Версия за печат

00530-2007-0143


Обявление за обществена поръчка

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт

Национална агенция за приходите, Дирекция "Обжалване и управление на изпълнението" - град Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128., За: Василка Цветкова, РБългария 9000, Варна, Тел.: 052 360427, E-mail: oui_varna@nra.bg, Факс: 052 360440

Място/места за контакт: Василка Цветкова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и места за контакти, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, от които може да се получат спецификациите и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакти, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган и основна дейност или дейности

Национална агенция/служба

Основна дейност на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възлагащият орган извършва покупка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на хигиенни продукти за нуждите на на ТД на НАП - Шумен и ТД на НАП - Добрич.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основно място на изпълнение: ТД на НАП в гр. Шумен и гр. Добрич
Код NUTS: BG13
ІІ.1.3) Настоящото обявление обхваща

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/покупките

Доставка по предварителни, писмени заявки на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Шумен, посочени в Приложение № 1 към документацията за участие. Доставка по предварителни, писмени заявки на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Добрич, посочени в Приложение № 2 към документацията за участие.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

ІІ.1.7) Поръчка, обхваната от Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

ІІ.1.8) Разделяне на обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Съвкупно количество или обем

Съгласно документацията за участие

ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или срок за изпълнението
Завършване

30.08.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - безусловна и неотменима банкова гаранция или парична сума, внесена по следния IBAN: BG 73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна, в размер на 80 / осемдесет/ лева за цялата поръчка или 40 /четиридесет/ лева за всяка обособена позиция. Гаранция за изпълнение на договора - 5% от стойността на поръчката под формата на неотменима и безусловна банкова гаранция или парична сума за срока на изпълнение на договора. Паричната сума се внася от участника, определен за изпълнител към датата на подписване на договора по следния IBAN: BG 73TTBB94003315068647, BIC TTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД - Варна. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция "ОУИ"-Варна

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се осъществява по банков път до 60 /шестдесет/ дни след представяне на фактура

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

В случай, че участникът, определен за изпълнител е регистриран като обединение, същото следва да се регистрира като юридическо лице

ІІІ.1.4) Други особени условия, приложими към изпълнението на поръчката

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние към икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Решение за съдебна регистрация и други решения по партидата, а ако участникът е физическо лице - документ за самоличност; удостоверение за актуално състояние на ЮЛ, издадено от компетентния съд не по-рано от 30 дни преди представяне на офертата; документ за регистрация по БУЛСТАТ на участника; декларация за липса на обстоятелства по чл.47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от Закона за обществените поръчки; документ за внесена гаранция за участие; подписан списък с документите от офертата; ценово предложение в запечатан, непрозрачен плик и други документи-съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Годишен баланс, отчет за приходите и разходите на участника за предходната финасова година /заверени фотокопия/
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Годишен баланс или отчет за приходите и разходите на участника за предходната финасова година /заверени фотокопия/
ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценката дали изискванията са изпълнени: Справка за наличие на собствено или наето транспортно средство за извършване на доставките; Справка за наличие на собствена или наета търговска база /магазини, складове/; Сертификати за произход и качество на доставяните стоки; Списък на основните договори за доставка с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите и др. документи, съгласно документацията за участие.
Изисквано/и минимално/и ниво/а: Справка за наличие на собствено или наето транспортно средство за извършване на доставките; Справка за наличие на собствена или наета търговска база /магазини, складове/; Сертификати за произход и качество на доставяните стоки; Списък на основните договори за доставка с идентични на настоящата поръчка предмети, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите и др. документи, съгласно документацията за участие.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишна/и публикация/и относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ОВ 6/S - от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи (с изключение на ДСП) или на описателен документ (в случая на състезателен диалог)
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
01/11/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена: 16.67 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес: гр.Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, ет.1, стая 112 /деловодство/, всеки работен ден 9:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за внесена сума в размер на 20 /двадесет/ невъзстановими лева, която се внася по следния IBAN: BG12TTBB94003115068646, BICTTBBBG22, СЖ "Експресбанк" АД, клон-Варна.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на искания за участие
01/11/2007 00:00 Час: 17:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 02/11/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Административната сграда на Дирекция "ОУИ" - Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128,ет. 6

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

ДА

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители могат да присъстват на дейтвията на комисията по ал. 3 и 4 от чл. 68 от ЗОП


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова е периодично повтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Поръчка във връзка с проект и/или програма, които са финансирани от общностни фондове

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, България, град София, бул. "Витоша" № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

На основание чл.120, ал.2 от Закона за обществените поръчки, жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решене или действие, а ако не е уведомено от датата на узнаването или датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

27.09.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Заглавие: Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Шумен.
1) Кратко описание

Доставка по предварителни, писмени заявки на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Шумен, посочени в Приложение N 1 към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: 20.02.2008 г. , Дата за завършване: 30.08.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Заглавие: Доставка на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Добрич.
1) Кратко описание

Доставка по предварителни, писмени заявки на хигиенни продукти за нуждите на ТД на НАП - Добрич, посочени в Приложение N 2 към документацията за участие.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

25122310

Описание:

Хигиенни продукти

3) Количество или обем

Съгласно документацията за участие.

4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване
Дата за начало: , Дата за завършване: 30.08.2008 г.