Версия за печат

00826-2008-0005


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св. Наум" ЕАД, бул. Цариградско шосе - ІV км, За: Станислава Иванова, Р България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Станислава Иванова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на строително монтажни работи по обекти за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД, София, Цариградско шосе - ІV км
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Извършване на строително монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" по обекти, както следва: клинична лаборатория - основен ремонт на покрив; входен портал а СБАЛНП "Св. Наум" - изграждане на арка; направа на парк с алей от тротоарни плочи - спортна площадка над сграда "Неврология", направа на нова ограда от трафопоста към улица над архив

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно количествени сметки по позиции към документацията

Прогнозна стойност без ДДС
110000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - 500 лв. Гаранциите за участие се представят в една от формите, съгласно чл. 60 от Закона за обществените поръчки: - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от българска или чуждестранна банка, в полза на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД, със срок на валидност 120 календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Банковите гаранции, издадени от чуждестранни банки, следва да са авизирани чрез българска банка, потвърждаваща автентичността на съобщението - парична сума, преведена по банкова сметка на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД - ТБ "ОББ", клон "Мария Луиза" - София, IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC КОД UBBSBGSF - платежно нареждане в оригинал или копие. Гаранция за изпълнение в размер на 3% от стойността на договора, тя може да бъде банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД - ТБ "ОББ", клон "Мария Луиза" - София, IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC КОД UBBSBGSF

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Капиталови средства МЗ и собствени средства

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Оригинал или нотариално заверено копие на удостоверение за актуално съдебно състояние, а когато участникът е физическо лице - документ за самоличност. В случай, че участникът е юридическо лице - търговско дружество, пререгистрирано в Търговския регистър към Агенцията по вписванията е достатъчно кандидатът да представи документ, в който е посочил Единният идентификационен код, определен от Агенцията по вписванията. 2. Оригинал или нотариално заверено копие на документи, удостоверяващи представителната влст на лицето, от което изхожда офертата в случай, че това не е законния представител на участника. 3. Заверени от участника копия на документи за регистрация - единен идентификационен номер и ДДС идентификационен номер в случай, че участникът е регистриран по реда на Закона за данък върху добавената стойност. 4. Декларация от управителя, съответно от управителния орган на участника за отсъствието на обстоятелства по чл. 47, ал.1, и ал. 5 от ЗОП (в случаите, в които участника има контролен орган, декларация по бл. 47, ал. 5 от ЗОП се представя и от всеки от членовете на контролния орган. 5. Документ, удостоверяващ закупуването на документацията за участие в обществената поръчка. 6. Точен адрес, лице и телефон за контакти и банкови реквизити на участника - юридически сведения 7. Предлагана цена в отделен плик, заедно с декларация по чл. 56 ал. 1 т. 10 от ЗОП, че е спазено изискването за минимална цена на груда в строителството 8. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие за последните две години отчет за приходите и разходите и баланс на участника, заверен от експерт счетоводител, в случаите предвидени в Закона за счетоводството. В случаите на новорегистрирани търговски дружества и в случаите, когато участникът не е юридическо лице, такива документи не се изискват. 2. Декларация за икономическо и финансово състояние на участника - изпълнен общ обем строително-монтажни работи през последните 5 (пет) години
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Декларация за техническите възможности и квалификация на участника. 2. Документи удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на кандидата и на лицата, които ще отговарят за изпълнение на строително-монтажните и ремонтни работи (технически и изпълнителски персонал за обекта) 3. Референции за добро партньорство от последните 3 (три) години от други възложители - оригинал или заверено от участника копие 4. Техническо предложение на участника относно общите условия за изпълнение на поръчката: - срок на валидност на офертата, който не може да бъде по-кратък от 120 календарни дни от крайния срок за получаване на офертите, срок за изпълнение, гаранционни срокове, както и други специфични условия за изпълнението й, придружено с: линеен график за изпълнениетона СМР. 5. Декларация за съответствие с изискванията на техническите условия и изисквания. 6. Декларация , че участникът се е запознал с обекта. 7. Декларация по чл. 56, ал. 1 т. 7 от ЗОП 8. В случай, че при изпълнението на поръчката ще участва подизпълнител е необходимо да бъде изрично заявено това обстоятелство, както и делът на неговото участие. Съответният подизпълнител следва да представи документите по чл. 47 ал. 7 от Закона за обществените поръчки и да отговаря ан изискванията посочени в чл. 47, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП, като и всички документи посочени в предходните точки. 9. В случаите, когато участникът е обединение, което не е юридическо личе (гражданско дружество), следва да бъдат представени всички документи посочени по-горе.
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
07/01/2009 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Касата на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
07.01.2009 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 08/01/2009 00:00 Час: 10:30
Място

Учебна зала сграда Неврология

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните или упълномощени представители на участниците



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на онкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9356113, E-mail: cpcadmim@cpc.bg

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, СОфия, Тел.: 02 9356113

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

21.11.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" - обект клинична лаборатория - основен ремонт на покрив
1) Кратко описание

Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" - обект клинична лаборатория - основен ремонт на покрив съгласно количествена сметка, приложение към документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

Съгласно количествена сметка от документацията

Прогнозна стойност без ДДС
62460 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 90

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД с обект входен портал на СБАЛНП "Св. наум" - изграждане на арка
1) Кратко описание

Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД с обект входен портал на СБАЛНП "Св. наум" - изграждане на арка съгласно количествена сметка към документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

съгласно окличествена сметка към документацията и работен проект

Прогнозна стойност без ДДС
11715 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 90

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД с обект направа на парк с алеи от тротоарни плочи - спортна площадка над сграда "Неврология"
1) Кратко описание

Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД с обект направа на парк с алеи от тротоарни плочи - спортна площадка над сграда "Неврология" съгласно количествена сметка към документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

количествена сметка към документацията

Прогнозна стойност без ДДС
19247 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 90

Обособена позиция №: 4 / Наименование: Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД с обект направа на нова ограда от трафопоста към улица над архив
1) Кратко описание

Извършване на строително-монтажни работи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД с обект направа на парк с алеи от тротоарни плочи - спортна площадка над сграда "Неврология" съгласно количествена сметка към документацията

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

3) Количество или обем

количествена сметка към документацията и работен проект

Прогнозна стойност без ДДС
17578 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни: 90