Версия за печат

00530-2007-0136


Обявление за малка обществена поръчка

BG-гр. Самоков: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Учебен център на Национална агенция за приходите Б О Р О В Е Ц, курортен комплекс - Боровец, УЦ на НАП Боровец, За: Светослав Дикин - Управител, България 2010, гр. Самоков, Тел.: 0750 32522, E-mail: center_borovec@tax.egvrn.net, Факс: 0750 32522

Място/места за контакт: Светослав Дикин - Управител

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nap.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по поддържане и ремонт на инсталация за отопление”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: курортен комплекс Боровец, общ. Самоков, Софийска област
Код NUTS: BG212
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

„Услуги по поддържане и ремонт на котли за отопление и по поддържане и ремонт на инсталация за отопление“. Инсталацията за отопление или отоплителната инсталация в УЦ на НАП – Боровец, находяща се в курортен комплекс /к.к./ Боровец, община Самоков, Софийска област се състои от тръбна мрежа, радиатори, топлинни изолации и функционира с 2 /два/ броя двустъпални нафтови горелки за свръхналягане, които използват газьол за промишлени нужди. В предмета на поръчката се включват услугите по поддържане и ремонт (текущ и авариен) на котлите и на отоплителната инсталация, както следва: А. Услуги по поддържане и ремонт (текущ и авариен) на котли за отопление. Б. Услуги по поддържане и ремонт (текущ и авариен) на инсталация за отопление. Извършването на услугите от Изпълнителя трябва да осигури нормално функциониране на котлите и на отоплителната инсталация в срока, определен с договора – 12 /дванадесет/ месеца от подписването му. Общата стойност, след извършването на разхода по настоящата докладна е 5 500 лева, без включен ДДС, от които 3 500 лева /без включен ДДС/ за услугите по поддържане и ремонт на котли за отопление и 2 000 лева /без включен ДДС/ за услугите по поддържане и ремонт на инсталация за отопление.

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50720000, 50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на котли за отопление
Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

ІІ.1.5) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Описанието на котлите и инсталацията е посочено в документацията по процедурата.

Прогнозна стойност без ДДС
5500 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Срок на изпълнение в месеци

12


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в обществената поръчка /банкова гаранция или парична сума внесена по банков път/. Банковата сметка на Учебния център на НАП - е в банка "ОББ" АД клон - Самоков, IBAN BG 71UBBS80023300141031 и BIC UBBSBGSF на стойност 55 лева равни на 1 % от планираната стойност на поръчката. Срока на валидност на гаранцията, следва да покрива срока на валидност на офертата. При сключване на договора кандидатът представя банкова гаранция за изпълнение или внася парична сума. Срокът на валидност на внесената гаранция за изпълнение по договора, следва да покрива срока за изпълнение на договора. При избор на парична сума, същата следва да бъде внесена по счметка на УЦ на НАП Боровец в банка "ОББ" АД - клон гр. Самоков IBAN BG 71UBBS80023300141031 и BIC UBBSBGSF на стойност 5 % от стойността на поръчката.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Съгласно проектодоговора.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Да.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1.1. Документ за регистрация на кандидата или документ за регистрация на чуждестранно лице съобразно националното му законодателство,, а когато е физическо лице - документ за самоличност. Представя се копие от решението за съдебна регистрация и други решения за промени по партидата или копие от документа за самоличност; 1.2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата. Представя се оригинал или фотокопие на удостоверение за актуално състояние на фирмата, издадено от компетентния за това съд. 1.3. Копие от документ за регистрация по БУЛСТАТ; 1.4. Копие от документ за регистрация по ЗДДС, в случай, че лицето има такава; 1.5. Декларация, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1 и ал. 5 от ЗОП, както и 1.5. Декларация, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година;
Минимални изисквания: 1. Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация с посочената информация /съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година/ представят участници, за които законодателството не изисква публикуване;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги с идентичен на настоящата поръчка предмет, извършени през последните три години, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. 2. Декларация-списък с имената на персонала, който ще извършва услугите по поддържане и ремонта, със справка за образованието и копия от дипломи в зависимост от позицията, за която се участва. 3. Декларация, че ще осигури непрекъсната телефонна връзка за получаване на съобщения/заявки за налагащо се посещение на място в УЦ на НАП – Боровец във връзка със съмнения за неизправност на отоплителната инсталация и/или на котлите.
Минимални изисквания: 1. Участникът трябва да осъществява дейност, свързана с изпълнението на подобни поръчки и да има минимум 3 години опит в тази дейност, което да се докаже с поде 2 препоръки от Възложители или контрагенти. 2. Участникът трябва да декларира и докаже, като представи заверено копие на документ за съответната квалификацията най-малко на един служител, който ще осъществява дейностите по договора. 3. Участникът трябва да посочи минимум един телефон за връзка с Възложителя, на който да гарантира приемане на съобщения/заявки всеки работен ден от седмицата между 9.00 ч. и 17.00 часа.
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

ДА



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критериите, посочени в спецификациите, поканата за представяне на оферти или за договаряне или в описателния документ
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11/10/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
50 BGN
Условия и начин на плащане

Цената на документацията е без ДДС 50 /петдесет/ лева, респективно 60 /шестдесет/ лева с ДДС. Внесени по банкова сметка на УЦ на НАП - Боровец: IBAN BG 44 UBBS 800 231 060 77 400 и BIC UBBSBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
11.10.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 12/10/2007 00:00 Час: 14:00
Място

УЦ НА НАП - БОРОВЕЦ, В КУРОРТЕН КОМПЛЕКС БОРОВЕЦ, ОБЩ САМОКОВ, СОФИЙСКА ОБЛАСТ

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Представители на участниците - по регистрация или по полномощие. В случай, че присъства пълномощник, същият следва да представи подписано от упълномощителя пълномощно в оригинал.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от уведомяването за решението, бействие или бездействие, от датата на узнаването или от датата на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

24.09.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ