Версия за печат

00165-2009-0004

BG-София: 24 - Образователни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Министерство на образованието и науката, бул. "Княз Дондуков" 2А, За: Сергей Магдичев - държавен експерт; Румяна Генова - главен експерт или Цветелина Лилова - главен експерт, Република България 1000, София, Тел.: 02 9217677; 02 9217704; 02 9217501, E-mail: r.genova@mon.bg, Факс: 02 9217592

Място/места за контакт: бул. "Княз Дондуков" 2А, МОН, дирекция "Финанси" или "ДСИП"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.mon.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Образование

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Изготвяне на учебни програми и методология за обучение за работа с делегираните бюджети. Избор на обучители. Провеждане на обучения по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 24
Основно място на изпълнение: Република България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

1. Подготовка и изготвяне на методология за обучение - 3 модула с учебни програми / за директори, помощник - директори и счетоводители/, материали, презентации; 2. Разработената методология да се предостави в 70 (седемдесет) екземпляра на хартиен и магнитен носител на обучителите (консултанти) и възложителя; 3. Избор на обучители, които да отговарят на профила за обучители изработен от възложителя, не по-малко от 60 (шестдесет) човека; 4. Избор на консултанти. Сформиране на екип от 15 консултанти.; 5. Организиране и провеждане на 5 (пет) дневен обучителен семинар за обучители (консултанти) по изготвената методология, одобрена от възложителя; 6. Организиране и провеждане на 3 (три) дневни обучения (семинари) с директори за съставяне и управление на бюджет, нормативна база на делегираните бюджети, трудово-правни отношения и управление на персонала – 58 семинара за обучение на 2890 директора на територията на страната; 7. Организиране и провеждане на 3 (три) дневни обучения (семинари) с помощник - директори и счетоводители за работа с делегирани бюджети – 72 семинара за обучение на 3467 помощник – директори и счетоводители на територията на страната; 8. Организиране и провеждане на консултации от консултантските екипи 42 срещи по места – в 28-те региона, на етапи след приключване на обучителните семинари

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

80000000, 80500000

Описание:

Образователни и учебно-тренировъчни услуги
Услуги по обучение

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Изготвяне на учебни програми и методология за обучение за работа с делегираните бюджети по 3 модула - за директори, за помощник - директори и за счетоводители на училища и детски градини. Разработване на обучителни материали по трите модула. Избор на обучители и консултанти и провеждане на 5 дневен семинар за обучение на обучителите и консултантите. Провеждане на обучения на директори, помощник-директори и счетоводители за работа с делегирани бюджети и консултиране по прилагане на делегирани бюджети по проект "Подпомагане въвеждането на делегирани бюджети" по схема BG051PO001/3.2-02 "Подпомагане въвеждането на делегирани бюджети".

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

4


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 5000 лева /пет хиляди лева/ и се представя в една от следните форми: - парична сума, внесена по сметка на МОН за гаранции: IBAN BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ-ЦУ; - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност не по-кратък от срока на валидността на офертата. Гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на поръчката, която се представя при подписване на договора.Гаранцията следва да бъде представена като безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност съгласно проекта на договора или като парична сума, преведена по банковата сметка на Възложителя BG 85 BNBG 96613300149101 при БНБ - ЦУ;

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

финансиране: от Европейски Социален Фонд плащане: по банков път, в български лева, по ред и условия, регламентирани в документацията.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Участниците трябва да отговарят на изискванията, поставени в чл. 47 , ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП , и от утвърдената с решението на възложителя документация, която се доказва със: Документ за съдебна регистрация на участника, а когато е физическо лице - копие от документа за самоличност; удостоверение за актуално състояние с валидност до 3 месеца от датата на издаването му; документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразено с националното му законодателство; документ за регистрация по ЗДДС /ако е регистриран/ и БУЛСТАТ - копие; документ за закупена документация; документ за платена гаранция за участие; декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП.; Други документи, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства, удостоверяващи финансовото му и икономическо състояние, сред които: - заверен счетоводен баланс и отчет за приходите и разходите заверен в съответствие с изисванията на Закона за счетоводството за предходната година. Други документации, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Всеки участник представя доказателства за наличие на технически и професионални възможности за изпълнение на предмета на услугата, сред които: - декларация, съдържаща списък на основните договори със сходен предмет, обем и съдържание извършени през последните 3 години, включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение. - списък-описание на оборудването, с което участникът ще осигури изпълнението на поръчката. - списък на лицата, които отговарят за извършване на поръчката с име, образование и професионална квалификация. Други документации, посочени в документацията. Непредставянето на някой от изискваните документи в документацията води до отстраняване на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Участникът следва да е осъществявал дейността, предмет на поръчката, на територията на Република България на български език, съгласно българското законодателство.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: ценови критерий; тежест: 0,5
Показател: технически критерий; тежест: 0,5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 2009/S 44 - 064204 от 05.03.2009 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
19.06.2009 г.  Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

По банков път, сметка IBAN BG 50 BNBG 96613000149101 при БНБ-ЦУ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
29.06.2009 г.  Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 30.06.2009 г.  Час: 15:00
Място

МОН, бул. "Княз Дондуков" 2А

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Действията на комисията по чл. 68, ал. 3 от ЗОП са публични и на тях имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масова информация и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

Изготвяне на учебни програми и методология за обучение за работа с делегираните бюджети по 3 модула - за директори, за помощник - директори и за счетоводители на училища и детски градини. Разработване на обучителни материали по трите модула. Избор на обучители и консултанти и провеждане на 5 дневен семинар за обучение на обучителите и консултантите. Провеждане на обучения на директори, помощник-директори и счетоводители за работа с делегирани бюджети и консултиране по прилагане на делегирани бюджети по проект "Подпомагане въвеждането на делегирани бюджети" по схема BG051PO001/3.2-02 "Подпомагане въвеждането на делегирани бюджети", съгласно оперативна програма "Развитие на човешките ресурси 2007 -2013", финансирани от ЕСФ.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срока за извършване на съответното действие. Жалбата се подава до Комисията за защита на конкуренцията с копие до възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.05.2009 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ