00051-2009-0001

BG-Видин: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Видин, площад "Бдинци" N2, За: инж.Пепи Ценов Петков, РБългария 3700, Видин, Тел.: 094 609456, E-mail: kmet@vidin.bg, Факс: 094 601132

Място/места за контакт: Дирекция "Устройство на територията"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за ремонт – саниране на 15 бр.детски градини на територията на гр. Видин (14 бр.) и гр.Дунавци (1 бр.) в съответствие с целите на проект BG161PO001/1/1-01/2007/011 „Създаване на благоприятни условия за израстване и развитие на видинските деца” по операция 1.1 „Социална инфраструктура”,компонент 1.”Образователна инфраструктура” на Оперативна Програма „Регионално Развитие 2007-2013 година”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: гр.Видин
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

избор на изпълнител за ремонт – саниране на 15 бр.детски градини на територията на гр. Видин (14 бр.) и гр.Дунавци (1 бр.) в съответствие с целите на проект BG161PO001/1/1-01/2007/011 „Създаване на благоприятни условия за израстване и развитие на видинските деца” по операция 1.1 „Социална инфраструктура”,компонент 1.”Образователна инфраструктура” на Оперативна Програма „Регионално Развитие 2007-2013 година” При изпълнение на обществената поръчка следва да се извършат СМР по сградите - топлоизолация на стените, мазилка, боядисване , подмяна на дограмата, ремонт на покривите, направа на рампи за лица с увреждания, съгласно одобрени проекти, количествени сметки , както и в съответствие с техническата спесификация , приложена в документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45261210, 45262650, 45443000, 45421000

Описание:

Работи по изпълнение на покривни покрития
Работи по външни защитни покрития
Работи по фасади
Монтажни работи на дограма

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3063199.81 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 40
Показател: Обоснаван срок за изпълнение; тежест: 25
Показател: Гаранционен срок; тежест: 15
Показател: Постигнат най-добър процент енерг.ефективност; тежест: 20
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 9 от 12.01.2009 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 2 от 09.04.2009 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 101 / Наименование:Избор на изпълнител за ремонт - саниране на 15 бр.детски градини на територията на гр.Видин(14бр.) и гр.Дунавци(1бр.) в съответствие с целите на проект BG161PO001/1.1-01/2007/011 "Създаване на благоприятни условия за израстване и развитие на видинските деца" по операция 1.1 "Социална инфраструктура", компонент 1."Образователна инфраструктура" на Оперативна Програма "Регионално развитие 2007-2013 година"
V.1) Дата на сключване договора

23.09.2009 г. 

V.2) Брой на получените оферти

7

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Консорциум "Щастливо детство" с БУЛСТАТ 105589849, ул.Цар Александър II" N13, РБългария 3700, Видин, Тел.: 094 600850, Факс: 094 600853

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 3063199.81 BGN с ДДС 20%
В брой месеци: 4

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG 161 PO 001/1.1-01/2007 „Подкрепа за осигуряване на подходяща рентабилна образователна, социална и културна инфраструктура, допринасяща за устойчиви градски ареали”.Наименование на проекта "Създаване на благоприятни условия за израстване и развитие на видинските деца".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 , ал.2 от ЗОП .

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.09.2009 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор