Версия за печат

00826-2008-0004


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св. Наум" ЕАД, бул. Цариградско шосе - 4 км, За: Станислава Иванова, Р България 1113, София, Тел.: 02 9702101, E-mail: ubalnp@yahoo.com, Факс: 02 8709309

Място/места за контакт: Станислава Иванова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Публичноправна организация

Основна дейност на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на фабрично нов стационарен рентгенов апарат с възможност за по-нататъшна дегитализация за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Покупка 
Място на изпълнение: гр. София - Цариградско шосе - 4км отделение Образна диагностика
Код NUTS: BG411
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на фабрично нов стационарен графичен рентгенов апарат с възможност за по нататъна дигитализация, като фирмата доставчик поема задължението за доставка, монтаж, инсталиране, сертифициране и пускане в експлоатация. Обучение на персонала. Изготвяне на комплексен проект /архитектурен, лъчезащита, есветление, ел. инсталация/ на помещението за монтаж и подготовка на документите за узаконяване на проекта през НЦРРЗ, АЯР и др. компетентни органи съгласно действащата нормативна база в Р България.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

33100000

Описание:

Медицинско оборудване

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Доставка на фабрично нов стационарен графичен рентгенов апарат с възможност за по нататъна дигитализация, като фирмата доставчик поема задължението за доставка, монтаж, инсталиране, сертифициране и пускане в експлоатация. Обучение на персонала. Изготвяне на комплексен проект /архитектурен, лъчезащита, осветление, ел. инсталация/ на помещението за монтаж и подготовка на документите за узаконяване на проекта през НЦРРЗ, АЯР и др. компетентни органи съгласно действащата нормативна база в Р България.

Прогнозна стойност без ДДС
150000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в дни

60


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за изпълнение е в размер на 3% от стойността на договора, тя може да бъде банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка ТБ "ОББ", клон "Мария Луиза" - София: IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC код UBBSBGSF. Гаранцията за участие е в размер на 1000, 00 лв. (хиляда лева), тя може да бъде банкова гаранция или парична сума, внесена по сметка ТБ "ОББ", клон "Мария Луиза" - София: IBAN BG10UBBS84231012877214, BIC код UBBSBGSF.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Финансирането от капиталови средства

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за съдебна регистрация на кандидата първоначална и последна или документи за пререгистрация/регистрация в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - заверен препис 2. Удостоверение за актуално състояние за съдебна регистрация или регистрация в Търговския регистър при Агенцията по вписванията - оригинал или нотариално заверен препис с дата не по-късно от два месеца преди подаване на офертата 3. Документът за оторизация от фирмата-производител за съответната апаратура предмет на поръчката 4. Декларации за липса на обстоятелствата по чл. 7, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП и по чл. 47, ал. 2 от ЗОП - Декларациите по мл. 47 от ЗОП следва да се попълнят от всички членове на управителния и контролния орган, както и временно изпълняващите такива длъжности 5. Документ за закупена документация 6. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата - копие 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката 8. Срок на изпълнение на поръчката 9. Декларация, че в предложената цена са включени всички разходи за изпълнение на поръчката 10. Срок на валидност на офертата - 120 календарни дни 11. Подписан и подпечатен от кандидата проект на договор за възлагане на обществена поръчка 12. Юридически сведения 13. Декларация запознат с условията на конкурса 14. Декларация за предложения гаранционен срок 15. Предлагана цена (ценова оферта) в отделен запечатан плик
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Отчет за приходите и разходите за последните две години 2. Баланс за последните две години 3. ИНформация за оборота на стоките, които са обект на поръчката, за последните три години
Минимални изисквания:
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за доставка и пускане на нов рентгенов апарат (подобен род поръчки) изпълнени през последните 3 (три) години включително стойностите, датите и получателите, придружени от препоръки за добро изпълнение 2. Справка за техническите и кадрови възможности, с които кандидатът разполага за изпълнение на поръчката 3. Декларация от производител, че апарата ще бъде нов 4. Доказателства за оторизиран сервиз в България или директен сервиз на производителя в България
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
03/12/2008 00:00 Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена
200 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава след заплащането й в касата на болницата всеки работен ден от 8.00 до 16.00 ч. в деловодството срещу представен платежен документ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
03.12.2008 г.  Час: 16:00
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

120

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 04/12/2008 00:00 Час: 10:30
Място

Сграда неврология, І етаж, учебна зала

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Управителите или техни пълномощници след предоставяне на нотариално заверено пълномощно от съдебно регистрираните, представляващи дружеството лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884586

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9884586

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.10.2008 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ