Версия за печат

00826-2009-0006

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Свети Наум” ЕАД, р-н Изгрев, бул. “Цариградско шосе” ІV-ти километър, ул. “Любен Русев” № 1, За: Евгени Зоровски, България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: e.zorovski@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: СБАЛНП "Свети Наум” ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка, пускане в експлоатация и гаранционно техническо обслужване на интегрирана електронна система за медицинска образна диагностика за нуждите на СБАЛНП “Св. Наум” ЕАД – гр. София

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София 1113,ул. “Любен Русев” № 1
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Дигитализация на рентгеновите образи и пренос по електронен път на образи от отделението по ОБРАЗНА ДИАГНОСТИКА (от наличните рентгенови апарати и компютър-томографа) до останалите клиники и отделения в болницата

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

48180000

Описание:

Медицински софтуерни пакети

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 200 (хиляда и двеста) лева. Гаранцията за изпълнение е 5 % от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми, като участникът сам избира формата: а) парична сума, внесена по банкова набирателна сметка на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД” в банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214 в размер на 1 200 (хиляда и двеста) лева. б) банкова гаранция – по оброзец.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, по сметка на изпълнителя, при условия и срокове посочени в договора за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички участници трябва да представят: Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника; Единен идентификационен код съгласно член 23 от Закона за търговския регистър или документи за регистрация и актуално състояние на участника, удостоверяващи неговата правосубектност, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец; Когато участникът е физическо лице или физическо лице е включено в състава на обединение, се представя заверено от участника/физическото лице копие от документа за самоличност; Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата – представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител; Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП; Декларация за запознаване с условията на поръчката; Проект на договор – с попълнени административни данни на участника, парафиран и подпечатан от участника БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ; Декларация по образец , че участникът няма да ползва/ ще ползва подизпълнител; Списък - декларация с данни за подизпълнители (ако се ползват такива) - Този документ се представя само ако участникът използва подизпълнител; Документ за внесена гаранция за участие в процедурата; Оферта по образец; Документ за закупена документация; Предлагана цена/ Ценово предложение - задължително се поставя в отделен, запечатан, непрозрачен плик с надпис „Ценово предложение/ Предлагана цена”, поставен в плика с офертата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните две години (2007 и 2008 г.); Информация (в свободен текст), съгласно чл. 50, ал.1, т. 3 от ЗОП за оборота на доставките предмет на поръчката за предходните две години (2007 и 2008 г.)
Минимални изисквания: Участникът да има реализиран общ оборот за 2007 и 2008 г. не по-малко от 300 000 (триста хиляди) лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация-списък (в свободен текст) на изпълнени договори, за доставка на медицинска апаратура за периода от 2007 до настоящия момент - Обстоятелствата декларирани в списъка се доказват с приложени, заверени от участника копия от договорите. В случай, че поради конфиденциалност или други причини Участникът не може да приложи копие от договора, то той трябва да представи препоръка (референция) от клиента, която да съдържа следната информация: предмет на договора, кратко описание на извършените доставки по договора, стойност и срок за изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), име на клиента, потвърждение от клиента дали работата на Изпълнителя е била извършена качествено и в срок; Участникът да е официален представител на производителя на предлаганата апаратура - Обстоятелството се удостоверява с писмо от производителя; Списък ( в свободен текст) и документи, удостоверяващи образователната и професионална квалификация на лицата, които ще отговарят за извършването на доставката и гаранционното техническо обслужване; Сертификат за произход на апаратурата, гаранционна карта и ръководство за обслужване на български език; Сертификат за качество по ISO 9001 за производителя и за участника.
Минимални изисквания: През периода от 2007 г. до настоящия момент участниците да са изпълнили поне три договора за доставки в областта сходни* с предмета на настоящата поръчка. * Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за доставки на медицинска апаратура.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 28.10.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на СБАЛНП "Свети Наум" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД са следните: Банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
04.11.2009 г.  16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05.11.2009 г.  Час: 13:00
Място

СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Любен Русев” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници и упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.10.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ