Версия за печат

00530-2007-0137


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Бургас: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ Дирекция "ОУИ"Бургас, Дирекция "ОУИ"Бургас ул."Цар Петър"№5 Б, За: Тотев за Бургас, Марио Стамберов за Сливен,Донка Христова, България 8000, Бургас, Тел.: 056 878162;044 610246;046 686204, Факс: 056 878152

Място/места за контакт: Веселин Тотев за Бургас, Марио Стамберов за Сливен,Донка Христова

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Друг: обслужване на данъкоплатците, осигурителите и осигурените

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Абонаментно поддържане и ремонт на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Бургас, Сливен и Ямбол

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Бургас, Сливен, Ямбол
Код NUTS: BG23
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

Абонаментно поддържане и ремонт на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Бургас, Сливен и Ямбол

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Абонаментно поддържане на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Бургас, Сливен и Ямбол --гр.Бургас- включваща абонаментно поддържане на два броя телефонни централи находящи се на ул.”Цар Петър” № 5Б” си „Александровска”№83., Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. -гр. Сливен – един брой централа в административна сграда на ул.”Генерал Столипин” №19 Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. -гр.Ямбол- един брой централа сграда на ул.”Кабиле”№1. Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Бургас от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 2300лв. без ДДС Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Сливен от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 1500лв. без ДДС Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Ямбол от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 1500лв. без ДДС 4бр. централи са SIEMENS HICOM 150. За гр. Бургас 1бр. ц-ла с 250 телефонни поста и 1бр. ц-ла с 30 телефонни поста За гр. Сливен 1бр. ц-ла с 160 телефонни поста За гр. Ямбол 1бр. ц-ла с 85 телефонни поста

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Начална дата

01.01.2008 г. 

Крайна дата

31.12.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

"Гаранцията за участие в процедурата е в размер на 50 лв. /петдесет/ внесени по банкова сметка № BG45UNCR96603388964918 в УНИКРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF. Гаранцията за изпълнение е в размер на 5 % /пет/ от стойността на договора.Гаранцията може да се представи като парична сума или банкова гаранция.Паричната сума се внася от кандидата определен за изпълнител към датата на подписване на договора. Сумата се внася по банкова сметка № BG45UNCR96603388964918 в УНИКРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF. Банковата гаранция следва да е неотменима, за срока на изпълнение на договора и да се представи при подписването на същия в Дирекция"ОУИ" Бургас

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

до 60 дни след изпълнение на услугата и представяне на всички изискуеми документи

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. съдебна регистрация; 2. ДДС регистрация; 3. БУЛСТАТ регистрация ; 4. документ за внесена гаранция за участие; 5. декларация по чл.47, ал.1, ал.2 и ал.5 от ЗОП; 6. доказателства за икономическо и финансово състояние; 7. доказателства за техническите възможности; 8. декларация за подизпълнители - чл.56, ал.1, т.7 от ЗОП; 9. свидетелство за съдимост; 10. удостоверение за наличие/липса на задължения по ДОПК и от съответната община; 11. удостоверение от съответния окръжен съд за производство по обявяване в несъстоятелност и/или ликвидация; 12. подписан списък с документите от офертата; 13. ценово предложение в запечатан, непрозрачен плик; 14. други документи - съгласно тръжната документация.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно документацията;
Минимални изисквания: доказателства за икономическо и финансово състояние - съгласно документацията;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: доказателства за техническите възможности - съгласно документацията;
Минимални изисквания: доказателства за техническите възможности - съгласно документацията;
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидатът следва да разполага с персонал със съответното техническо образование - инжинери и монтьори по телекомуникационни системи с необходимата за поддържането, ремонтирането и/или преустройването на телефонните централи правоспособност съгласно Наредба № 18 от 2003г./обн. ДВ бр.6/23.01.2004г./ за придобиване на квалификация по професия "Монтьор по комуникационни системи" и Националната класификация на професиите и длъжностите от 2005г.

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена цена за месечна абонаментна поддръжка ; тежест: 65
Показател: Най-ниска часова ставка за изпълнение на ремонтни работи; тежест: 20
Показател: Най-кратък срок за започване на работа по отстраняване на дефект след подадена заявка от Възложителя; тежест: 10
Показател: Най-ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали и консумативи; тежест: 5
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
18/10/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
24 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията се получава на адрес - Дирекция "ОУИ" Бургас, град Бургас, ул."Цар Петър" №5"б", всеки работен ден от 14:00 до 17:30 часа, срещу представен документ за платена цена на документацията, преведена по следната банкова сметка: № BG45UNCR96603388964910 в УНИКРЕДИТ БУЛБАНК клон Бургас – б.код UNCRBGSF

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.10.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19/10/2007 00:00 Час: 14:00
Място

в сградата на Дирекция"ОУИ" Бургас, гр.Бургас, ул."Цар Петър"№5Б



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

жалбата се подава в срок 10 дни от узнаването за съответното решение - чл.120, ал.2 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисията за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1000, София, Тел.: 02 9884070

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

25.09.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: Абонаментно поддържане и ремонт на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Бургас
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Бургас, находящи се на ул.”Цар Петър” № 5Б” и „Александровска”№83. Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Бургас от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 2300лв. без ДДС 2бр. централи са SIEMENS HICOM 150 - 1бр. ц-ла с 250 телефонни поста, 1бр. ц-ла с 30 телефонни поста

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонаментно поддържане на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Бургас, находящи се на ул.”Цар Петър” № 5Б” и „Александровска”№83. Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Бургас от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 2300лв. без ДДС 2бр. централи са SIEMENS HICOM 150- 1бр. ц-ла с 250 телефонни поста и 1бр. ц-ла с 30 телефонни поста

Прогнозна стойност без ДДС
2300 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 01.01.2008 г. , Крайна дата: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 2 / Наименование: Абонаментно поддържане и ремонт на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Сливен
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Сливен на един брой централа в административна сграда на ул.”Генерал Столипин” №19 Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Сливен от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 1500лв. без ДДС 1бр. централи са SIEMENS HICOM 150 с 160 телефонни поста.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонаментно поддържане на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Сливен на един брой централа в административна сграда на ул.”Генерал Столипин” №19 Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Сливен от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 1500лв. без ДДС 1бр. централи са SIEMENS HICOM 150. с 160 телефонни поста

Прогнозна стойност без ДДС
1500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 01.01.2008 г. , Крайна дата: 31.12.2008 г. 

Обособена позиция №: 3 / Наименование: Абонаментно поддържане и ремонт на телефонни централи на ТД на НАП в гр. Ямбол
1) Кратко описание

Абонаментно поддържане на телефонни централи на ТД на НАП в Ямбол на един брой централа сграда на ул.”Кабиле”№1. Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Ямбол от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 1500лв. без ДДС 1бр. централи са SIEMENS HICOM 150 с 85 телефонни поста.

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50334130

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на телефонни централи

3) Количество или обем

Абонаментно поддържане на телефонни централи на ТД на НАП в Ямбол на един брой централа сграда на ул.”Кабиле”№1. Включва абонаментно поддържане, ремонт и доставка на консумативи. Цена за годишен абонамент за ТД на НАП Ямбол от 01.01.2008 до 31.12.2008г. в размер до 1500лв. без ДДС 1бр. централи са SIEMENS HICOM 150 с 85 телефонни поста

Прогнозна стойност без ДДС
1500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: 01.01.2008 г. , Крайна дата: 31.12.2008 г.