: Община град Добрич

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.dobrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Икономическа и финансова дейност
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ "Климент Охридски", СОУ "П. Р. Славейков", СОУ "Димитър Талев", ХГ "Св. Св. Кирил и Методий", СОУ "Г. С. Раковски", ЦДГ № 9 и ЦДГ № 10. Обществената поръчка е със следните обособени позиции: ОП 1 - Доставка на спортно оборудване и обзавеждане за СОУ „Г.С. Раковски”, СОУ „П.Р. Славейков”, ОП 2 - Доставка на музикални инструменти и свързана с тях техника за нуждите на СОУ ”Климент Охридски”, ОП 3 - Доставка на компютърни конфигурации, периферни устройства и мрежови устройства, ОП 4 - Доставка на цифрови фотоапарати, цифрови камери, телевизори, системи за домашно видео, ОП 5 - Доставка на Климатици, перални машини, сушилни, гладачна машина, ОП 6 - Доставка на кухненско оборудване, ОП 7 - Доставка на офис оборудване и ОП 8 - Доставка на Подвижна светофарна уредба и Площадки за безопасно движение по пътищата с подвижни пътни знаци. Обществената поръчка по ОП 2 приключи с решение за прекратяване № Р-42/16.10.2009г. и по ОП 4, ОП 7 и ОП 8 с решение за прекратяване Р-41/16.10.2009г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ "Климент Охридски", СОУ" П. Р. Славейков", СОУ" Димитър Талев", ХГ "Св. Св. Кирил и Методий", СОУ "Г. С. Раковски", ЦДГ № 9 и ЦДГ № 10 по следните обособени позиции: ОП 1 - Доставка на спортно оборудване и обзавеждане за нуждите на СОУ "Г.С. Раковски" и СОУ "П.Р. Славейков", ОП 3 - Доставка на компютърни конфигурации, периферни устройства и мрежови устройства, ОП 5 - Доставка на Климатици, перални машини, сушилни, гладачна машина и ОП 6 - Доставка на кухненско оборудване.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30211400, 39713200, 39221000, 37000000

Описание:

Компютърни конфигурации
Перални и сушилни машини за бельо
Кухненско оборудване
Музикални инструменти, спортни артикули, игри, играчки, занаятчийски изделия, предмети на изкуството и принадлежности


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
104622.16 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: цена на стоката; тежест: 60
Показател: срок на изпълнение на договора; тежест: 10
Показател: гаранционен срок; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 6 от 09.03.2009 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 8 от 11.08.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: ДР-217 / Наименование:Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ "Климент Охридски", СОУ" П. Р. Славейков", СОУ" Димитър Талев", ХГ "Св. Св. Кирил и Методий", СОУ "Г. С. Раковски", ЦДГ №9 и ЦДГ №10 по обособена позиция 3 - Доставка на компютърни конфигурации, периферни устройства и мрежови устройства.
V.1) Дата на сключване договора

23.11.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кейбъл Тех" ООД, ул. Генерал Колев №24, РБългария 9000, град Варна, Тел.: 052 609590, Факс: 0052 615053

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 71526 BGN без ДДС
Договор №: ДР-222 / Наименование:Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ "Климент Охридски", СОУ" П. Р. Славейков", СОУ" Димитър Талев", ХГ "Св. Св. Кирил и Методий", СОУ "Г. С. Раковски", ЦДГ № 9 и ЦДГ № 10 по обособена позиция 5 - Доставка на Климатици, перални машини, сушилни, гладачна машина.
V.1) Дата на сключване договора

26.11.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Школснаб 2001 - Антоанета Христова", ул. Теодосий Търновски №9, РБългария 1000, град София, Тел.: 02 8723316

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 10660 BGN без ДДС
Договор №: ДР-223 / Наименование:Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ "Климент Охридски", СОУ" П. Р. Славейков", СОУ" Димитър Талев", ХГ "Св. Св. Кирил и Методий", СОУ "Г. С. Раковски", ЦДГ № 9 и ЦДГ № 10 по обособена позиция 6 - Доставка на кухненско оборудване.
V.1) Дата на сключване договора

26.11.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "Школснаб 2001 - Антоанета Христова", ул. Теодосий Търновски №9, РБългария 1000, град София, Тел.: 02 8723316

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 16940 BGN без ДДС
Договор №: ДР-226 / Наименование:Доставка на машини, оборудване и съоръжения за нуждите на СОУ "Климент Охридски", СОУ П.Р. Славейков", СОУ "Димитър Талев", ХГ "Св.Св. Кирил и Методий", СОУ "Г.С. Раковски", ЦДГ № 9 и ЦДГ № 10" по обособена позиция 1 - Доставка на спортно оборудване и обзавеждане за нуждите на СОУ "Г.С. Раковски" и СОУ "П.Р. Славейков"
V.1) Дата на сключване договора

30.11.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Сара 55" ЕООД, ул. Братя Миладинови бл.63, вх.А, ап.6, РБългария 9000, град Варна, Тел.: 052 632507

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 5496.16 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането е осигурено по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG161PO001/1.1-01/2007/019 по Оперативна програма Регионално развитие (2007-2013) по Проект" Към по качествено образование в ареал Добрич чрез модернизирана и обновена инфрастуктура"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

30.11.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор