Версия за печат

00165-2009-0014

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" № 2А, За: Цветелина Валентинова Цветанова, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217640, E-mail: cveti@mon.bg

Място/места за контакт: МОН, дирекция "ИКТО"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„ДОСТАВКА, ИНСТАЛИРАНЕ, ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПРАВО НА ПОЛЗВАНЕ, АКТУАЛИЗИРАНЕ И ОБСЛУЖВАНЕ НА ЕДИННА НОРМАТИВНО-ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА (ЕНИСОН) В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ” по две обособени позиции.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„ДОСТАВКА, ИНСТАЛИРАНЕ, ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПРАВО НА ПОЛЗВАНЕ, АКТУАЛИЗИРАНЕ И ОБСЛУЖВАНЕ НА ЕДИННА НОРМАТИВНО-ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА (ЕНИСОН) В РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ” по две обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка, инсталация и поддръжка на локална справочно-нормативна система на образованието и науката Обособена позиция 2: Развитие на web базирана информационно-справочна система за българското нормативно и медийно пространство за нуждите на образованието и науката Може да се кандидатства по отделно за всяка от обособените позиции.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

съгласно документацията

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

36


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 5000 лева /пет хиляди лева/ за всяка от обособените позициии и се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ-ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от 20 дни след изтичане от срока на валидността на офертата на участника. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на поръчката, която се представя при подписване на договора. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност съгласно договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

от Европейски социален фонд, плащане по банков път в български лева, по ред и условия регламентирани в документацията и договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47 , ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП , и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва с: Документ за съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност; Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от съда по регистрация със срок на валидност три месеца от датата на издаване – оригинал или нотариално заверено копие; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразен с националното му законодателство - в легализиран превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 3, 4, 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.; документ за закупена документация; документ за платена гаранция за участие; декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние, за всяка от обособените позиции сред които: - заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите заверен в съответствие с изисванията на Закона за счетоводството; - информация за общия оборот за последните три години. Други документи, посочени в документацията, за всяка от обособените позиции. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства за наличие на технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на доставката, за всяка от обособените позиции сред които: - кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности. - списък на основните договори, отговарящи на предмета на поръчката, извършени през последните 3 (три) години, включително стойностите (в лева), датите и получателите и препоръки (референции) за добро изпълнение от предишни възложители за извършени поръчки. - списък на специалистите, които ще участват в изпълнението на поръчката, с кратка справка (CV формат) за тяхното образование и професионална квалификация. - справка-декларация от участника за средногодишния брой на служителите наети по трудово правоотношение. - валиден сертификат ISO 9001/2000 или 9001/2008 от участника, рефериращ с предмета на поръчката;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация-списък на обслужващите подразделения, вклучващ адрес, лице за контакт и телефон за връзка с него.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Оценка на функционалностите; тежест: 0.10
Показател: Оценка на съдържанието ; тежест: 0.25
Показател: Оценка на доставката, обслужването и обучението на участника ; тежест: 0.15
Показател: Оценка на предложената цена ; тежест: 0.50
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
02.10.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път, сметка IBAN BG 50 BNBG 96613000149101 при БНБ-ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
13.10.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 14.10.2009 г.  Час: 09:30
Място

Министерство на образованието, младежта и науката, бул. "Княз Дондуков" №2A

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка се осъществява с финансиране от Европейския социален фонд,по схема BG051PO0001/3.1-01 - "ИКТ В ОБРАЗОВАНИЕТО" и Република България

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.08.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция "Доставка, инсталация и поддръжка на локална справочно-нормативна система на образованието и науката"
1) Кратко описание

Системата трябва да бъде организирана в база данни. Да разполага с възможности за разнообразни справки посочени в техническото задание. Системата трябва да позволява извършването на пълнотекстово търсене с възможности за извършване на различен тип специализирани търсения, посочени в техническото задание. Съдържанието на системата трябва да предлага езикови преводи на основното българско законодателство в областта на образованието. Съдържателната част трябва да включва и съдебна практика в образованието на представените в българската правна система съдилища. Продуктът трябва да разполага със съдържателна част, която да третира извършването на различни процедури, необходими за качественото функциониране на системата. Продуктът да предоставя информационна част и в областта на социалното и здравно осигуряване, където наред с нормативната база да се съдържа и допълнителна специализирана информация, включително експертна, коментарна и справочна части в образованието.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция "Развитие на web базирана информационно-справочна система за българското нормативно и медийно пространство за нуждите на образованието и науката"
1) Кратко описание

Да се предостави в електронен вид до 60% от информацията от основните български печатни медии (съгласно списък-приложение, неразделна част от документацията) и да се актуализира наличното съдържание за целия срок на договора. Изисквания за добавяне на ново съдържание: да предлага възможности за добавяне на ново съдържание, както и за неговата поддръжка. Да осигури връзки с портала на електронното правителство, в съответствие с изискванията на Закона за електронното управление и спецификациите на разработчиците на портала. Интеграция на посочената информация в Националния образователен портал (start.e-edu.bg) чрез синхронизация с изградените до момента информационни компоненти. Осъществяване на връзки с Интеграционната система на електронното правителство на Република България, в т. ч. административни и обществени услуги, регистър на правна и регулаторна рамка на Европейския съюз, гео-пространствени информационни услуги, справочна информация и нейната синхронизация с изградените системи на административния регистър на Република България. Да осигури възможност и други портали, собственост на МОМН за посочения период да ползват изградените информационните източници, при условие за идентифициране на потребителя (посредством потребителско име и парола). Да гарантира достъп и сигурност на достъпа, вкл. отхвърляне на нерегламентиран достъп.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

3) Количество или обем

съгласно документацията

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване