00530-2008-0156


Обявление за възложена поръчка (ЕС)

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "ОУИ" София, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810;02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове в седем обособени позиции: 1. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София; 2. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – София град; 3. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – София област; 5. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Перник; 6. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Кюстендил; 7. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Благоевград”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Основно място на изпълнение: София, Перник, Кюстендил, Благоевград
Код NUTS: BG41
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове в седем обособени позиции: 1. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София; 2. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – София град; 3. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – София област; 5. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Перник; 6. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Кюстендил; 7. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Благоевград”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

39130000, 39135100, 39122100

Описание:

Мебелировка за офиса
Стелажи за сортиране
Шкафове

ІІ.1.6) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
446036.3 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най - ниска предложена цена за доставката и монтажа на офис обзавеждането ; тежест: 40 %
Показател: Най - високо качество при изпълнение на обекта на поръчката ; тежест: 40 %
Показател: Най - дълъг гаранционен срок ; тежест: 10 %
Показател: Опит и референции при изпълнение на подобен род поръчки при бюджетни организации ; тежест: 10 %
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № 19-1/03.11.2008 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София

ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 039 - 054076 от 22.02.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА

Поръчка №: 113 / Заглавие:Периодична доставка, разтоварване и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София;
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1000, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16516.16 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 114 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП София - град"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1592, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 215336.45 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 115 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП ГДО"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1592, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16793.63 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 116 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП София област"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1592, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 125739.56 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 117 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП Перник"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

ЕТ „ДИ-ПИ-Д. ДИМИТРОВ”, БУЛСТАТ 813013952, жк.”Възраждане”, бл. 31, ет. 13, ап. 67, България 6000, Варна, Тел.: 052 571411, E-mail: dipivarna@abv.bg, Факс: 052 571416

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 15858.28 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 118 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП Благоевград"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

27.11.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1592, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38367.55 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ

Поръчка №: 124 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП Кюстендил"
V.1) Дата, на която е възложена поръчката

01.12.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката

„ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС” ООД, БУЛСТАТ 103628972, ЗПЗ, ул. „Уста Кольо Фичето” № 17, България 6000, Варна, Тел.: 02 9768155, Факс: 02 9768168

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17424.67 BGN без ДДС
В брой месеци: 12
V.5) Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

03.12.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Обявление за възложена поръчка