Версия за печат

00530-2007-0149


Обявление за обществена поръчка

BG-Варна: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Василка Цветкова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360427, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Василка Цветкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Физическа охрана на административните сгради на ТД на НАП-Разград. ТД на НАП-Силистра и ТД на НАП-Шумен.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23
Основно място на изпълнение: град Разград, град Силистра и град Шумен.
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Предоставяне на услуги по физическа охрана на административните сгради на ТД на НАП-Разград, ТД на НАП-Силистра и ТД на НАП-Шумен, по обособени позиции, както следва: 1. Предоставяне на услуги по въоръжена физическа охрана, осъществявана от един пост през работните дни, за времето от 07:00 ч. до 19:00 ч. на обекти в административната сграда на ТД на НАП - Разград, находяща се в гр. Разград, пл. „Независимост” № 1, посочени в документацията за участие; 2. Предоставяне на услуги по въоръжена физическа охрана, осъществявана от един пост през работните дни, за времето от 08.00ч.до 18.00ч.. на обекти в административната сграда на ТД на НАП - Силистра, находяща се в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8, посочени в документацията за участие; 3. Предоставяне на услуги по въоръжена физическа охрана, осъществявана от два поста през работните дни, за времето от 07.00ч. до 19.00ч. на обекти в административните сгради на ТД на НАП - Шумен, находящи се в гр. Шумен, пл. „Освобождение” № 2 и ул. „Адам Мицкевич” № 1, посочени в документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

31.12.2009 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следната банкова сметка: IBAN: BG 73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна, в размер на 120 /сто и двадесет/ лева за цялата поръчка и по 40 /четиридесет / лева за обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срока на изпълнение на договора. Паричната сума се внася от участника, определен за изпълнител към датата на подписване на договора по следната банкова сметка: IBAN BG 73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция "ОУИ"-Варна.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява по банков път до 60 /шестдесет/ дни след представяне на фактура в счетоводството на съответната ТД на НАП.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация и други решение по партидата, а ако участникът е физическо лице - документ за самоличност; удостоверение за актуално състояние на ЮЛ, издадено от компетентния съд не по-рано от 30 дни преди представяне на офертата, документ за регистрация по БУЛСТАТ на участника, декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от Закона за обществените поръчки и други документи, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната финасова година /заверени копия/ Списък на основните договори услуги с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишен баланс или отчет за приходите и разходите на участника за предходната финасова година /заверени копия/ Списък на основните договори услуги с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Лиценз за извършване на съответната охранителна дейност,Списък на служителите, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, проект на план за охрана на обекта, който включва особеностите на охранявания обект и организация на охраната и други документи, посочени в документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Лиценз за извършване на съответната охранителна дейност, Списък на служителите, с които участникът разполага за изпълнение на поръчката, проект на план за охрана на обекта, който включва особеностите на охранявания обект и организация на охраната и други документи, посочени в документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 4/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15/11/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 16.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр.Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, ет.1, стая 112 /деловодство/, всеки работен ден 9:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20.00 /невъзстановими/ лева, която се внася по следната банкова сметка: IBAN BG12TTBB94003115068646, BICTTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД, Варна

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
15/11/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 16/11/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на НАП - Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128,ет. 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват на дейтвията на комисията по ал.3 и 4 от чл.68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Бисерка Ганчева Василева - Заместник Директор на Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - Варна към Централно управление на Национална агенция за приходите, упълномощена със Заповед № ЗЦУ-665/20.09.2007 г. на Изпълнителния директор на НАП, на основание чл.8, ал.1 от Закона за обществените поръчки.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

10.10.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Физическа охрана на административната сграда на ТД на НАП-Разград.
1) Кратко описание

Предоставяне на услуги по въоръжена физическа охрана, осъществявана от един пост през работните дни, за времето от 07:00 ч. до 19:00 ч. на обекти в административната сграда на ТД на НАП - Разград, находяща се в гр. Разград, пл. „Независимост” № 1, посочени в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 16.01.2008 г. , Дата за завършване: 31.12.2009 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Физическа охрана на административната сграда на ТД на НАП-Силистра.
1) Кратко описание

Предоставяне на услуги по въоръжена физическа охрана, осъществявана от един пост през работните дни, за времето от 08.00ч.до 18.00ч.. на обекти в административната сграда на ТД на НАП - Силистра, находяща се в гр. Силистра, ул. „Генерал Скобелев” № 8, посочени в документацията за участие;

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.01.2008 г. , Дата за завършване: 31.12.2009 г. 

Обособена позиция №: 3 / Заглавие: Физическа охрана на административните сгради на ТД на НАП-Шумен.
1) Кратко описание

Предоставяне на услуги по въоръжена физическа охрана, осъществявана от два поста през работните дни, за времето от 07.00ч. до 19.00ч. на обекти в административните сгради на ТД на НАП - Шумен, находящи се в гр. Шумен, пл. „Освобождение” № 2 и ул. „Адам Мицкевич” № 1, посочени в документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

74613000

Описание:

Охранителни услуги

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 01.01.2008 г. , Дата за завършване: 31.12.2009 г.