Версия за печат

00530-2007-0148


Обявление за малка обществена поръчка

BG-София: 16 - Услуги по събиране и третиране на твърди и течни отпадъци, включително канализационни води; санитарни и почистващи услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите , Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, ул. "Аксаков" № 21, За: Емил Минчев; Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593810; 02 98593766, E-mail: e.minchev@nra.bg; b.pesheva@nra.bg, Факс: 02 9862061

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент в шест обособени позиции: 1.Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП– София град; 2. Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД „ГДО”;3. Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – София област; 4. Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – Кюстендил; 5. Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – Перник; 6.Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП - Благоевград”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 16

Място на изпълнение: София, Кюстендил, Перник, Благоевград
Код NUTS: BG21
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент в шест обособени позиции: 1.Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП– София град; 2. Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД „ГДО”;3. Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – София област; 4. Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – Кюстендил; 5. Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – Перник; 6.Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП - Благоевград”

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
14000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - внесена парична сума или банкова гаранция с документ за внесена гаранция /банкова гаранция или парична сума внесена по банков път в полза на Дирекция " ОУИ" София при ЦУ на НАП в УниКредит Булбанк, клон Батенберг, по IBAN сметка № BG59UNCR96603388856317, банков идентификационен код № UNCRBGSF, в размер на: По позиция № 1 – 110,00 лв.; По позиция № 2 – 9,00 лв.; По позиция № 3 – 3,00 лв.; По позиция № 4 – 10,00 лв.; По позиция № 5 – 5,00 лв.; По позиция № 6 – 3,00 лв.; В случай, че участникът ще участва за всички обособени позиции размерът на гаранцията е 140,00 лв. Гаранция за изпълнение : 5 % от стойността на договора за възлагане на малка обществена поръчка във вид на: парична сума или неотменима и безусловна банкова гаранция за добро изпълнение, учредена в полза на възложителя.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Заплащането по договора ще се извършва от съответните Териториални дирекции на НАП, за които са сключени договори за абонамент за услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация в срок от 60 дни от представяне на фактура в съответния отдел „ФС”.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата в Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП; 3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ, а в случаите в които участникът не е вписан – копие от документ за самоличност; 4. Удостоверение за регистрация по ЗДДС, в случай, че участникът е регистриран; 5. Декларация относно обстоятелствата по чл.47,ал.1,2 и 5 от ЗОП – по образец. 6. Декларация по чл.47, ал.1 и ал.2, т.2 и т.3 от ЗОП – по образец. 7. Подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнители, както и документите необходими за тяхното участие, съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1,3,4,5 и 10 от ЗОП / чл.13 , ал.1 , т.5 от НВМОП/; 8. Документ за закупена документация за участие в процедурата – копие; 9. Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция ”ОУИ” София при ЦУ на НАП - оригинал; 10. Нотариално заверено пълномощно, в случай че участникът се представлява от лице различно от законния му представител; 11. Ценово предложение в отделен плик с надпис ”Предлагана цена” – по образец; 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Счетоводен баланс за предходната финансова година; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
Минимални изисквания: Счетоводен баланс за предходната финансова година; Отчет за приходите и разходите за предходната финансова година;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за правоспособност да извършват дезинфекционни, дезинсекционни и дератизационни дейности по реда на Наредба №3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации: 2. Списък за техническото оборудване, с което разполага участникът; 3. Списък с брой на персонала, с който участникът предлага да бъде изпълнен обекта на поръчката; 4.Подробен опис на количеството и видовете препарати и консумативи, с които участникът предлага да се извършва обекта на поръчката, брой и задължения на отговорниците; 5. Списък с подробно описание на предлаганите услуги; 6. Предложение за процедура, по която ще се отстраняват евентуални забележки при изпълнение предмета на поръчката и всяка друга информация и предложения, които участниците преценят за необходими. В предложения списък с подробно описание на предлаганите услуги, участникът може да предложи процедура, метод или организационни мероприятия, които ще доведат до повишаване на качеството на услугата; 7.Удостоверение за професионална правоспособност за ръководител на ДДД дейности, издадено от Националния център по заразни и паразитни болести /НЦЗПБ/, съгласно Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации; 8.Удостоверение за професионална правоспособност за изпълнител на ДДД дейности, издадено от НЦЗПБ, съгласно Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации; 9. Референции най-малко от пет клиента; 10. Сертификат за произхода на използваните препарати, за които има такъв/или „Протоколи от изпитвания” на изделията от акредитирана лаборатория/, като представят към предложението тяхно фотокопие и превод на български език. 11.Декларация с основните договори за извършване на ДДД дейности през последните две години с посочване на датите, стойностите и получателите на услугата; 12. Констативен протокол от РИОКОЗ по изискванията на Наредба № 3 от 24.01.2005 г. на МЗ.
Минимални изисквания: 1. Документ за правоспособност да извършват дезинфекционни, дезинсекционни и дератизационни дейности по реда на Наредба №3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации: 2. Списък за техническото оборудване, с което разполага участникът; 3. Списък с брой на персонала, с който участникът предлага да бъде изпълнен обекта на поръчката; 4.Подробен опис на количеството и видовете препарати и консумативи, с които участникът предлага да се извършва обекта на поръчката, брой и задължения на отговорниците; 5. Списък с подробно описание на предлаганите услуги; 6. Предложение за процедура, по която ще се отстраняват евентуални забележки при изпълнение предмета на поръчката и всяка друга информация и предложения, които участниците преценят за необходими. В предложения списък с подробно описание на предлаганите услуги, участникът може да предложи процедура, метод или организационни мероприятия, които ще доведат до повишаване на качеството на услугата; 7.Удостоверение за професионална правоспособност за ръководител на ДДД дейности, издадено от Националния център по заразни и паразитни болести /НЦЗПБ/, съгласно Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации; 8.Удостоверение за професионална правоспособност за изпълнител на ДДД дейности, издадено от НЦЗПБ, съгласно Наредба № 3 от 24.01.2005 г. за условията и реда за извършване на дезинфекции, дезинсекции и дератизации; 9. Референции най-малко от пет клиента; 10. Сертификат за произхода на използваните препарати, за които има такъв/или „Протоколи от изпитвания” на изделията от акредитирана лаборатория/, като представят към предложението тяхно фотокопие и превод на български език. 11.Декларация с основните договори за извършване на ДДД дейности през последните две години с посочване на датите, стойностите и получателите на услугата; 12. Констативен протокол от РИОКОЗ по изискванията на Наредба № 3 от 24.01.2005 г. на МЗ.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Наредба № 3 от 24.01.2005 г. на МЗ.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена; тежест: 60%
Показател: Възможност за предоставяне на допълнителни ДДД услуги без промяна в общата цена на услугата ; тежест: 30%
Показател: Професионален опит и търговска репутация при изпълнение на ДДД услуги с обект настоящата процедура; тежест: 10%
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30/10/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
15 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден на адрес: ул. " Аксаков" № 21, деловодството на Дирекция "ОУИ" гр. София - етаж 7, срещу документ за внесена по банков път невъзстановима сума в размер на 18, 00 лева с вкл. ДДД за закупуване на конкурсната документация по сметка: Дирекция "ОУИ" София при ЦУ на НАП, сметка № BG63UNCR96603188856310, BIC код - UNCRBGSF, Банка- УниКредит Булбанк, клон Батенберг.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
30.10.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 31/10/2007 00:00 Час: 10:00
Място

Сградата на Дирекция " ОУИ" София , ул. " Аксаков" № 21

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители на участниците или упълномощените за това лица



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Решение № 16 от 05.10.2007г. на Директора на Дирекция " ОУИ" София при ЦУ на НАП

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

10 дена

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. " Витоша" № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

08.10.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: ДДД услуги за ТД на НАП – София град
1) Кратко описание

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – София град

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
11000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 2 / Наименование: ДДД услуги за ТД " ГДО"
1) Кратко описание

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД „ГДО”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
900 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 3 / Наименование: ДДД услуги за ТД на НАП – София област
1) Кратко описание

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – София област

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
300 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 4 / Наименование: ДДД услуги за ТД на НАП – Кюстендил
1) Кратко описание

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация – абонамент за нуждите на ТД на НАП – Кюстендил

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
1000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 5 / Наименование: ДДД услуги за ТД на НАП – Перник
1) Кратко описание

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – Перник

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12

Обособена позиция №: 6 / Наименование: ДДД услуги за ТД на НАП – Благоевград
1) Кратко описание

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация - абонамент за нуждите на ТД на НАП – Благоевград

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

74721000

Описание:

Услуги по дезинфекция, дезинсекция и дератизация

3) Количество или обем

Съгласно документацията

Прогнозна стойност без ДДС
300 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в месеци: 12