Версия за печат

00165-2009-0012

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието, младежта и науката, дирекция "Информационни и комуникационни технологии в образованието", бул. "Дондуков" № 2А, За: Филип Иванов - главен експерт или Бояна Димитрова - старши експерт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217757; 02 9217662, E-mail: ph.ivanov@mon.bg, Факс: 02 9813647

Място/места за контакт: дирекция "ИКТО" или дирекция "ДСИП"

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

"Сертифициране на базовите компютърни умения на учители и преподаватели в Република България"

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Сертифициране на базовите компютърни умения на учители и преподаватели в Република България” : Сертифициране на базови компютърни умения на учителите и преподавателите в Република България чрез провеждане на тест; Издаване на сертификати на успешно преминалите сертификационния тест; Създаване и поддръжка на уеб-базиран регистър на сертифицираните учители с възможност за проверка на валидността на сертификата; Автоматизиране на регистрацията на желаещите да преминат теста;

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

сертифициране на базови компютърни умения чрез провеждане на тест на територията на цялата страна в акредитирани тестови центрове, организация на сертифицирането на учителите и преподавателите в Република България по график и издаване на персонални сертификати, поддържане на актуален уеб-базиран регистър с възможност за проверка на успешно издържалите изпита и валидност на издадения сертификат, автоматизирана регистрация на големи групи, отдалечено администриране на акредитираните центрове, детайлни справки по различни групи потребители, както и възможност за детайлен преглед на положен изпит.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

27.11.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 2500 лева /две хиляди и петстотин лева/ и се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ-ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидността на офертата. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2 % от стойността на поръчката, която се представя при подписване на договора. Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност съгласно проекта на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

от Европейски социален фонд, плащане по банков път в български лева, по ред и условия регламентирани в документацията и договора.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47 , ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП , и в утвърдената с решението на възложителя документация, което се доказва с: Документ за съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност; Удостоверение за актуално състояние на участника, издадено от съда по регистрация със срок на валидност три месеца от датата на издаване – оригинал или нотариално заверено копие; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразен с националното му законодателство - в легализиран превод, а документите по чл. 56, ал. 1, т. 3, 4, 5 от ЗОП, които са на чужд език, се представят и в превод.; документ за закупена документация; документ за платена гаранция за участие; декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние, сред които: - заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите заверен в съответствие с изисванията на Закона за счетоводството; - банкова атестация от обслужващата банка, удостоверяваща, че участникът е коректен клиент - оригинал; - информация за общия оборот за последните три години, съдържаща списък на основните договори за поръчки с предмета на поръчката, извършени през последните три години, вкл. стойности, дати и контрагенти. Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Когато по обективни причини кандидатът или участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства за наличие на технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на услугата, сред които: - кратка анотация за досегашната дейност на участника по предмета на поръчката, изясняваща неговите възможности. - списък на основните договори за доставки и услуги, изпълнени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение; - декларация, съдържаща списък на основните договори за услуга /по предмета на поръчката/ през последните 3 год., включително стойностите, датите и клиенти -декларация, подписана от управителя, съответно от управителния орган на участника, че фирмата има опит в изпълнението на подобни поръчки - оригинал; - описание на техническото оборудване за осигуряване на качеството и оборудването за изпитване и изследване; - декларация, подписана от управителя, съответно от управителния орган на участника, относно броя и вида на техниката за обслужване, с които участника разполага за изпълнение на поръчката; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: най-ниски разходи за издаване, управление и поддръжка на сертификатите ; тежест: 0,51
Показател: Бизнес и финансов отдел; тежест: 0,23
Показател: Валидност на носителя на авторските права в ЕС и света; тежест: 0,08
Показател: Съдържание и локализация; тежест: 0,18
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
05.10.2009 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 30 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път, сметка IBAN BG 50 BNBG 96613000149101 при БНБ-ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15.10.2009 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16.10.2009 г.  Час: 09:30
Място

бул. Дондуков 2А, ет. 7

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Обществената поръчка се осъществява с финансиране от Европейския социален фонд, по схема BG051PO001/3.1-01, проект "ИКТ В ОБРАЗОВАНИЕТО"

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

18.08.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ