00145-2009-0044

BG-Варна: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт, чрез ТП на НОИ град Варна, ул."Охрид" № 6, За: Марияна Михайлова, България 9000, Варна, Тел.: 052 663269; 052 663201; 052 663215, E-mail: mariana.mihajlova@varna.nssi.bg, Факс: 052 633219

Място/места за контакт: ТП на НОИ, Експерт стопанска дейност

Интернет адрес/и:

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: управлява държавното обществено осигуряване като разпоредител втора степен

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на фабрично нови канцеларски материали необходими за административната дейност на Териториално поделение на НОИ град Варна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Варна, ул."Охрид" № 6
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на фабрично нови канцеларски материали необходими за административната дейност на Териториално поделение на НОИ град Варна по заявка според необходимостта на възложителя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000, 39260000, 30237000, 30197000, 30199000

Описание:

Принадлежности за офиса
Тави за листове или поща или офис принадлежности
Части, аксесоари и принадлежности за компютри
Дребно офис оборудване
Артикули от хартиената промишленост и други хартиени изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 94 от 05.03.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 5 / Наименование:Доставка на канцеларски материали
V.1) Дата на сключване договора

01.10.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда", район "Младост", бул."Цариградско шосе" №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766874; 02 9766875, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 20000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 20000 BGN без ДДС
В брой месеци: 12

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

01.10.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор