Версия за печат

00826-2009-0005

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Свети Наум” ЕАД, р-н Изгрев, бул. “Цариградско шосе” ІV-ти километър, ул. “Любен Русев” № 1, За: Евгени Зоровски, България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: e.zorovski@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: СБАЛНП "Свети Наум” ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София 1113,ул. “Любен Русев” № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД ” съгласно техническата спецификация, неразделна част от документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33690000

Описание:

Разни медикаменти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно техническата спецификация, като участниците могат да подават оферти за един за няколко или за всички лекарствени продукти и медицински консумативи по номенклатурни кодове описани в спецификацията.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Съгласно чл. 59, ал. 2 от ЗОП възложителят определя размера на гаранцията за участие в абсолютна сума, която възлиза на 500 (петстотин) лева. Гаранцията за изпълнение е 5 % от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми, като участникът сам избира формата: а) парична сума, внесена по банкова набирателна сметка на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД” в банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214 в размер на 500 (петстотин) лева. б) банкова гаранция – по образец.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, по сметка на изпълнителя, при условия и срокове посочени в договора за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички участници трябва да представят: 1 Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от представляващия участника. 2 Единен идентификационен код съгласно член 23 от Закона за търговския регистър или документи за регистрация и актуално състояние на участника, удостоверяващи неговата правосубектност, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – документ за самоличност. 3 Нотариално заверено пълномощно на лицето подписващо офертата –представя се, когато офертата (или някой документ от нея) не е подписана от управляващия и представляващ участника съгласно актуалната му регистрация, а от изрично упълномощен негов представител. 4 Декларации по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП. 5 Декларация за запознаване с условията на поръчката - по образец. 6 Проект на договор - по образец, с попълнени административни данни на участника, парафиран и подпечатан от участника (БЕЗ ПОПЪЛНЕНИ ЦЕНИ). 7 Декларация по образец, че участникът няма да ползва/ ще ползва подизпълнител. 8 Списък с данни за подизпълнители (ако се ползват такива), както и декларация, подписана от управителя или изпълнителния директор, съответно от членовете на управителния орган на подизпълнителя за съгласие за участие при изпълнение на поръчката - по образец. 9 Документ за внесена гаранция за участие в процедурата, съгласно настоящето обявление. 10 Оферта по образец. 11 Ценово предложение - в отделен запечатан непрозрачен плик. 12 Документ за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на годишен баланс и отчет за приходите и разходите за всяка от предходните две години (2007 и 2008 г.). 2. Информация (в свободен текст), съгласно чл. 50, ал.1, т. 3 от ЗОП за оборота на доставките предмет на поръчката за предходните две години (2007 и 2008 г.).
Минимални изисквания: 1. Участникът да има реализиран общ оборот за 2007 и 2008 г. е не по-малко от 400 000 (четиристотин хиляди) лева или тяхната равностойност в чуждестранна валута, определена по фиксинга на БНБ за съответния период. 2. Участниците трябва да представят референция (препоръка) от обслужваща банка, че фирмата е коректен клиент.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация-списък (в свободен текст) на изпълнени договори, за доставка на лекарствени продукти и/или медицински консумативи за периода септември 2007 до настоящия момент. Обстоятелствата декларирани в списъка се доказват с приложени, заверени от участника копия от договорите. В случай, че поради конфиденциалност или други причини Участникът не може да приложи копие от договора, то той трябва да представи препоръка (референция) от клиента, която да съдържа следната информация: предмет на договора, кратко описание на извършените доставки по договора, стойност и срок за изпълнение (начална и крайна дата на изпълнение на договора), име на клиента, потвърждение от клиента дали работата на Изпълнителя е била извършена качествено и в срок. 2. През периода от 2007 г. до настоящия момент участниците да са изпълнили поне три договора за доставки в областта сходни с предмета на настоящата поръчка. Под доставки сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за доставка на лекарствени продукти и/ или медицински консумативи. 3. Декларация от участника (свободен текст), че поема да извършва пълно документално и техническо осигуряване на доставките, свързани с изпълнение на поръчката, с посочване на неговия/ техните адрес/ и. 4. Заверено от участника копие на валидно разрешение за употреба на лекарствения продукт, издадено по реда на ЗЛПХМ или Регламент (ЕО) № 726/2004 на Европейския парламент и Съвета. 5. Одобрена кратка характеристика на предлаганите лекарствени продукти включени в офертата на участника. В случай на изтичане на срока на разрешението за употреба на лекарствен продукт през 2009 г., участникът декларира в съответствие с чл.55, ал.6 от ЗЛПХМ, че количествата за лекарствения продукт са налични.
Минимални изисквания: 1. Участниците в обществената поръчка трябва да притежават разрешение за производство, издадено по реда на ЗЛПХМ (в случаите по чл.196, ал.1 от ЗЛПХМ) или за търговия на едро с лекарствени продукти или удостоверение за регистрация за търговия на едро с лекарства, или разрешение за внос - издадени по реда на ЗЛПХМ. 2. Да притежават лиценз, издаден по реда на ЗКНВП, когато участват за доставка на лекарствени продукти, съдържащи наркотични вещества от приложения 2 и 3 на ЗКНВП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.10.2009 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на СБАЛНП "Свети Наум" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД са следните: Банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
29.10.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 30.10.2009 г.  Час: 10:00
Място

СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Любен Русев” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници и упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.09.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ