РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА
II.1)
Описание
II.1.1)
Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган
Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД.
II.1.2)
Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка
Основно място на изпълнение:
София, бул. Цариградско шосе - 4км, болнична аптека - СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД
Код NUTS:
BG211
ІІ.1.3)
Настоящото обявление обхваща
Възлагане на обществена поръчка
ІІ.1.5)
Кратко описание на поръчката или покупката/покупките
Доставка на лекарствени продукти и медицински консумативи за нуждите на Специализирана болница за активно лечение по неврология и психиатрия "Св. Наум" ЕАД съгласно Приложение № 1.
ІІ.1.6)
Общ терминологичен речник (CPV)
24400000, 33140000
Описание:
Медикаменти
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи
ІІ.1.8)
Разделяне на обособени позиции
Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9)
Ще бъдат приемани варианти
II.2)
Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1)
Съвкупно количество или обем
Съгласно приложение № 1 към документацията
ІІ.3)
Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
III.1)
Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1)
Изискуеми депозити и гаранции
1. Гаранция за участие в процедурата - 600 лв.
2. Гаранция за изпълнение - 2% от стойността на договора
3. Банкова или парична гаранция внесена в касата на СБАЛНП "Св. Наум" ЕАД или по сметка на "ОББ" клон "Мария Луиза", IBAN BG 10 UBBS 84231012877214, BIG код UBBSBGSF
ІІІ.1.2)
Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат
Финансиране - приходи от здравни услуги
Плащане - по банков път, след представяна на фактура и съгласно клаузите на договора
ІІІ.1.4)
Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката
ІІІ.2)
Условия за участие
ІІІ.2.1)
Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Списък на документите съдържащи се в офертата, подписан от участника
2. Документи за съдебна регистрация на кандидата първоначална и последна заверен препис
3. удостоверение за актуално състояние - оригинал или нотариално заверен препис със срок най-малко 30 дни преди подаване на офертата
4. Документи за регистрация - БУЛСТАТ (заверено копие)
5. Разрешително за изършване на търговия с лекарствени продукти (медицински консумативи) - заверено копие
6. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1, 2 и 5 от ЗОП
7. Документ закупена документация
8. Документ внесена гаранция за участие
9. Декларация за подизпълнители
10. Срок изпълнение на поръчката
11. Предлагана цена в отделен запечатан плик, придружена с декларация, че в предложената цена са включени всички разходи за изпълнение на поръчката
12. Срок на валидността на офертата
13. Парафиран проекто договор
14. Декларация за запознат с условията на поръчката
ІІІ.2.2)
Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Отчет за приходите и разходите за предходните две години
2. Баланс за 2006 и 2007 г.
3. Информация за общия оборот и за оборота на стоките, коита са обект на поръчката през последните 3 години
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съвпадат с изискуеми документи
ІІІ.2.3)
Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Доказателства по чл. 51 от ЗОП
1. Списък на основните договори за доставка на лекарствени продукти и медицински кунсумативи (подобен род) поръчка изпълнени през последните 3 години , вкл. стойности, дати и получатели придружени от препоръки за добро изпълнение.
2. Спавка за оборудването, техническите и кадрови възможности, с които кандидата разполага за изпълнение ан поръчката.
3. Оторизационни писма от фирмите производители
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Съвпадат с изискуеми документи
ІІІ.2.4)
Запазени поръчки
ІІІ.3)
Специфични условия за поръчки за услуги
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за възлагане
ІV.2.1)
Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2)
Ще се използва електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишна/и публикация/и относно същата поръчка
ІV.3.3)
Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
14/08/2008 00:00 Час: 16:00
Условия и начин на плащане
Документи за участие в процедурата могат да бъдат закумени на касата на болницата и получени в Деловодството всеки работен дет от 8.00 до 16.00 часа.
ІV.3.4)
Срок за получаване на оферти или на искания за участие
14/08/2008 00:00 Час: 16:00
IV.3.6)
Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие
IV.3.7)
Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
IV.3.8)
Условия за отваряне на офертите
Дата: 15/08/2008 00:00 Час: 11:00
Място
Първи етаж, сграда "Неврология" - учебна зала
Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите
Законните представители или изрично упълномощени техни представители в процудерата.
РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Tова е периодично повтаряща се поръчка
VI.2)
Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове
VI.3)
Допълнителна информация
Решение №Д-40/17.06.2008 г. за откриване на процедурата
VI.4)
Процедури по обжалване
VI.4.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.4.2)
Подаване на жалби
Съгласно чл. 120, ал. 2 от ЗОП
VI.4.3)
Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Р България 1000, София, Тел.: 02 9860958, E-mail: cpcadmin@cpc.bg
VI.5)
Дата на изпращане на настоящото обявление
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ
Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на лекарствени продукти
1)
Кратко описание
Доставка на лекарствени продукти за храносмилателна система и метаболизъм, кръв и кръвообразуващи органи, сърдечно съдова система, дерматологични средства, антиинфекциозни препарати за системно приложение, нервна система, дихателна система
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
24400000, 24410000, 24421000, 24422000, 24431000, 24461000, 24470000, 24421100, 24432000
Описание:
Медикаменти
Медикаменти за храносмилателната система и метаболизма
Медикаменти за кръвта и за кръвообразуващите органи
Медикаменти за сърдечно-съдовата система
Медикаменти, използвани в дерматологията
Медикаменти за нервната система
Медикаменти за дихателната система
Антибиотици
Медикаменти за скелетната и мускулната система
3)
Количество или обем
Съгласно Приложение № 1 от документацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12
Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на медицински консумативи
1)
Кратко описание
Доставка на медицински консумативи съгласно Приложение № 1
2)
Общ терминологичен речник (CPV)
33140000, 33141112, 33141113, 33141114, 33141115, 33141310, 33141320, 33141420
Описание:
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи
Пластири
Бинтови превръзки
Марля с медицинска употреба
Медицински памук
Спринцовки
Игли с медицинска употреба
Хирургически ръкавици
3)
Количество или обем
Съгласно приложение № 1 към одкументацията
4)
Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Продължителност в месеци: 12