Версия за печат

00530-2007-0135


Обявление за малка обществена поръчка

BG-Пловдив: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА МАЛКА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

чл. 7, т. 1-4 на ЗОП

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ПРИХОДИТЕ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ, ДИРЕКЦИЯ "ОБЖАЛВАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО"-ПЛОВДИВ,ул."Скопие" № 106, За: Жана Манолова, Георги Бакърджиев, Р България 4004, Пловдив, Тел.: 032 935639, E-mail: g.manolova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679700

Място/места за контакт: Жана Манолова, Георги Бакърджиев

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Техническо поддържане и ремонт на 7 бр. инсталации за отопление, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Хасково, Пазарджик, Пловдив и Кърджали".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 1

Място на изпълнение: Административните сгради на ТД на НАП - Хасково,гр.Хасково, пл."Свобода" № 2, ТД на НАП - Пловдив, гр.Пловдив,ул."Чернишевски" № 3, ул."Радецки" №18а и ул."Победа" №17 до 21; ТД на НАП - Пазарджик, гр.Пазарджик, ул."Асен Златаров" № 7 и бул."България" № 41; ТД на НАП - Кърджали, гр.Кърджали, ул."Деспот Слав" 1
Код NUTS: BG22
ІІ.1.3) Кратко описание на поръчката

"Техническо поддържане и ремонт на 7 бр. инсталации за отопление, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Хасково, Пазарджик, Пловдив и Кърджали".

ІІ.1.4) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

ІІ.1.5) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.6) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Съгласно документацията.

Минимална прогнозна стойност без ДДС: 0, Максимална прогнозна стойност без ДДС: 18000 BGN
ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Крайна дата

30.09.2008 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

ІІІ.1) Условия свързани с изпълнение на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие - в размер на: по обособена позиция № 1- 50 /петдесет/ лв.; по обособена позиция № 2 - 35 /тридесет и пет/ лв., по обособена позиция № 3 - 60 /шестдедесет/ лв.; по обособена позиция № 4 - 35 /тридесет и пет/ лева. В случай че участникът ще участва за всички обособени позиции, размерът на гаранцията е 180 /сто и осемдесет/ лв.във вид на парична гаранция или банкова гаранция, учредена в полза на Дирекция "ОУИ" - Пловдив в ТБ „Уникредит Булбанк”, по IBAN сметка № BG 36 UNCR 7527 3354 5396 34, банков идентификационен код № UNCRBGSF.Участникът определен за изпълнител представя неотменима и безусловна гаранция за изпълнение на договора в размер на 5 % от стойността на договора без ДДС и покриваща срока за изпълнение на договора.Гаранцията за изпълнение на договора се представя от изпълнителя в момента на подписване на договора и е необходима предпоставка за неговото сключване.

ІІІ.1.2) Условия и начини на финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредби, които ги уреждат

Цената за техническото поддържане се заплаща по банков път на равни месечни вноски в рамките на отоплителния сезон, ежемесечно, в срок до 60 дни след представяне на фактура и протоколите по т. 2.1. Когато периодът е по-малък от един месец , се заплаща пропорционална част от месечната вноска. Цената за извършени ремонти, вкл. за вложените резервни части, материали и консумативи се заплаща по банков път, в срок до 60 дни след представяне на фактура и следните документи: - двустранно подписан приемо-предавателен протокол за извършения ремонт, съдържащ описание на ремонта, вложените за извършването му човеко-часове и вида и количеството на вложените резервни части, материали и консумативи, като при ремонт по време на аварийно обслужване в протокола се отразява часа на повикване и часа на започване на ремонта; - копия от фактурите, с които са закупени вложените резервни части, материали и консумативи; - двустранно подписана сметка за определяне на стойността на извършения ремонт, изготвена съобразно оферираните показатели. Възложителят си запазва правото да изключва от предмета на поръчката отоплителни инсталации, за които е отпаднала необходимостта от ползването им, и да намалява цената за техническо поддържане, съобразно оферираната за тези инсталации стойност.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Документ за регистрация на участника, а когато е физическо лице - документ за самоличност - заверено копие; 2. Удостоверение за актуална съдебна регистрация, издадено не по-рано от 30 дни преди датата на представяне на офертата-заверено копие; 3.Документ за регистрация по БУЛСТАТ - заверено копие; 4.Документ за регистрация на участника по ЗДДС, ако е регистриран/- заверено копие; 5. Декларация/и/, относно обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, ал. 2 и ал. 5 от ЗОП - по образец; 6.Доказателства за икономическото и финансово състояние на участниците - Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година - заверено копие; 7. Документи необходими за участието на подизпълнителите, които ще участват при изпълнение на поръчката и дела на тяхното участие, ако участникът предвижда подизпълнител, съгласно чл.13, ал.1,т.5 от НВМОП; 8.Документ за закупена документация за участие в процедурата – заверено копие; 9.Документ за внесена гаранция за участие в процедурата под формата на парична сума или банкова гаранция в полза на Дирекция "ОУИ" - Пловдив при ЦУ на НАП – оригинал; 10. Изрично пълномощно за представяне на предложението, ако последното не се подава от представляващия юридическото лице или ЕТ – представя се в оригинал. 11. Изрично пълномощно за представляване на кандидата при отваряне на предложението, в случай, че кандидатът се представлява от лице, което не е негов законен представител - представя се в оригинал. 12. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника.Документите са подробно описани в документацията.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: Баланс и Отчет за приходите и разходите на участника за предходната финансова година, когато публикуването им се изисква от законодателството, а за участници, за които законодателството не изисква публикуване - Декларация, съдържаща информация за общият им оборот, приходите и разходите от предходната финансова година -заверени копия.
Минимални изисквания: Участниците, следва да представят алтернативно един от двата документа, като - Баланс и отчет за приходите и разходите, представят участници, за които законодателството изисква публикуване на тези счетоводни документи, а Декларация съдържаща информация за общия им оборот представят участници, за които законодателството не изисква публикуване;
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Кандидатът да представи декларации за следните обстоятелства: -че притежава предписанията на производителя, нормативните актове и българските стандарти за отоплителните инсталации, които ще поддържа и ремонтира, както и инструкции за работа за извършване на функционалните проверки, техническото обслужване, ремонт и изпитванията на инсталациите; -че разполага с необходимото за изпълнение на поръчката оборудване, инструменти, измервателни уреди, инвентар и транспортни средства и да представи списък на оборудването; -че притежава сервизна база и пряка телефонна линия на територията на града или в непосредствена близост, гарантираща започване на ремонт до 1 час от подаване на сигнал за настъпило събитие; -че е запознат с обекта на поръчката. 2. Кандидатът да разполага с персонал по всички необходими специалности, вкл. монтьори на отоплителни инсталации съгл. Наредба № 7/14.02.2005 г. за придобиване на квалификация „Монтьор на енергийни съоръжения и инсталации”– следва да се представи списък на техническите лица и тяхната квалификация, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката. 3. Кандидатът да представи списък на основните договори с идентичен предмет, които е сключил. 4. Кандидатът да представи препоръки от други възложители
Минимални изисквания:
ІІІ.2.4) Запазени поръчки

НЕ

ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

ДА

Нормативни разпоредби

Кандидатът да разполага с персонал по всички необходими специалности, вкл. монтьори на отоплителни инсталации съгл. Наредба № 7/14.02.2005 г. за придобиване на квалификация „Монтьор на енергийни съоръжения и инсталации”– следва да се представи списък на техническите лица и тяхната квалификация, които ще бъдат ангажирани с изпълнение на поръчката

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговорен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открит конкурс


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Най-ниска предложена месечна цена за поддръжка по време на отоплителния сезон ; тежест: 70 %
Показател: Най-ниска часова ставка за изпълнение на ремонтни работи ; тежест: 20 %
Показател: Най-ниска търговска надценка върху стойността на влаганите при ремонт резервни части, материали и консумативи; тежест: 10 %
ІV.2.2) Ще се използва електронен търг

НЕ


IV.3) АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, даден от възложителя

Решение № 001-36/15.09.2007г. на Директора на Дирекция "ОУИ" - Пловдив

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в ДВ 4 от 20.02.2007 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
08/10/2007 00:00 Час: 17:30
Платими документи

ДА

Цена
30 BGN
Условия и начин на плащане

Документацията за участие в откритата процедура се получава в деловодството на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.1, всеки работен ден от 9.00 часа до 17.30 часа в срок до 17.30 часа на 08.10.2007г., срещу представен документ за заплатени по банков път 36 /тридесет и шест/ невъзстановими лева по сметка на Дирекция "ОУИ"- Пловдив в Банка "Уникредит Булбанк" № BG 63 UNCR 7527 3154 5396 01, BIC код UNCRBGSF.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
08.10.2007 г.  Час: 17:30
IV.3.5) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.6) Срок на валидност на офертите
Срок в дни

90

IV.3.7) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10/10/2007 00:00 Час: 10:30
Място

Сградата на Дирекция "ОУИ"- Пловдив, ул."Скопие" № 106, ет.8, стая 814.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Законните представители по съдебно решение на участниците в процедурата или техни представители, разполагащи с изрично пълномощно за участие в процедурата.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.3) Допълнителна информация

Процедурата е открита с Решение № 001-36/15.09.2007г. на Георги Ченков Търновалийски, Директор на Дирекция "ОУИ" - Пловдив, упълномощен със Заповед № ЗЦУ-63/29.01.2007г. на Изпълнителния директор на НАП.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от уведомяването му за съответното решение или действие, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул."Витоша" № 18, Р.България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.09.2007 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция №: 1 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 1 бр. инсталация за отопление, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Хасково, пл. Свобода № 2".
1) Кратко описание

"Техническо поддържане и ремонт на 1 бр. инсталация за отопление, находяща се в административната сграда на ТД на НАП – Хасково, пл. Свобода № 2".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 5000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката – от датата на подписване на договора до 30.09.2008 г. Преди подаване на офертата, кандидатът следва да е запознат с всички параметри на инсталацията за отопление. Предложената обща цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 1 не може да надвишава 5000 лв. без ДДС за целия срок на договора.


Обособена позиция №: 2 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 2 бр. инсталации за отопление, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пазарджик,ул."Асен Златаров" № 7 и бул."България" № 41"".
1) Кратко описание

"Техническо поддържане и ремонт на 2 бр. инсталации за отопление, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пазарджик,ул."Асен Златаров" № 7 и бул."България" № 41".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 3500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката – от датата на подписване на договора до 30.09.2008 г. Преди подаване на офертата, кандидатът следва да е запознат с всички параметри на инсталациите за отопление. Предложената общата цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 2 не може да надвишава 3500 лв. без ДДС за целия срок на договора.


Обособена позиция №: 3 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 3 бр. инсталации за отопление, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив, ул."Чернишевски" № 3,ул."Радецки" № 18а, ул."Победа" № 17 до 21".
1) Кратко описание

"Техническо поддържане и ремонт на 3 бр. инсталации за отопление, находящи се в административните сгради на ТД на НАП – Пловдив, ул."Чернишевски" № 3,ул."Радецки" № 18а, ул."Победа" № 17 до 21".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 6000 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката – от датата на подписване на договора до 30.09.2008 г. Преди подаване на офертата, кандидатът следва да е запознат с всички параметри на инсталациите за отопление. Предложената обща цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 3 не може да надвишава 6000 лв. без ДДС за целия срок на договора.


Обособена позиция №: 4 / Наименование: "Техническо поддържане и ремонт на 1 бр. инсталация за отопление, находяща се в административната сграда на ТД на НАП –– Кърджали, ул. Деспот Слав № 1".
1) Кратко описание

"Техническо поддържане и ремонт на 1 бр. инсталация за отопление, находяща се в административната сграда на ТД на НАП –– Кърджали, ул. Деспот Слав № 1".

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50721000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на инсталации за отопление

3) Количество или обем

Съгласно документацията.

Прогнозна стойност от без ДДС: 0, Прогнозна стойност до без ДДС: 3500 BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата: , Крайна дата: 30.09.2008 г. 
5) Допълнителна информация

Срок за изпълнение на поръчката – от датата на подписване на договора до 30.09.2008 г. Преди подаване на офертата, кандидатът следва да е запознат с всички параметри на инсталацията за отопление. Предложената обща цена за изпълнение на поръчката по обособена позиция № 4 не може да надвишава 3500 лв. без ДДС за целия срок на договора.