А) за откриване на процедура за възлагане на обществена поръчка
РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Тип възложител по чл. 7
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП
1.1) Наименование и адрес
Официално наименование: Община Севлиево
Пощенски адрес: пл. " Свобода " № 5
Град:
Севлиево
Пощенски код:
5400
Държава:
РБългария
Място/места за контакт:
Наталия Цонева - технически секретар
На вниманието на:
Павлина Гатева - юрист
Телефон:
0675 396125
Адрес за електронна поща:
Факс:
0675 32773
Интернет адрес/и(в приложимите случаи)
Основен адрес на възложителя (URL):
Адрес на профила на купувача (URL):
1.2) Вид на възложителя и основна дейност (попълва се от възложител по чл.7, т.1-4 ЗОП)
Регионален или местен орган
Обществени услуги
ІІ: ОТКРИВАНЕ
О Т К Р И В А М процедура за възлагане на обществена поръчка / конкурс за проект
II.1)
По реда на ЗОП
II.2) Вид процедура попълва се от възложител по чл.7, т.1-4 ЗОП
Открита процедура
III. Правно основание попълва се от възложител по чл.7, т.1-4 ЗОП
Чл. 16, ал. 8 от ЗОП
IV. Обект на поръчката
Доставки
IV.1) Описание на предмета на поръчката/на потребностите при състезателен диалог / на конкурса за проект
Доставка на хранителни продукти за нуждите на специализираните институции за предоставяна на социални услуги и домашен социален патронаж на територията на Община Севлиево, по следните обособени позиции без ДДС: 1. Хляб и хлебни изделия - 94 544.71 лв.; 2. Мляко и млечни продукти -70 523.33 лв.; 3. Месо и месни продукти - 74 898.33 лв.; 4. Плодове и зеленчуци - 65 712.17 лв.; 5. Консерви - 54 225.00 лв.; 6. Разни хранителни продукти - 98 096.46 лв. Обща стойност без ДДС - 458 000.00 лв. Доставката ще се осъществява за период от 12 месеца или до изчерпване на сумата чрез периодично повтарящи се доставки по заявки на СИПСУ и ДСП. (Когато основният предмет на поръчката/конкурса съдържа допълнителни предмети, те трябва да бъдат описани в това поле)
V. МОТИВИ
VI. ОДОБРЯВАМ
обявлението и документацията за участие
VІI. Обжалване
VІI.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Официално наименование: Комисия за защита на конкуренцията