Версия за печат

00530-2007-0154


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходи, Дирекция "ОУИ" София, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810; 02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление в две обособени позиции:1. Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление за нуждите на ТД на НАП - София град, офис „Красна поляна”; 2. Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление за нуждите на ТД на НАП – София област, офис „Ботевград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: София; Ботевград
Код NUTS: BG21
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление в две обособени позиции:1. Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление за нуждите на ТД на НАП - София град, офис „Красна поляна”; 2. Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление за нуждите на ТД на НАП – София област, офис „Ботевград”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията за участие

Прогнозна стойност без ДДС
4500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

31.03.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на: По позиция № 1 – 22,50 лв.; По позиция № 2 – 22,50 лв.; В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 45,00 лв. във вид на парична сума или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, набирателна сметка: №BG59UNCR96603388856317, BIC код: UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение - 5 % от стойността на договора във вид на парична сума или банкова гаранция учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането по договора ще се извършва от съответната дирекция, в срок от 60 дни от представяне на фактура в съответния отдел "ФС".

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност;2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП София;3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран;5. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП – по образец; 6. Декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец; 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие;9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал;10 Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител;11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец;12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс за предходната финансова година; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Минимални изисквания: Счетоводен баланс за предходната финансова година; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Удостоверение за вписване в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите, издадено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или от оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция „Инспекция за държавен технически надзор” – заверено копие на документа, удостоверяващ това обстоятелство; 2 Декларация, съдържаща списък на наетия от участника персонал по трудово правоотношение, който притежава съответните образование, квалификация и/или правоспособност, необходими, съгласно нормативните изисквания, за извършване на дейността; 3 Копия от трудовите договори на наетия от персонал по трудово правоотношение, пряко ангажиран с извършване на дейността; 4 Копия от документите, издадени на наетия по трудово правоотношение персонал, доказващи придобитото образование, квалификация и/или правоспособност, необходими, съгласно нормативните изисквания, за извършване на услугата, обект на поръчката; 5 Декларация, съдържаща списък с описание на техническо оборудване, сервизна база, офис, пряка телефонна линия на територията на града в съответствие с позицията за която участва и транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на услугата, гарантиращи започване на аварийното обслужване до 1 час от подаване на заявката; 6 Списък с основните договори за подобни поръчки за последните две години; 7 Референции най-малко от пет клиента;
Минимални изисквания: 1 Удостоверение за вписване в регистъра по чл. 36, ал. 1 от Закона за техническите изисквания към продуктите, издадено от председателя на Държавната агенция за метрологичен и технически надзор или от оправомощени от него длъжностни лица от Главна дирекция „Инспекция за държавен технически надзор” – заверено копие на документа, удостоверяващ това обстоятелство; 2 Декларация, съдържаща списък на наетия от участника персонал по трудово правоотношение, който притежава съответните образование, квалификация и/или правоспособност, необходими, съгласно нормативните изисквания, за извършване на дейността; 3 Копия от трудовите договори на наетия от персонал по трудово правоотношение, пряко ангажиран с извършване на дейността; 4 Копия от документите, издадени на наетия по трудово правоотношение персонал, доказващи придобитото образование, квалификация и/или правоспособност, необходими, съгласно нормативните изисквания, за извършване на услугата, обект на поръчката; 5 Декларация, съдържаща списък с описание на техническо оборудване, сервизна база, офис, пряка телефонна линия на територията на града в съответствие с позицията за която участва и транспортни средства, с които разполага участникът за изпълнение на услугата, гарантиращи започване на аварийното обслужване до 1 час от подаване на заявката; 6 Списък с основните договори за подобни поръчки за последните две години; 7 Референции най-малко от пет клиента;
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Предложена цена за абонаментна техническа подръжка на отоплителните котли /за един експлоатационен месец/; тежест: 35 %
Показател: Предложената надценка за доставка на резервни части; тежест: 25 %
Показател: Гаранционен срок на извършените работи и вложените резервни части при експлоатация; тежест: 20 %
Показател: Време за отстраняване на повредата при възникнала авария; тежест: 20 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
02/11/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
7.5 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. Аксаков № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 9.00 лева с вкл. ДДС за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
02.11.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 05/11/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ" София на ул. "Аксаков" № 21, ет. 7

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците или изрично упълномощените за това лица.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 18 от 10.10.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дни

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

11.10.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление за нуждите на ТД на НАП - София град, офис „Красна поляна”
1) Кратко описание

Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление за нуждите на ТД на НАП - София град, офис „Красна поляна”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
2250 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.03.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление за нуждите на ТД на НАП – София област, офис „Ботевград”
1) Кратко описание

Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление за нуждите на ТД на НАП – София област, офис „Ботевград”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
2250 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 31.03.2008 г.