Версия за печат

00530-2007-0150


Обявление за обществена поръчка

BG-Велико Търново: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите/Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението", Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - В.Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 403, За: Мария Ковачева, Република България 5000, Велико Търново, Тел.: 062 6171203; 062 617141, E-mail: oui_velikotyrnovo@ro04.nra.bg, Факс: 062 603930

Място/места за контакт: гр. В. Търново, пл. "Център" № 2, ет.4, стая 412

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: Обжалване на ревизионни и други актове по ДОПК

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Предоставяне на услуги по физическа въоръжена охрана и пропускателен режим на административните сгради на ТД на НАП - Габрово, находящи се в гр. Габрово, ул.”Априловска” № 7 и ул. "Радецка" № 11, в работни дни за дирекцията за времето от 8.00 до 18.00 часа."

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23
Основно място на изпълнение: гр. Габрово
Код NUTS: BG124
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

„Предоставяне на услуги по физическа въоръжена охрана и пропускателен режим на административните сгради на ТД на НАП - Габрово, находящи се в гр. Габрово, ул.”Априловска” № 7 и ул. "Радецка" № 11, в работните дни за дирекцията за времето от 8.00 до 18.00 часа."

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно описание на поръчката, съставляващо неразделна част от документацията, съответно договора.

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Продължителност в месеци

24


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие: 204 лв, внесена по набирателна банкова сметка BG82UNCR75273348540132 L "УниКредит Булбанк" клон В.Търново BIC код UNCRBGSF. Гаранция за изпълнение 5% от стойността на сключения договор.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

На 24 месечни равни вноски в български лева по банков път с платежно нареждане до 60 работни дни след представяне на фактура.

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Възложителят, при наличие на условията по чл.69 от ЗОП, отстранява от участие кандидат или участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал.1 от ЗОП, както и този за който са налице обстоятелства по чл. 47, ал.2, т.1 до 3 вклч. от ЗОП, както и тези по чл. 47, ал.5 от същия. Изискуемите документи-съгласно ЗОП и изискванията на възложителя, посочени в документацията. Участниците следва да представят документ за регистрация на кандидата и последващи решения за промяна по партидата, удостоверение за актуално състояние, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата-оригинал или фотокопие заверено с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат; копие от документа за регистрация по БУЛСТАТ; Удостоверение за регистрация по ЗДДС, ако е регистриран и други, описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Копие от годишния баланс и отчета за приходите и разходите, заверено с гриф "Вярно с оригинала", подпис и печат;
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Баланс и ОПР
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: - Доказателства за търговската репутация на кандидата - препоръки от предишни възложители или препоръки от постоянни партньори; - Списък на основните поръчки със същия предмет, изпълнени през последната година -/препоръчително изискване/ -Лиценз, издаден от компетентен държавен орган, съгласно ЗЧОД.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Декларация
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

ДА

Позоваване на приложимата законова, подзаконова или административна разпоредба

Лиценз, съгласно Закона за частната охранителна дейност.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предлагана месечна абонаментна сума за охрана; тежест: 80%
Показател: Професионална подготовка на служителите и план за действие в охраняваните обекти; тежест: 20%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15/11/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 20 BGN
Условия и начин на плащане

Цената за закупуване на документацията е 24 лв. с ДДС и е платима по сметка BG 89UNCR75273103569901, BIG UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/11/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/11/2007 00:00 Час: 13:30
Място

гр. В.Търново, пл."Център" № 2, ет.4, стая 412

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците, подали оферти или изрично упълномощени от тях лица. Форма на упълномощаване- писмена.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 27/10.10.2007 г. на Директора на Дирекция "ОУИ" гр. В.Търново. Директорът на Дирекция "ОУИ" гр. В.Търново е упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния Директор на НАП да изпълнява функциите на възложител за необходимостите възникнали в рамките на Дирекция "ОУИ"- Велико Търново и териториалните дирекции на НАП, попадащи в обхвата на териториалната и компетентност.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, гр. София, бул. "Витоша" 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ