Версия за печат

00530-2007-0151


Обявление за поръчка (ЕС)

BG-Банкя: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Учебен център "Банкя" на Националната агенция за приходите, ул. " Св. Св. Кирил и Мeтодий" № 31, За: Албена Славотинска, Линда Зидарова, България 1320, Банкя, Тел.: 02 9977092; 02 9859/3127/, E-mail: g.sazdov@nra.bg, Факс: 02 9977395

Място/места за контакт: гр. Банкя, ул. " Св. Св. Кирил и Мeтодий" № 31, Учебен център "Банкя" на Националната агенция за приходите

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Абонаментно обслужване, текущ ремонт и доставка на части и консумативи за служебните автомобили на Учебен център “Банкя” на НАП”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 1
Основно място на изпълнение: гр. Банкя и страната
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Абонаментно обслужване, текущ ремонт и доставка на необходимите части и консумативи за служебните автомобили –“Понтиак Транспортер”, “Нисан Патрол”, УАЗ.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

50112000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на леки автомобили

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Абонаментно обслужване, текущ ремонт и доставка на части и консумативи за 3 броя служебни автомобили предоставени на УЦ "Банкя" на НАП.

Прогнозна стойност без ДДС
10000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участниците следва да представят гаранция за участие в размер на 100 лева в една от двете форми - банкова гаранция в оригинал или парична сума преведена по IBAN с/ка № BG59 STSA 9300 3301 4558 17, BIC - STSABGSF, при Банка ДСК, клон Банкя, а избрания изпълнител - гаранция за изпълнение в размер на 5 на сто от прогнозната стойността на поръчката без ДДС.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането се извършва по банков път по сметка изпълнителя, срещу представена оригинална фактура и протокол за извършена услуга в счетоводството на УЦ "Банкя" на НАП.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

Изисква се създаване на ЮЛ, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

ДА

Участниците трябва да отговарят на изскваните от възложителя в документацията за участие технически възможности и квалификации.
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; Документите следва да бъдат издадени от компетентния орган в страната на участника. Когато участникът е регистриран в България търговец – съдебно решение за регистрация на Търговското дружество или на едноличния търговец. Чуждестранните юридически лица или обединения на чуждестранни юридически лица представят документа и в легализиран превод. Физическите лица, участници в процедурата или включени в състава на обединения, представят документ за самоличност. Ако тези физически лица са чуждестранни граждани документът се представя и в легализиран превод. 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата; Чуждестранните юридически лица представят съответен еквивалентен документ, издаден от съдебен или административен орган в държавата, в която са установени и в легализиран превод. 3. Документ за регистрация по БУЛСТАТ; 4. Документ за регистрация по Закона за данък върху добавената стойност, ако има такава; 5. Декларация за липса на обстоятелства по чл. 47, ал.1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП. 6. Декларация/ии за липса на обстоятелства по чл. 47, ал. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 3 от ЗОП. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП води до отстраняването на участника от процедурата; 7. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, всички документи, посочени в настоящия раздел, т. 1 - 5 се представят и всяко едно от ЮЛ или ФЛ , включени в него. Наличието на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП по отношение на всяко едно ФЛ или ЮЛ, включено в обединението, води до отстраняването на участника в процедурата. 8. Оригинален документ за внесена гаранция /банкова гаранция или парична сума внесена по банков път/ за участие в процедурата. 9. Заверено копие от документа за закупена документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Заверено Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите на участника за предходната година, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат на участника.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изискване: Участникът представя заверено копие от годишния баланс и отчет за приходите и разходите за предходната година когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участник, за който не се изисква публикуване – декларация, съдържаща информация за общия им оборот, приход и разход от предходната финансова година.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: 1. Заверена /с подпис и печат/ от участника Декларация - справка за наличие на сервизна база на територията на София град, с работно време не по-малко от 12 часа в денонощието. 2. Декларация за техническото оборудване, с което разполага участникът, съдържаща описание на притежаваната база, машините и техническите съоръжения. 3. Декларация, че участникът има възможност да използва специализирано МПС за транспортиране на аварирали автомобили, както на територията на гр. София, така и от страната. В случай че участникът разполага със собствено специализирано МПС следва към декларацията да приложи заверено копие от талона на това МПС. В случай че участникът не разполага със специализирано МПС за транспортиране на аварирали автомобили, съгласно чл.51а от ЗОП може да използва ресурсите на други физически или юридически лица, при условие, че докаже че има на разположение тези ресурси, за което трябва да представи писмени доказателства /копие от договор, заверен с гриф “Вярно с оригинала”, сключен между него и физическо или юридическо лице, с който на участника се предоставя право да ползва специализирано МПС. 4. Декларация от участника, че в случай че бъде избран за изпълнител при ремонт на автомобилите ще влага само оригинални резервни части. 5. Участникът следва да декларира, че изброените машини и технически съоръжения, съгласно изискванията по т. 2 са пригодени за работа с автомобили 4х4. 6. Заверено копие от разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, издаден от компетентен орган, заверено с гриф “Вярно с оригинала”, подпис и печат.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Изискване по т. 1: Участникът трябва да разполага със сервизна база на територията на гр. София и да посочи адреса, на който тя се намира и да декларира работно време не по-малко от 12 часа в денонощието. Изискване по т. 2: Участникът трябва да декларира наличие на всяко едно от следните технически средства: - стенд за регулиране на преден и заден мост с писмен рапорт за състоянието на ходовата част, - машина за корекция на алуминиеви и стоманени джанти, - автомивка. - спирачен стенд, - стенд за електронна компютърна диагностика на мотор-компютри и двигатели, - стенд за демонтаж, монтаж и баланс на гуми, - подемник за ремонт на ходова част. Изискване по т. 3: Участникът трябва да декларира, че да има възможност да използва специализирано МПС за транспортиране на аварирали автомобили, както на територията на гр. София, така и от страната и възможност бързо и своевременно да транспортира аварирали автомобили до своята база за започване на ремонтна дейност. Изискване по т. 6: Да има издадено разрешение за извършване на периодични прегледи за проверка на техническата изправност на пътните превозни средства, издаден от компетентен орган.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Платими документи

ДА

Цена: 50 BGN
Условия и начин на плащане

Закупуване на документацията до 03.12.2007г., по банков път: Цена на документацията без ДДС - 50лв., 20% ДДС, цена с включен ДДС - 60лв. Документацията се получава всеки делничен ден от 9.00 до 17.30 часа в деловодството на УЦ "Банкя", гр. Банкя, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 31 срещу преведена сума по IBAN с/ка № BG38 STSA 9300 3100 5981 01, BIC - STSABGSF при Банка ДСК, клон Банкя.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
03/12/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 04/12/2007 00:00 Час: 11:00
Място

гр. Банкя, ул. "Св. Св. Кирил и Методий" № 31, сградата на УЦ "Банкя" на НАП

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Представители на участниците по съдебна регистрация или изрично упълномощени с нотариално заверено пълномощно от тях лица. Пълномощното се представя в оригинал преди отваряне на офертите.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

За участие в процедурата не се допускат подизпълнители. Общата прогнозна стойност за възлагане на поръчката в системата на възложителя НАП е 350 000 лв., т.е. над прага по чл.45а, ал.1, т.1 от ЗОП, което налага публикуване в ОВ на ЕС, въпреки, че стойността по конкретната поръчка е под тази по чл.45а, ал.1, т.1 от ЗОП. Възложителят може да намали броя на обслужваните автомобили, в случай на отчуждаване или бракуване на някои от тях. След сключване на договора за изпълнение в случай на придобиване на нови автомобили и/или при необходимост от повторно изпълнение на услугата от същия изпълнител е възможно възлагането на обществена поръчка чрез процедура на договаряне без обявление при условията на чл. 90, ал. 1, т. 9 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

12.10.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ