РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
„Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове в седем обособени позиции: 1. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София; 2. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – София град; 3. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – София област; 5. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Перник; 6. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Кюстендил; 7. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Благоевград”
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Тип доставки: Покупка
Основно място на изпълнение:
София, Перник, Кюстендил, Благоевград
Код NUTS:
BG41
ІІ.1.4)
Кратко описание на поръчката или покупката/ите
„Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове в седем обособени позиции: 1. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София; 2. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – София град; 3. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД „Големи данъкоплатци и осигурители”; 4. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – София област; 5. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Перник; 6. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Кюстендил; 7. Доставка и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП – Благоевград”
ІІ.1.5)
Общ терминологичен речник (CPV)
39130000, 39135100, 39122100
Описание:
Мебелировка за офиса
Стелажи за сортиране
Шкафове
ІІ.1.6)
Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)
II.2)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1)
Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
446036.3 BGN без ДДС
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Най - ниска предложена цена за доставката и монтажа на офис обзавеждането ; тежест: 40 %
Показател: Най - високо качество при изпълнение на обекта на поръчката ; тежест: 40 %
Показател: Най - дълъг гаранционен срок ; тежест: 10 %
Показател: Опит и референции при изпълнение на подобен род поръчки при бюджетни организации ; тежест: 10 %
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.1)
Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган
Решение № 19-1/03.11.2008 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ 2008/S 039 - 054076 от 22.02.2008 г.
РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
Поръчка №: 113 / Заглавие:Периодична доставка, разтоварване и монтаж на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на Дирекция „ОУИ”- София;
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1000, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16516.16 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 114 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП София - град"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1592, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 215336.45 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 115 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП ГДО"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1592, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 16793.63 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 116 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП София област"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1592, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 125739.56 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 117 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП Перник"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
ЕТ „ДИ-ПИ-Д. ДИМИТРОВ”, БУЛСТАТ 813013952, жк.”Възраждане”, бл. 31, ет. 13, ап. 67, България 6000, Варна, Тел.: 052 571411, E-mail: dipivarna@abv.bg, Факс: 052 571416
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 15858.28 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 118 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП Благоевград"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
КООПЕРАЦИЯ "ПАНДА", БУЛСТАТ 000885099, жк.”Дружба 1”, ул.”Илия Бешков” № 12, вх. Б, ап. 21, България 1592, София, Тел.: 02 9766878, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 38367.55 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
Поръчка №: 124 / Заглавие:"Периодична доставка, разтоварване и монтаж след предварителна заявка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на мебелировка за офиса, стелажи за сортиране и метални шкафове за нуждите на ТД на НАП Кюстендил"
V.1)
Дата, на която е възложена поръчката
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адреси на икономическия оператор, на когото е възложена поръчката
„ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС” ООД, БУЛСТАТ 103628972, ЗПЗ, ул. „Уста Кольо Фичето” № 17, България 6000, Варна, Тел.: 02 9768155, Факс: 02 9768168
V.4)
Информация относно стойността на поръчката
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 17424.67 BGN без ДДС
V.5)
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.3.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящото обявление
Обявление за възложена поръчка