Версия за печат

00530-2009-0124

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg, раздел "За НАП", "Профил на купувача".

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на касети с тонер за принтери, копирни машини и факс апарати на ЦУ на НАП, УЦ „Банкя” и УЦ „Боровец”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: 1. ЦУ на НАП, на адрес: гр.София, бул. „Княз Дондуков” № 52; 2. УЦ на НАП „Банкя”, на адрес: гр.Банкя, ул. ”Св.Св.Кирил и Методий” № 31; 3. УЦ на НАП „Боровец”, на адрес: община Самоков, к.к. „Боровец”.
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка на касети с тонер за принтери, копирни машини и факс апарати на ЦУ на НАП, УЦ „Банкя” и УЦ „Боровец” за срок от 1 година или до доставяне на заявените количества.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100

Описание:

Касети с тонер

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
250000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в обществена поръчка чрез открита процедура, с предмет: „Доставка на касети с тонер ” в размер 2 500 (две хиляди и петстотин) лева или 1 278,23 евро (хиляда двеста седемдесет и осем евро и двадесет и три евроцента), представляваща 1% от прогнозната стойност на поръчката. Гаранцията се представя в една от двете форми: банкова гаранция – в оригинал или парична сума, внесена по сметка на НАП. При преводи от България сумата в лева се внася по банков път по банковата сметка на НАП при БНБ София, по IBAN сметка № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01, BIC № BNBGBGSD, а при преводи от чужбина сумата в евро се внася по банков път по банковата сметка на НАП: BULGARIAN NATIONAL BANK 1 ALEXANDER I SQ., SOFIA, BULGARIA, IBAN № BG42 BNBG 9661 3300 1749 01 – за гаранция за участие, BIC: BNBGBGSF, Correspondent account of BNB with Deutsche Bank, Franfurkt: 10092334950000, IBAN: DE53500700100923349500 SWIFT code: DEUTDEFF, Beneficiary: NATIONAL REVENUE AGENCY, Adress: 52 DONDOUKOV BLVD., SOFIA, BULGARIA. Банковите разноски са за сметка на наредителя. Гаранцията следва да покрива срока на валидност на офертата - 90 (деветдесет) календарни дни от крайния срок за получаване на офертите. Оферта, в която не е приложена гаранция за участие, се отстранява, съгласно чл. 69, ал. 1, т. 1 от ЗОП. Определеният за изпълнител представя гаранция за изпълнение на договора при подписването му в размер на 5 на сто от стойността му без ДДС, под формата на банкова гаранция – оригинал или парична сума внесена по банковата сметка на НАП. В случай, че гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е под формата на „банкова гаранция”, срокът й на валидност, следва да е с 60 дни по-дълъг от датата на изтичане на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

По банкова сметка при условията, посочени в проектодоговора.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът определен за изпълнител е обединение на ФЛ и/или ЮЛ, същото следва да се регистрира като юридическо лице за изпълнението на поръчката.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник в процедурата с офертата си следва да представи: 1. В случай, че е юридическо лице или едноличен търговец - единен идентификационен код (ЕИК), съгласно чл.23, ал.4 от Закона за Търговския регистър (ЗТР), ако е регистриран/пререгистриран по смисъла на същия закон. Ако участникът не е регистриран/пререгистриран по реда на ЗТР, представя заверено копие от документ за първоначална регистрация, заверено копие от удостоверение за актуално състояние, издадено от съответния компетентен съд и заверено копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ. Участниците - физически лица представят заверено копие от документ за самоличност; 2. Копие от документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност (ЗДДС), в случай, че има такава; 3. Декларация/и за липса на обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки (ЗОП). Наличието на обстоятелствата по чл.47, ал.2 от ЗОП води до отстраняване на участник от процедурата; В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица или е предвидено участието на подизпълнители, наличието на което и да е от обстоятелствата по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП по отношение на всяко едно лице, включено в обединението или по отношение на посочен подизпълнител, води до отстраняване на участника от процедурата.; 4. Оригинален документ на гаранция за участие - представя се банкова гаранция или документ за внесена по банков път парична сума. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, всяко едно лице, включено в обединението представя документите, посочени в т.1-3 от настоящия раздел. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, последните представят документите, посочени в т.1-3 от настоящия раздел. В случай, че участникът е чуждестранно ФЛ или ЮЛ, съгласно чл. 56, ал. 4 от ЗОП офертата се подава на български език. Документите, посочени в т. 1 от настоящите Условия за участие се представят в легализиран превод на български език. Всички останали изискуеми документи, посочени в настоящото Обявление, които са на чужд език, задължително се представят и в превод на български език. Ако участникът е обединение, документите се представят за всяко едно ФЛ или ЮЛ, включени в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Няма
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Няма
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участникът представя: 1.Валиден сертификат ISO 9001 - 2000 (ISO 9001 – 2001, ISO 9001 – 2008) за дейност, включваща предмета на поръчката, издаден от акредитирана сертифицираща институция. 2. Сертификати или еквивалентни документи за произход на консумативите – издадени от официалните представители на производителите за Р. България или от производителите на консумативите, които са и производители на съответната техника, придружени с превод на български език. 3. Документ за оторизация на участника за разпространение и продажба на оферираните консумативи, издаден от производителя или от официален представител на производителя за Р. България. 4. Списък на основните договори за доставки, изпълнени през последните три години (т.е. за периода от 01.10.2006 г. до 30.09.2009 г.) с предмет, еквивалентен на обекта на поръчката, включително стойности, дати и получатели. 5. Декларация от участника, че разполага със складова/и база/и (собствена или наета). В декларацията участникът посочва адреса на складовата/е база/и, телефон и лице за контакт. В случай, че участникът разполага със собствена складова база, следва към декларацията да приложи заверено копие от нотариалния акт за собственост на базата. В случай, че участникът не разполага със собствена складова база, съгласно чл.51а от ЗОП може да използва ресурсите на други физически или юридически лица, при условие, че докаже че има на разположение тези ресурси, за което трябва да представи писмени доказателства /напр. копие от договор, заверен с гриф “Вярно с оригинала”, сключен между него и физическо или юридическо лице, с който на участника се предоставя право да ползва определена складова база/. 6. Декларация от участника, за наличие на транспортни средства, в която описва наличните транспортни средства (собствени или наети). В случай, че участникът разполага със собствени МПС-та за доставка на консумативите, следва към декларацията да приложи заверено копие от талоните на тези МПС-та. В случай, че участникът не разполага със собствени МПС-та, съгласно чл.51а от ЗОП може да използва ресурсите на други физически или юридически лица, при условие, че докаже че има на разположение тези ресурси, за което трябва да представи писмени доказателства /напр. копие от договор, заверен с гриф “Вярно с оригинала”, сключен между него и физическо или юридическо лице, с който на участника се предоставя право да ползва тeзи МПС-та/.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: 1. Участникът да е сертифициран по ISO 9001 - 2000 /ISO 9001 – 2001, ISO 9001 – 2008/, за дейност включваща предмета на поръчката, издаден от акредитирана сертифицираща институция. 2. Участникът да притежава сертификати или еквивалeнтни документи за произход на консумативите. 3. Участникът да е оторизиран от производителя или от официален представител на производителя за Р. България, за разпространението и продажбата на оферираните консумативи . 4. Участникът да е изпълнявал договори, с предмет еквивалентен на обекта на поръчката, за посочения период. 5. Участникът да разполага с минимум една складова база. 6. Участникът да разполага най-малко с три транспортни средства, които да му осигуряват възможност за извършване на периодични доставки в срок до 5 (пет) календарни дни след заявка от страна на Възложителя, за целия период на договора. В случай, че участникът предвижда участие на подизпълнители, минималните изисквания по т.1 до т.4, слeдва да са изпълнени за всеки от подизпълнителите. Минималните изисквания на възложителя по т.5 и т.6, следва да бъдат изпълнени с офертата на съответния участник общо с участието на подизпълнители. В случай, че участникът е обединение на физически и/или юридически лица, минималните изисквания по т.1 до т.4, слeдва да са изпълнени за всяко едно от лицата включени в обединението. Минималните изисквания по т.5 и т.6 от настоящия раздел, следва да бъдат изпълнени с общите усилия и ресурс на лицата, включени в обединението.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 037 - 054221 от 24.02.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
20.11.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 1.8 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава в деловодството на ЦУ на НАП, гр.София, бул."Княз Дондуков" № 52, срещу представен документ за платена цена в размер на 1.80 (eдин лев и осемдесет стотинки) лева с включен ДДС по банкова сметка на ЦУ на НАП в БНБ: BAN BG 51BNBG96613100174901, BIC: BNBGBGSD.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
30.11.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 01.12.2009 г.  Час: 11:00
Място

ЦУ на НАП, гр.София, бул. "Княз Дондуков" № 52

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите могат да присъстват участниците и/или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел. Легитимирането пред комисията на присъстващите лица се осъществява както следва: - за участниците - лична карта и копие от документ, удостоверяващ представителната власт на лицето (когато участникът е юридическо лице). В случай, че присъства пълномощник - лична карта и надлежно пълномощно; - за представителите на средствата за масова информация - лична карта и документ, удостоверяващ представителството на лицето за съответната медия; - за представителите на юридическите лица с нестопанска цел - лична карта и документ, удостоверяващ представителната власт на лицето.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

НАП предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена на интернет адреса на възложителя: http://www.nap.bg/, раздел "За НАП", "Профил на купувача" до изтичането на срока за закупуване на документация, посочен в раздел ІV, т.3.3. от настоящото обявление. Съобщение относно датата, мястото и часа на отваряне на ценови оферти: В съответствие с изискването на чл. 69а, ал. 3 от ЗОП, възложителят обявява датата, часа и мястото на отваряне и оповестяване на ценовите оферти, като поставя съобщение за заседанието, на което ще се отварят ценовите оферти на допуснатите участници, на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – www.nap.bg. В случай, че постъпят две или повече еднакви като стойност ценови предложения, класирането ще се извърши след жребий, който се тегли в присъствието на членовете на комисията, назначена от Възложителя и участниците. Възложителят обявява датата, часа и мястото на провеждане на жребия, като поставя съобщение на входа за граждани в административната сграда на ЦУ на НАП и публикува съобщението на интернет страницата на НАП – www.nap.bg.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересувано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.11.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ