00069-2008-0006


Информация за сключен договор за малка обществена поръчка

BG-Нова Загора: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Доставки

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Нова Загора, ул. "Петко Енев" № 50, За: Олга Бишир, България 1000, Нова Загора, Тел.: 0457 62164, Факс: 0457 64303

Място/места за контакт: Община Нова Загора
I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на перилни, почистващи и хигиенни материали за нуждите на община Нова Загора и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Франко складовете на общинска администрация, кметствата, детските заведения на територията на община Нова Загора, Домашен социален патронаж, гр. Нова Загора, Дома за стари хора, с. Баня, Дневен център за деца с увреждания, с. Асеновец,ДОВДЛРГ"Мария Роза", с. Асеновец, Защитено жилище за млади хора с леки умствени увреждания - Нова Загора.
Код NUTS: BG342
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Доставка на перилни, почистващи и хигиенни материали за нуждите на общинска администрация-Нова Загора, кметствата, детските заведения на територията на община Нова Загора, Домашен социален патронаж, гр. Нова Загора, Дома за стари хора, с. Баня, Дневен център за деца с увреждания, с. Асеновец,ДОВДЛРГ"Мария Роза", с. Асеновец, Защитено жилище за млади хора с леки умствени увреждания - Нова Загора.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

24513200, 25122310

Описание:

Перилни и почистващи препарати
Хигиенни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
55861.25 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 14 от 09.06.2008 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Договор №: 380 / Наименование:Доставка на перилни, почистващи и хигиенни материали за нуждите на общинска администрация и второстепенните разпоредители с бюджетни кредити
V.1) Дата на сключване договора

05.08.2008 г. 

V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ "ДИНЬО АВРАМОВ", ул. "Цар Самуил" № 71, България 8900, Нова Загора, Тел.: 0457 62215

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност: 40000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност: 55861.25 BGN с ДДС 20%
В брой години: 1

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.08.2008 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор