Версия за печат

00165-2009-0015

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Филип Иванов - главен експерт или Бояна Димитрова - старши експерт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217775; 02 9217662, E-mail: ph.ivanov@mon.bg, Факс: 02 9813647

Място/места за контакт: МОМН, "ИКТО" или "ДСИП"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ Доставка на софтуер за управление и поддръжка на компютърни кабинети за нуждите на българското образование” по две обособени позиции

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„ Доставка на софтуер за управление и поддръжка на компютърни кабинети за нуждите на българското образование” по две обособени позиции: Обособена позиция 1: „Доставка на софтуер за управление на компютърни кабинети“ Обособена позиция 2: „Доставка на софтуер за възстановяване на настройките и състоянието на компютърни станции след рестартиране“ Може да се кандидатства по отделно за всяка от обособените позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

26.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата по обособена позиция 1 е в размер на 3500 лева /три хиляди и петстотин лева/, по обособена позиция 2 е в размер на 5000 лева /пет хиляди лева/ и се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на МОМН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ-ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срока на валидност съгласно документацията и ЗОП. Гаранциите за участие не се сумират и всяка от тях се представя за съответната обособена позиция. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на поръчката, която се представя при подписване на договора. Гаранцията за изпълнение следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност съгласно договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

от Европейски социален фонд, плащане по банков път в български лева, по ред и условия регламентирани в документацията и договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47 , ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП , и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва с: Документ за регистрация на участника в официален регистър на търговските дружества или юридическите лица (оригинал или нотариално заверено копие), а когато е физическо лице - документ за самоличност (заверено от участника копие); Удостоверение за актуално състояние на участника (оригинал или нотариално заверено копие), издадено от компетентен орган, ако участниците са български юридически лица. Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ (оригинал или нотариално заверено копие), издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени. Документът следва да бъде издаден не по-рано от 3 /три/ месеца преди датата на представяне на офертата. Когато участникът в процедурата е чуждестранно юридическо лице, указаните документи трябва да са издадени от компетентния орган в държавата, в която участникът е установен; Документ за закупена документация; Документ за платена гаранция за участие; Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.; Декларация по чл. 56, ал. 1, т. 7 от ЗОП за използване/неизползване на подизпълнители и списък с имената на подизпълнителите, процентът от общата стойност и конкретната част от предмета на обществената поръчка, която ще бъде изпълнена от всеки подизпълнител, ако участникът предвижда подизпълнители. Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние, за всяка от обособените позиции сред които: За юридическите лица: - заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от последните 3 години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.). - справка за общия оборот на участника и оборота от изпълнени договори, сходни с предмета на поръчката, за последните три финансови години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.).Договори в процес на изпълнение няма да бъдат отчитани. За физическите лица: - Официални документи (в оригинал или нотариално заверено копие), удостоверяващи дохода на физическото лице за всяка от последните 3 години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.). Други документи, посочени в документацията, за всяка от обособените позиции. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: В настоящата процедура може да участва лице, което отговаря на следните изисквания за финансово – икономическо състояние: - Общ оборот за последните три години (20062008 г.) - не по-малко от 3 000 000 (три милиона) лева без ДДС. - Или има изпълнени най-малко 3 (три) договора, сходни с предмета на поръчката, с обща стойност не по-малка от 100 000.00 (сто хиляди) лева, без ДДС /в случаите, когато участникът е новоучреден или е започнал да развива дейност след 2006 г. или по други обективни причини не може да представи исканите от Възложителя документи по горната точка/. - В случаите, когато участника е обединение, изискването за оборот по горните точки, важи за обединението като цяло, но поне 50 % от изискуемия оборот е необходимо да бъде налице за водещия партньор. Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства за наличие на технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на доставката, за всяка от обособените позиции сред които: - Декларация, съдържаща списък с изпълнени основни договори с предмет, сходен на поръчката, през последните 3 години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.), включително стойност, дата и възложител. Участникът (организацията или обединението като цяло) следва да е изпълнил минимум 3 договора с предмет, сходен с предмета на поръчката, през последните три години (2006 г., 2007 г. и 2008 г.). Договори в процес на изпълнение няма да бъдат отчитани. - Референции за добро изпълнение на договори с предмет, сходен на поръчката, от предишни възложители/клиенти. Ако участникът е обединение, достатъчно е представяне на референции от страна на един от участниците. - оторизационно писмо за участие в конкретната процедура, издадено от производителя и/или представителство или подразделение на производителя, упълномощено за територията на Република България. Други документи, посочени в документацията, за всяка от обособените позиции. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
16.10.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път, сметка IBAN BG 50 BNBG 96613000149101 при БНБ-ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
26.10.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 27.10.2009 г.  Час: 11:00
Място

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" №2A

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка се осъществява с финансиране от Европейския социален фонд,по схема BG051PO0001/3.1-01 - "ИКТ В ОБРАЗОВАНИЕТО" и Република България

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

04.09.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на софтуер за управление на компютърни кабинети“
1) Кратко описание

Доставка на софтуер за управление и контрол на работните станции на потребителите в компютърните кабинети/зали от един администраторски компютър – лицензи за ползване на софтуера за 1500 компютърни кабинета, с поддръжка на неограничен брой потребителски станции в компютърен кабинет от една администраторска станция

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
382000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Доставка на софтуер за възстановяване на настройките и състоянието на компютърни станции след рестартиране“
1) Кратко описание

Доставка на софтуер позволяващ възстановяване на настройките и състоянието на компютрите след рестартиране – лицензи за ползване на софтуера за 60 000 компютърни станции.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно документацията

Прогнозна стойност, без ДДС
500000 валута BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване