Версия за печат

00826-2009-0003

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Свети Наум” ЕАД, р-н Изгрев, бул. “Цариградско шосе” ІV-ти километър, ул. “Любен Русев” № 1, За: Евгени Зоровски, България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: e.zorovski@abv.bg, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: СБАЛНП "Свети Наум” ЕАД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svnaum.com.

Допълнителна информация може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Документация (спецификации и допълнителни документи) може да бъде получена на: На горепосочения адрес за контакти.

Оферти трябва да бъдат изпратени на: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на различни видове хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД по шест обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти; ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия; ІІІ. Месо, птици, риба и яйца; ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V Консерви, конфитюр и лютеница; VІ. Захар, олио и други хранителни продукти

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София 1113,ул. “Любен Русев” № 1
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Предмет на настоящата обществена поръчка е доставка на различни видове хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД по шест обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти; ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия; ІІІ. Месо, птици, риба и яйца; ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V Консерви, конфитюр и лютеница; VІ. Захар, олио и други хранителни продукти.

ІІ.1.4) Код съгласно Общия терминологичен речник (CPV)

15100000, 15300000, 15330000, 15811000, 15221000, 15331400

Описание:

Месо и месни продукти
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Плодове и зеленчуци, преработени
Хлебни изделия
Риба, замразена
Зеленчуци в консерва и/или в кутия

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За всички обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие по обособени позиции, както следва: І. Мляко и млечни продукти; ІІ. Хляб, хлебни и тестени изделия; ІІІ. Месо, птици, риба и яйца; ІV. Плодове, зеленчуци и варива; V Консерви, конфитюр и лютеница; VІ. Захар, олио и други хранителни продукти

Прогнозна стойност без ДДС
140000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1 400 (хиляда и четиристотин) лева. Гаранцията за изпълнение е 5 % от стойността на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми, като участникът сам избира формата: а) парична сума, внесена по банкова набирателна сметка на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД” в банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214 в размер на 1 500 (хиляда и петстотин) лева. б) банкова гаранция – по оброзец.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Плащането ще се извършва в български лева, по банков път, по сметка на изпълнителя, при условия и срокове посочени в договора за изпълнение на поръчката.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица, възложителят не поставя изискване за регистрация на обединението като самостоятелно юридическо лице

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всички участници трябва да представят: Документ за регистрация на участника; ЕИК съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър или удостоверение за актуално състояние на Участника (когато участникът не е регистриран в Агенция по вписванията) или документ за регистрация на чуждестранно лице, съобразно националното му законодателство, а когато е физическо лице – документ за самоличност; Декларации за отсъствие на обстоятелстква по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП; Списък с имената на подизпълнителите; Копие от документ за закупена документация; Нотариално заверено пълномощно на лицата, подписали предложението, в случай, че нямат представителни функции; списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от Участника. Участниците да отговарят на посочените изисквания в документацията за участие. Участниците да представят изискуемите се документи, съгласно условията и изискванията за участие в обществената поръчка, посочени в документацията. Представената оферта да отговаря на предварително обявените условия в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Информация за общия оборот и оборота от сходни с обекта на настоящата поръчка дейности, за последните две години - 2007 - 2008 г - под формата на декларация в свободен текст. Участникът трябва да е реализирал печалба през последните 2 години (2007 г. и 2008 г.); Заверени копия на баланс и на отчет за приходите и разходите за предходните две години (2007 – 2008 г.), съгласно законодателството на страната в която е регистриран участника
Минимални изисквания: Минималният оборот на участника да е 100 000 (сто хиляди) лева за всяка от последните две години
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Декларация по образец – Приложение № 6, съдържаща списък на основните договори за доставки на хранителни продукти, извършени през периода от 2007 г. до настоящия момент, включително стойностите, датите и клиентите, придружен от препоръки за добро изпълнение. Декларация с описание на техническото оборудване и възможностите за осигуряване на качествена доставка, отговаряща на БДС, Закона за храните, Наредба № 5 от 2006 г. за хигиената на храните, да са придружени със сертификати и съответните документи, изискващи се от законодателството на страната. Нотариално заверено копие от Удостоверение за регистразия по чл. 12 от Закона за храните, издадено от Регионалната инспекция за опазване и контрол на общественото здраве (РИОКОЗ), от което да е видно че участникът има право да произвежда и/ или търгува с храните, които са предмет на поръчката. Нотариално заверено копие от документ, издаден от РИОКОЗ, от който да е видно, че регистрацията му по Закона за храните не е заличена, съответно, че издаденото му удостоверение по чл. 12 не е обезсилено. Този документ не се представя ако удостоверението по чл. 12 от Закона за храните съдържа и тази информация. Сертификат от производителя, доказващ произхода на предлаганите продукти. В случай, че сертификатите за произход се издават от Търговската палата само срещу представяне на търговски фактури, участникът може да представи декларация за произход. Тогава сертификатът за произход трябва да се представи на по-късен етап, след сключване на догвор. Копие от сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2000 или еквивалент за производителя на предлаганите продукти. Копие от сертификат за управление на качеството по ISO 9001:2000 или еквивалент на участника в процедурата. Декларация с описание в свободен текст на транспортните средства, отговарящи на хигиенните норми за доставка и транспорт на хранителни продукти, снабдени със съответните разрешителни. Декларация с описание в свободен текст на складови помещения с хладилна техника, или хладилни помещения, поддържащи постоянна температура, необходима за съхранение на продуктите, снабдени със съответните разрешителни.
Минимални изисквания: Участникът да има изпълнени поне два договора за доставки на хранителни продукти с предмет, сходен* с предмета на настоящата поръчка през периода от 2007 г. до настоящия момент. * Под сходни с предмета на настоящата поръчка следва да се разбират договори за доставки, свързани с храни и хранителни продукти.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи)
Срок за получаване на документация за участие
Дата: 05.08.2009 г.  Час: 16:30
Платими документи

ДА

Цена
10 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път или в брой в касата на СБАЛНП "Свети Наум" ЕАД. Документацията може да бъде изпратена на кандидата чрез куриер за негова сметка, след изпращане на копие от платежно нареждане на посочения в обявлението факс или e-mail, с придружително писмо съдържащо данни за издаване на фактура и точен адрес за получаване на документацията. Банковите реквизити на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД са следните: Банка ТБ „ОББ”, клон „Мария Луиза” гр. София, BIC: UBBSBGSF, IBAN: BG10UBBS84231012877214

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти
12.08.2009 г.  16:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.08.2009 г.  Час: 13:00
Място

СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД, гр. София 1113, р-н Изгрев, ул. “Любен Русев” № 1

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участници и упълномощени техни представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес/и (URL):: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.07.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Първа обособена позиция – Мляко и млечни продукти
1) Кратко описание

Доставка на мляко и млечни продукти за нуждите на болничната кухня на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15500000

Описание:

Млечни продукти

3) Количество или обем

Мляко и млечни продукти - 1. Кисело мляко-13000 кг.; 2. Прясно мляко-6500 л.; 3. Сирене краве-900 кг.; 4. Сирене топено-2300 бр.; 5. Маргарин/0,250кг/ - 300 кг.; 6. Кашкавал-200 кг.;

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Втора обособена позиция – Хляб, хлебни и тестени изделия
1) Кратко описание

Доставка на Хляб, хлебни и тестени изделия за нуждите на болничната кухня на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15810000

Описание:

Хляб, хлебни изделия и пресни сладкарски изделия

3) Количество или обем

Хляб, хлебни и тестени изделия: 1. Хляб - 22 500 бр.; 2. Брашно - 250 кг.; 3. Кифли-64 000бр.; 4. Макарони и фиде-400 кг.;

Прогнозна стойност, без ДДС
33350 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция Трета обособена позиция – Месо, птици, риба и яйца
1) Кратко описание

Доставка на месо, птици, риба и яйца за нуждите на болничната кухня на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15130000

Описание:

Месни продукти

3) Количество или обем

Месо, птици, риба и яйца - 1. Телешко месо-200 кг.; 2. Кайма-1000 кг.; 3. Пилета-1300 кг.; 4. Риба-900 кг.; 5. Кренвирши-1700 кг.; 6. Наденица-300 кг.; 7. Яйца XL-7000 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
31600 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция Четвърта обособена позиция – Плодове, зеленчуци и варива
1) Кратко описание

Доставка на плодове, зеленчуци и варива за нуждите на болничната кухня на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15300000

Описание:

Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани

3) Количество или обем

Плодове, зеленчуци и варива - 1. Различни видове плодове-4500 кг.; 2. Домати пресни-1500 кг.; 3. Краставици пресни-1100 кг.; 4. Пиперки-1500 кг.; 5. Зеле-2300 кг.; 6. Картофи-3500 кг;.7. Кромид лук-600 кг.; 8. Праз лук-300 кг.; 9. Лук чесън-35 кг.;10. Магданоз-2000 вр.; 11. Моркови-1000 кг. 12. Спанак-200 кг.; 13. Тиквички-500 кг.; 14. Целина-200 кг.; 15. Зелен боб пресен-100 кг.; 16. Зрял боб-400кг.; 17. Леща-400 кг.; 18. Ориз-600 кг.; 19. Кисело зеле-200 кг.;

Прогнозна стойност, без ДДС
25000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция Пета обособена позиция – Консерви, конфитюр, лютеница
1) Кратко описание

Доставка на консерви, конфитюр, лютеница за нуждите на болничната кухня на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15897200

Описание:

Консервирани хранителни продукти

3) Количество или обем

Консерви, конфитюр, лютеница - 1. Боб зелен консерва /0,680кг/-1500 бр.; 2. Грах консерва /0.680кг/-1200 бр.; 3. Гъби консерва /0.680кг/-500 бр.; 4. Гювеч, Паприкаш /0,680кг/-1500 бр.; 5. Домати консерва /0.680кг/-1800 бр.; 6. Краставици мариновани /0,680кг/-200 бр.; 7. Конфитюр /0,314кг/-250бр.; 8. Лютеница /0,314кг/-400 бр.; 9. Плодово детско пюре-100бр.; 10. Месно детско пюре-150 бр.

Прогнозна стойност, без ДДС
13400 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Шеста обособена позиция – Захар, олио и други хранителни продукти
1) Кратко описание

Доставка на Захар, олио и други хранителни продукти за нуждите на болничната кухня на СБАЛНП „Свети Наум” ЕАД

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15831000

Описание:

Захар

3) Количество или обем

Захар, олио и други хранителни продукти - 1. Захар-400 кг.; 2. Халва-200 кг.; 3. Олио-1200 л.; 4. Оцет-100 бр.; 5. Червен пипер-20 кг.; 6. Сол-250 кг.; 7. Чай кутии-600 бр.; 8. Суха чубрица-800 кг.; 9. Каша „Слънчо” -30 кутии; 10. Нес кафе бр./0,002/кг-3000 бр.; 11. Маслини-200 кг.

Прогнозна стойност, без ДДС
6700 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок за изпълнение в месеци 12