РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
Доставка на фабрично нов стационарен рентгенов апарат с възможност за по-нататъшна дегитализация за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка
Място на изпълнение:
гр. София - Цариградско шосе - 4км отделение Образна диагностика
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.3)
Кратко описание на поръчката
Доставка на фабрично нов стационарен графичен рентгенов апарат с възможност за по нататъна дигитализация, като фирмата доставчик поема задължението за доставка, монтаж, инсталиране, сертифициране и пускане в експлоатация. Обучение на персонала. Изготвяне на комплексен проект /архитектурен, лъчезащита, есветление, ел. инсталация/ на помещението за монтаж и подготовка на документите за узаконяване на проекта през НЦРРЗ, АЯР и др. компетентни органи съгласно действащата нормативна база в Р България.
ІІ.1.4)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33100000
Описание:
Медицинско оборудване
ІІ.1.5)
Обособени позиции
ІІ.1.6)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Общо количество или обем
Доставка на фабрично нов стационарен графичен рентгенов апарат с възможност за по нататъна дигитализация, като фирмата доставчик поема задължението за доставка, монтаж, инсталиране, сертифициране и пускане в експлоатация. Обучение на персонала. Изготвяне на комплексен проект /архитектурен, лъчезащита, осветление, ел. инсталация/ на помещението за монтаж и подготовка на документите за узаконяване на проекта през НЦРРЗ, АЯР и др. компетентни органи съгласно действащата нормативна база в Р България.
Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3)
Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
ІІІ.1)
Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора, тя може да бъде банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка ТБ "ОББ", клон "Мария Луиза" - София: IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC код UBBSBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 1000, 00 лв. (хиляда лева), тя може да бъде банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка ТБ "ОББ", клон "Мария Луиза" - София: IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC код UBBSBGSF.
ІІІ.1.2)
Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат
Финансирането от капиталови средства
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за съдебна регистрация на кандидата първоначална и последна или документи за пререгистрация/регистрация в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - заверен препис
2. Удостоверение за актуално състояние за съдебна регистрация или регистрация в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - оригинал или нотариално заверен препис с дата не по-късно от два месеца преди подаване на офертата
3. Документът за оторизация от фирмата-производител за съответната апаратура предмет на поръчката
4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 7, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - Декларациите по мл. 47 от ЗОП следва да се попълнят от всички членове на управителния и контролния орган, както и временно изпълняващите такива длъжности
5. Документ за закупена документация
6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - копие
7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката
8. Срок на изпълнение на поръчката
9. Декларация, че в предложената цена са включени всички разходи за изпълнение на поръчката
10. Срок на валидност на офертата - 120 календарни дни
11. Подписан и подпечатен от кандидата проект на договор за възлагане на обществена поръчка
12. Юридически сведения
13. Декларация запознат с условията на конкурса
14. Декларация за предложения гаранционен срок
15. Предлагана цена (ценова оферта) в отделен запечатан плик
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Отчет за приходите и разходите за последните две години
2. Баланс за последните две години
3. ИНформация за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставка и пускане на нов рентгенов апарат (подобен род поръчки) изпълнени през последните 3 (три) години включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение
2. Справка за техническите и кадрови възможности, с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчката
3. Декларация от производител, че апарата ще бъде нов
4. Доказателства за оторизиран сервиз в България или директен сервиз на производителя в България
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3)
Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/12/2008 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документацията се получава след заплащането й в касата на болницата всеки работен ден от 8.00 до 16.00 ч. в деловодството срещу представен платежен документ
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.12.2008 г. Час: 16:00
IV.3.5)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.6)
Срок на валидност на офертите
IV.3.7)
Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/12/2008 00:00 Час: 10:30
Място
Сграда неврология, І етаж, учебна зала
Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите
Управителите или техни пълномощници след предоставяне на нотариално заверено пълномощно от съдебно регистрираните, представляващи дружеството лица
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884586
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884586
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление